رفتن به محتوای اصلی

بیانیه شماره ۲۰ جوانان محلات تهران، اتحاد، بزرگترین عامل پیروزی است
14.11.2022 - 15:58

اتحاد، بزرگترین عامل پیروزی است
بیانیه شماره ۲۰ جوانان محلات تهران

 

 

هموطنان عزیز/ مردم مبارز و شجاع تهران
در روزهای گذشته انتقاداتی به بیانیه شماره ۱۹جوانان محلات تهران در فضای مجازی مطرح شد که با در نظر گرفتن آنها و ایده‌های راهگشایی که در کامنت‌ها و دایرکت‌های ارسال شده از سوی شما دریافت کردیم، لازم دانستیم نکات زیر را به اطلاع شما برسانیم:
1.    همراه با فراخوان فرهنگیان عزیز از مردم شجاع و آگاه تهران می‌خواهیم که همه با هم قبض‌های آب، برق و گاز خود را پرداخت نکنیم.
رژیم ناکارآمد اسلامی درآمدهای حاصل از فروش نفت و یا پرداخت مالیات یا قبض‌های مختلف از سوی مردم را بجای هزینه در راستای رفاه و رضایت ایرانیان، متاسفانه صرف خرید گلوله و اشک‌آور و... برای ریختن خون مردم معترض در خیابانها می کند. کنش نافرمانی مدنی عدم پرداخت قبض آب، برق و تلفن و ... اگر از سوی بخش بزرگی از مردم حمایت شود، مانع از قطع این خدمات بدليل عدم پرداخت خواهد شد.
2- در سه روز ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبان همانگونه که در فراخوان‌های سایر گروه‌های مبارز نیز مورد تاکید قرار گرفته است به هیچ وجه عملیات بانکی، خرید و... انجام ندهیم و از اپلیکیشن‌های نظام‌ساخته مانند اسنپ و تپسی و... استفاده نکنیم.
3- با توجه به آغاز بازی‌های جام جهانی، خرید و یا استفاده از خدمات شرکت‌هایی که آگهی تبلیغاتی به صدا و سیمای حکومت کودک‌کش می دهند را تحریم کنیم.
4-  از تمامی کسبه و پیشه‌های مختلف درخواست میکنیم که در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبانماه با تعطیلی مغازه‌ها و یا عدم ارائه خدمات به وظیفه ملی خود عمل نمایند.
اعتصابات سراسری می تواند تاثیر به سزایی در پیروزی این خیزش انقلابی داشته باشد.
5- ما از چهلم جاوید نام، مهسا امینی گفتیم که بر اساس توان عملیاتی مجموعه جوانان محلات تهران، هر روز در خیابان‌ها خواهیم بود تا پیروزی، بنابراین اگر در بیانیه ۱۹ بر حضور خیابانی در روزی خاص مانند ۲۴ آبان تاکید کرده‌ایم به معنای نفی حضور در خیابان برای مبارزه در سایر روزها نیست. اینک که بسیاری از گروه‌های مبارز برای سه روز پی در پی فراخوان قیام داده‌اند در راستای همگرایی و اتحاد در مسیر این خبزش انقلابی از مردم عزیز می‌خواهیم در روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان نیز در کنار سایر مبارزان راه آزادی خیابان را برای غاصبان به جهنم تبدیل کنند.
6- به خطابه‌های آتشین اکانت‌های سایبری و تفرقه‌افکن که علیه این و آن مطرح می‌شود، توجه نکنید. راحت‌ترین راه شناسایی آنها، حمله به دیگر مبارزان در این فضای انقلابی است. اگر آکانتی با این ویژگی دیدید در سایبری بودن آن شک نکنید.
متحد بمانیم
آزاد ایران / پاینده ایران
بیانیه و اطلاعیه‌های بعدی را از حساب توییتر، اینستاگرام و تلگرام ما دنبال کنید.
TWITTER : @javanane_t
INSTAGRAM : javanane_teh
TELEGRAM : t.me/teh_javanan

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.