رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه : در افشای جریانات مشکوک در تظاهرات لندن
22.01.2023 - 10:04

 

هموطنان گرامی،

جنبش انقلابی مردم ایران با شعار ملی "زن، زندگی، آزادی" در طی چهارماه گذشته  نه تنها در سراسر ایران، بلکه فرا تر از مرزهای ایران در سطح جهانی حقانیت خود را به اثبات رسانده است. در این مدت تظاهرات و اجتماعات ایرانیان در سراسر جهان همچنان صدای بحق مردم ایران بوده است. در این میان گروههای افراطی و مشکوکی با توهین و شعارهای انحرافی سعی در برهم زدن این تظاهرات و اجتماعات داشته‌اند. آنان با توسل به  ترور شخصیت واشاعه فرهنگ عدم تحمل دیگران، قلدری و فحاشی در زیر پرچم شیرخورشید ایران وخصوصا با استفاده از پوسترشاهزاده رضا پهلوی و خانواده پهلوی نهایت لطمه را به اتحاد ایرانیان در خارج از کشور زده اند.

 دستهای مشکوک وصاحبان افکار متحجر، چنین افردی را از پشت صحنه هدایت میکنند که شناسایی ومعرفی چهره وهویت آنها به اجتماعات ایرانی مقیم خارج کمک موثری برای طرد دسته جات خرابکاراز صفوف تظاهرات خواهد کرد.

تحمل این افراد که در تظاهرات ماههای اخیر، منشاء اصلی تنش وبی نظمی در صفوف تظاهرات بوده‌اند، دیگر باید پایان یابد. ما مطمئن هستیم که با کمک همه هموطنان وپشتیبانی شاهزاده رضا پهلوی از طرد این قبیل افراد، سازماندهی بهتر انتظامات و همکاری نزدیک با پلیس تظاهرات میتوان این افراد را از صفوف خود راند و روحیه اتحاد وهمبستگی ملی را هر چه بیشتر در حمایت از جنبش ملی " زن، زندگی، آزادی " گسترش داد. ما از هموطنان شرکت کننده در تظاهرات آتی درخواست میکنیم که به محض روبرو شدن با این افراد ابتدا از اقدامات آنها فیلم وعکس گرفته وسپس به افراد انتظامات تظاهرات و خصوصا به پلیس محافظ تظاهرات در حاشیه راهپیمایی، مراجعه کرده و از این اشخاص شکایت کنند و سپس عکس ومشخصات آنها را در فضای مجازی برای اطلاع دیگر هموطنان منتشرکنند.

جمعی از ایرانیان مقیم بریتانیا

21 ژانویه 2023

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.