رفتن به محتوای اصلی

بيانيه شماره ۱۷ جوانان محلات تهران، تا سرنگونی جمهوری اسلامی در خیابان‌ها می‌مانیم
05.11.2022 - 18:06

تا سرنگونی جمهوری اسلامی در خیابان‌ها می‌مانیم
بيانيه شماره ۱۷ جوانان محلات تهران


جوانان عزیز محلات ، مبارزان راه آزادی، مردم شریف ایران
مبارزه ما برگشت‌ناپذیر است! تاریخ ما سرشار بوده از روزهای پر از هراس و ناامیدی که با استقامت مردم و تلاش، در نهایت به پیروزی و روشنایی ختم شده است. در روزهای گذشته حضور پرشمار نیروهای سرکوبگر در خیابانهای تهران صحنه عجیبی رقم زد که انگار شهر در حالت حکومت نظامی است! با این وجود، فراوان بودند شجاعانی که از بهشت زهرا تا تهرانپارس، از جمهوری و بازار تا اکباتان به میدان آمدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادند و البته این صحنه‌های سراپا شور و سرشار از امید به تداوم مبارزه تا پیروزی انقلاب، تنها محدود به تهران نبود و در سایر شهرهای کوچک و بزرگ ایران به مناسبت چهلم جانباختگان انقلاب، تظاهرات و تجمعات فراوانی در جریان بود که نشان می‌دهد آتش این انقلاب تا پایان بخشیدن به عمر ننگین رژیم ستمگر و کودک‌کش جمهوری اسلامی همچنان شعله‌ور خواهد ماند. 
هرچند نباید از نظر دور داشت که مبارزه برای نابودی رژیم کودک‌کش، مبارزه ای کوتاه مدت نبوده و در بطن آن، زندگی برای نسل ما جریان دارد این مبارزه مانند هر چیز دیگر در زندگی دارای افت و خیز خواهد بود ولی ما هیچ‌گاه از این راه باز نمی‌گردیم، پیروزی حتی اگر نزدیک نباشد- که هست- اما حتمی است، زیرا نابودی مستبدان و زورگویان، سنت تاریخ است. در کجای تاریخ به یاد دارید که خونی ریخته شده باشد و ستمگران خونریز تقاص آن را پس نداده باشند!؟ سرنوشت تمامی دیکتاتورها که با ذلت و سقوط همراه بوده است، باید مایه امیدواری ما و نویدبخش آزادی ایران از چنگال این حکومت ضدمردمی باشد.
مبارزه با دیکتاتوری و سرکوبگرانِ سر تا پا مسلح، به صبر، منطق، هماهنگی و شجاعت نیاز دارد. باید سعی کنیم با نزدیک‌ترین دوستان مورد اعتمادمان، گروه‌های کوچک امن تشکیل دهیم و بدانیم که هر کار اعتراضی (از روسری و مقنعه سر نکردن، سردادن شعارهای شبانه تا شعار نویسی و خرابکاری شرافتمندانه) و هر ابداع و تلاشی، خودش یک مبارزه است. 
باید تلاش کنیم تا مردمی که از این حاکمان نفرت دارند اما هنوز از رژیم کودک‌کش می‌ترسند را با خود همراه کنیم. اکثریت مردم از این رژیم و جناح‌های سیاسی آن عبور کرده اند و نمی‌خواهند حکومتی بر آنان حکمرانی کند که در کنار کودک‌کشی، زن‌کشی و جوان‌کشی، باعث فقر و فلاکت آنان شده است.
باید بپذیریم مخالفان رژیم سفاک اسلامی، دارای تفکرات و عقاید متنوعی هستند. باید این تکثر را قبول کنیم و بر سر نام ایران و آزاد کردنش از چنگال مستبدان دینی با هم توافق کنیم.
اتحاد تنها چاره کار است، هدف همه ما یکی است: آزادی و عدالت! پس در دام نفرت پراکنی‌ها و دشمن‌سازی‌های دیکتاتور نیفتیم و همراهِ هم و متحد در این مبارزه سخت قدم برداریم.
جوانان عزیز،
مبادا ناامید شوید، مبادا فکر کنید ما ذره‌ای از گرفتن انتقام خون عزیزان کشته شده و تلاش برای آزادیِ هم‌مسیرانِ دربندمان عقب کشیده ایم. خاک این وطن صدها جلاد خونریز همچون خامنه‌ای را به خود دیده است که با هوشمندی، استقامت، دلیری و تلاش مردمان ایران زمین به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.
ما همچنان در خیابان‌ها می‌مانیم و به گرامیداشت خون همه شهیدان این انقلاب بزرگ، بخصوص نیما نوری نوجوان کرجی (که از دنبال کنندگان جوانان محلات تهران در شبکه های اجتماعی بود) و همینطور پاسداشت خون هموطنان سیستان و بلوچستانی‌مان، مخصوصا در خاش که پس از نماز جمعه توسط جلادان بی‌شرف خامنه‌ایِ ضحاک به خاک و خون کشیده شدند، از همه جوانان غیور و ملت باشرف ایران دعوت می‌کنیم که روز یکشنبه ۱۵ آبان از ساعت ۱۷ در همه محلات تهران و سایر شهرهای کشور تظاهرات برپا کرده و شعار سرنگونی جمهوری اسلامی و مرگ بر خامنه‌ای را در آسمان ایران طنین‌انداز کنیم.
قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان
زنده باد آزادی
پاینده ایران
بيانيه و اطلاعیه های بعدی را از حساب توییتر، اینستاگرام و تلگرام ما دنبال کنید.
TWITTER : @javanane_t
INSTAGRAM : javanane_teh
TELEGRAM : t.me/teh_javanan

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.