رفتن به محتوای اصلی

در بزرگداشت آزاد مردان محمد مهدی کرمی ومحمد حسینی 
07.01.2023 - 21:50

.

 در بزرگداشت آزاد مردان محمد مهدی کرمی ومحمد حسینی 
روزهای دردناکی است.تحمل حکومتی که از کشتارجوانان این سرزمین لذت می برد.چهل سال است که به کوچکترین بهانه ای،هر صدای اعتراضی را در گلو خفه می سازد وهر معترض میدانی را رسن در گردن افکنده بدار می کشد.
باور نکردنی است جنایتی را که این حکومت دزد وفاسد متشکل شده از لات ها ،چاقو کشان،معلوم الحالان در پیتی،  که بدستور خامنه ای برسراین ملت  می آورند. ملتی را به ماتم جوانان می نشانند. 
خامنه ای جانشین بحق کسی است که تنها در عرض چند هفته امر به کشتن هزاران زندانی سیاسی اکثرا جوان وتحصیل کرده داد. 
فاجعه تلخ این ملت گرفتارشده در شهوت قدرت .گرفتار دیوانه خود شیفته ای که جز به تداوم حکومت خود نمی اندیشد. ملت را پیوسته غوطه ور درگرداب خون عزیزانی می کند که تن به اطاعت بی چون وچرای این جانی حاکم نمی دهند.
دردناک تر کسانی که هنوز بعد این همه جنایت وخنده تلخ وتحقیر آمیز خامنه ای برسر جنازه های فرزندان این سرزمین در فکر یافتن راهی برای مجاب کردن وی هستند. گذر بی درد برای برچیدن حکومت بدست خود حکومتیان!
گویا چهل سال برای شناختن مردی سخت خود شیفته وعاشق خود! که تن به جنون میزند کافی نبوده است. هنوز نمی خواهیم باور کنیم مردی که بر حیات یک ملت حکم می راند فاقد قلب و روح انسانیست .
 هستند کسانی که هنوز باور نمکنند که خبر اعدام هر مخالف برای خامنه ای لذت بخش است.او خود دستور دهنده اصلی به عمله جات دستگاه قاضیان جیره خوار حکومت است.
 اویک بیمار روانی است که کوچکترین اعتراض حتی نصیحت مشفقانه نیز اورا خشمگین می سازد. بگونه ای که رحم بر یاردیرین خود که این لباس ولایت بر تن او راست نمود نکرد.سرش زیر آب کرد. بر جنازه اش هم نمازی خواند که در حق نا بخشودگان خوانند.
مردی که روزی در تعریف خدا گفت :"او دوبار می خندد یک بار که قصد بر در افکندن فردی کند وتمام عالم جمع شوند که مانع افتادن او شوند و نتوانند .خدا در این موقع قهقه سرمی دهد.بار دوم اگر دنیا تصمیم به بر کشیدن کسی کنند .او مانع شود فرد بر زمین بکوبد وباز قهقه سر دهد ." 
حال داستان این ابله مرد!مستکبر! خود بزرگ بین! خود شیفته است. که بنام ولی فقیه که نقش نیمچه خدا دارد .خود را حاکم بر جان ومال مردم می داند .حاضر نیست از عرش کبریائی آلوده به چرک ،خون وکثافت خود پائین بیایدوبه نتیجه کار خود بنگرد.
 به عبث می اندیشند که او تغیر رویه دهد .کسی تغیر رویه می دهد که قبول کند رویه ای نادرست داشته است .خود پسندی مخلوط شده با جهل او بدان میزان است که فکر می کند در توان او است که جهان را ببازی بگیرد .برای نظرات کشور ها ،نهاد ها ،بیانیه ها ودر خواست هایشان تره خورد نکند.سخت برسر بی حرمت شدنشان مانند خدا بخندد.
صد ها نفر هم که بخواهند وبنویسند او دست از اعدام مخالفان خود بر نمیدارد واز سر قهقه خویش نمی گذرد .
ملتی در خون نشیند. اشگ ریزد. لیک او باید بخندد.
روانی خطرناکی که  با بالا گرفتن دامنه اعتراص ها بر جنونش افزوده شده وهمه عالم و آدم را دشمن می بیند. بر دامنه سرکوب خود می افزاید. حکم بر تعجیل در اعدام ها میدهد.تعجیل در ساختن بمب اتم. تعجیل در پناه گرفتن زیر سایه قدرت پوتین .
دیکتانورها چنین اند.برای فائق شدن برچنین دیوانه زنجیری هیچ راهی جز مجموع شدن تمامی نیروهای ریز ودرشت زیر یک پرچم نیست. کسی که امروز از قهقهه مستانه خامنه ای نفرتش نمی گیرد .نمی تواندآزاد مرد منطقی یاری رسان به اتحاد ومبارزه در صفی مشترک باشد.
قبول کند همراهی برای سرنگونی حکومت را.قبول کند منطق میدانی که فرمانده هان آن کسانی هستذ که بنقد جان مبارزه می کنند واز تو سوال نمی کنند که هستی ؟ می پرسند در انبانت چه برای مبارزمشترک و قوام بخشیدن به آن هدیه آورده ای؟
 تنها درسایه چنین وحدتی است که میتوان طناب از گردن این جانی که خون اشام گردیده کشید . راه بر خنده اوزمانی که امر برسرکوب  اپوزیسون میدهد. بست! انتقام تمامی جان ها را که در راه آزادی جان باختند گرفت .
بزرگ داشت اعدام شده گان مویه بر مزارشان نیست .
تلاش است یرای همسو شدن  با تمام جریان هائی که بخاطرسرنگونی این حکومت تمامی اعتبار وحیثیت خود برای اعتلای جنبش  انقلابی بمیان نهاده اند.
پاس بداریم یاد عزیزشان را با صیقل زدن سلاح همبستگی بدون اما واگر.  دادخواهی کنیم !با شور حرکت میلیون ها رانده شده ازسرزمین ابائی بسوی میادین ،سفارت خانه ها .بخواهیم همبستگی جهانی را در دفاع از کرامت انسانی هزاران قلب عاشق که با شعار زیبای "زن ،زندگی،آزادی" پشت حاکم مستبد و حکومت متجاوزش را بلرزه انداخته اند.اتحاد این عالی ترین شکل بزرگداشت تمامی کشته شدگان راه آزادیست.  ابوالفضل محققی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.