رفتن به محتوای اصلی

فوتبال رژیم و وسط بازانی از جنس «سوراخ موش بخر » های #توماج_صالحی
29.11.2022 - 08:27

✍️ فوتبال رژیم و وسط بازانی از جنس «سوراخ موش بخر » های #توماج_صالحی

🔸اتاق فکر رژیم تصمیم گرفت که بردهای تیم جمهوری اسلامی را به حساب نظام نکبت بگذارد و در این راه تا بحال موفق بوده است. قصد رژیم مصادره صد در صدی این تیم با هدف تقویت روحیه نیروهای خودی در شرایط خستگی و پریشانی، همچنین ایجاد سردرگمی و پراکندگی در بین نیروهای برانداز بوده است. طبق معمول اپوزیسیون قلابی ماهیتا اصلاح طلب در لباس چپ سنتی‌ « بنام ملی » هم به کمک رژیم آمد. بحث منتقدین مستقل جای خود دارد.

🔸 فایل صوتی نشان میدهد که همه چیز با کیروش هماهنگ شده بود ، طبیعی است حتی همبستگی اولیه که بعضی دوستان خوش باورانه، و جماعتی اصلاح طلب در خارج کشور رندانه آنرا اقدام خود تیم می پنداشتند، نمی توانست از این قاعده استثنا باشد (این یک گمان باورمندانه است )

🔸 تنها نیرویی که می توانست برنامه اتاق فکر رژیم را بر هم زند خود بازیکنان بودند. آنها سر تسلیم در پیشگاه رئیسی فرود آوردند (اصل بازدید رسمی که معمولا انجام می‌شود، چیز دیگری است )، بنابراین در دست گرفتن ابتکار عمل بسود جنبش در میدان مسابقات توسط تماشاگران میهن دوست، با توجه به همکاری امنیتی دولت قطر یک انتظار خیال‌پردازانه ای بوده است.

از طرفی در ایران، کارناوال شادی نیروهای سرکوب مهمانان خودی را فرا خوانده بودند، و این سیرک زودگذر مسخره با توجه به عدم حضور میلیونی مردم در خیابانها جسارت عرض اندام و حضور آنها را تقویت کرده بود.

🔸به گمان من باخت تیم رژیم در مقابل تیم ملی آمریکا ، شکست رژیم و پیروزی جنبش ملی ایران است. این آروز یا خواست من نوعی نیست ، بلکه متاسفانه بیان واقعیت تناسب قوا در مبارزه است که ورزش سیاسی رژیم را همیشه آلوده کرده بود ‌.

🔸نباید از فرد یا افراد فوتبالیست تیم جمهوری اسلامی در این شرایط که فشار چند جانبه را برخود تحمل می کنند توقع داشت که پشتیبانی آشکاری از جنبش انقلابی بکنند تا شاید در این موقعیت حساس بتوانند جایگاه ملی خود را بیابند. نه این فعلا در داغی کوران فوتبال جهانی یک نگاه رئالیستی نیست، البته تحولات جنبش و تاثیر آن در بازیکنان را نمی توان بطور قطعی پیش بینی کرد.

🔸برای اینکه هم‌ درسی برای افراد تیم جمهوری اسلامی باشد، و هم تودهنی علیه حاکمیت (که اصل است ) ، بهترین و واقعی ترین اقدام همانا گسترش تظاهرات در روز یا روزهای جشن کفتارهای رژیم است، که موجب خنثی شدن پروپاگاندای رژیم با رقص های احمقانشان می شود.

🔸ما باید از این شکست بزیان جنبش، درس وحدت بیاموزیم و وارد بازی اصلاح طلبان رژیم و حامیان چپ سنتی بیرونی آنها نشویم، زیرا آزمونهای سخت تری در پیش داریم

سوراخ موش بخر #توماج_صالحی بیان مناسبی از حال وسط بازان است

https://youtu.be/k7VlGbsHzSU

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

هوشنگ اسدی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

محسن کردی

عنوان مقاله
رژیم دنباله رو حوادث است نه برنامه ریز آن

من باور ندارم اتاق فکر رژیم اینقدر آرسن لوپن باشد که یه همچه برنامه ای ریخته باشد. شما بنشینید در اتاق فکر رژی

من باور ندارم اتاق فکر رژیم اینقدر آرسن لوپن باشد که یه همچه برنامه ای ریخته باشد. شما بنشینید در اتاق فکر رژیم و بگویید به بازیکنان بگیم سرود ایران را نخوانند. خب اگر اینطور باشه فردا روز بعد از مسابقات در کنفرانس خبری از بازیکنان که نه یک نفر که 15 نفر و بعلاوه همراهان هستند بپرسند که آقا چرا سرود ملی را نخواندی بالاخره یکیشون هست که بگه اطلاعات از ما خواست که سرود ملی رو نخونیم. دیگه تا اینجاشو عقل رژیم میرسه حتا اگر ارسن لوپن نباشه. شما باشید حاضرید همچه ریسکی بکنید؟ تصور نمیکنم سرود نخواندن بازیکنان نقشه رژیم بوده باشه. اما بعدش رژیم وارد شد و به بازیکنان گفت دیدین مردم باهاتو چکار کردند؟ شماها سرود نخواندید بجای قدرانی بهتون گفتن بیشرف. ایندفه برای زدن تو دهن اونا هم که شده سرود را بخوانید و از لج اونجا این بازی سنگ تمام بگذارید و ولز را ببرید. این به نظر من دقیقا باید رخ داده باشه. خب شما هم خودتان را جای بازیکنان بگذارید که در زندگی جوان و کم تجربه هستید درست که به دیدار رئیسی رفتید و کلی فحش خوردید اما به سهم خودتان سرود نخوانید و بیشرف شنیدید خب تاثیر میگذاره. با این وجود به نظر من تیم اصلا نباید به قطر میرفت و در کنار مردم می ماند.
باخت در بازی با آمریکا را باخت رژیم در مقابل مردم به حساب آوردن میشود گفت که پس برد تیم در مقابل آمریکا برد رژیم بر مردم ایران است. امشب چه تیم ببازد چه برنده شود باید با شعارهای ضد رژیم مردم به خیابانها بریزند.
س., 29.11.2022 - 11:59 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.