رفتن به محتوای اصلی

فرید_کوراوند جوشکار ایذه ای زیر شکنجه های ماموران نظام در زندان به قتل رسید.
29.10.2022 - 02:47

دادگاه شش متهم اعتراض‌های اخیر برگزار شد

مهسی امینی

روابط عمومی قوه قضاییه ایران از اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان حوادث اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران خبر داد.

روابط عمومی قوه قضاییه گفته دادگاه به ریاست قاضی صلواتی در دادگاه عمومی و انقلاب تهران، برگزار شده و براساس کیفرخواست صادره، ۲ نفر به اتهام «افساد فی الارض»، ۳ نفر به اتهام «محاربه» و یک نفر به اتهام «مقابله با حکومت اسلامی» در دادگاه حاضر شدند.

گفته شده محمد قبادلو فرزند محمد علی و سعید شیرازی فرزند علیرضا به افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی و ارتکاب جرایم‌ علیه امنیت کشور و اخلال شدید در نظم متهم شده‌اند.

همچنین سامان صیدی فرزند تیمور، محمد بروغنی فرزند حسین ومحسن رضازاده قراقلو فرزند حسن به «محاربه» و ابوالفضل مهری حسین حاجی لو فرزند ولی به «مقابله با حکومت اسلامی» متهم شده‌اند.

در این خبر گفته شده تاکنون کیفرخواست ۲۵ پرونده در کرمان، ۸۹ کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست ۱۱۹ نفر در استان زنجان، کیفرخواست ۱۰۵ پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست ۵۵ نفر در استان قزوین، کیفرخواست ۱۱۰ نفر در استان کردستان، کیفرخواست ۳۱۵ نفر در استان تهران و کیفرخواست ۲۰۱ متهم در استان البرز در ارتباط با اعتراضات اخیر صادر شده است

شورای شهر بوستون در آمریکا, ۲۳ سپتامبر،

مهسی امینی
روز تولد مهسا امینی را به عنوان روز: "زن، زندگى، آزادى" تعیین کرد.
.
 

خامنه ای خمینی دیگره ؛ این یکی از اون یکی ک…کش تره

قداست خمینی و آیت الله خامنه ای رهبر معظم را باید با فریاد «خامنه ای ک…کش » در هم شکست ؛ این موجودات کثیف حتی لیاقت شعار سیاسی «مرگ بر دیکتاتور» را هم ندارند

 

اشکان مروتی زنده است
مهسی امینیاشکان مروتی ورزشکار جوانی که امروز عصر در سنندج تنها در مقابل دژخیمان به میدان رفت بعد از زخمی شدن در بیمارستان کوثرمنتقل شد ولی خوشبختانه زنده است.

 

محمود_کشوری جوانی خرم آبادی که در کرج کار می کرد

مهسی امینی

محمود_کشوری جوانی خرم آبادی که در کرج کار می کرد و امروز پس از حدود ١٠ روز جنازه اش تحویل خانواده اش داده شد! بدون اطلاع و حضور خانواده توسط نیروی امنیتی دفن شد و به خانواده اش اجازه مراسم ختم در خانه شان داده نشد!

روحت شاد عزیز دل روحت شاد قهرمان❤️

دکتر پریسا بهمنی جراح عمومی زنجانی

مهسی امینی

دکتر پریسا بهمنی جراح عمومی زنجانی که روز ۴ آبان در تجمع پزشکان در مقابل ساختمان نظام پزشکی در تهران و در حمله وحشیانه ماموران حکومت تیر خورده بود، شهید شد

 

۳ روز پیش، پیکر #رضا_اسماعیل_زاده را تحویل خانواده اش دادند.
به صورتش تیر زده بودند.

مهسی امینی

فرید_کوراوند جوشکار ایذه ای

مهسی امینی

فرید_کوراوند جوشکار ایذه ای که در اعتصابات عسلویه دستگیر شد زیر شکنجه های ماموران نظام در زندان به قتل رسید. جنازه او به خانواده اش تحویل داده نشده است.

 

امیرحسین زارع، قهرمان کشتی جهان و دارنده برنز المپیک،

مهسی امینی

امیرحسین زارع، قهرمان کشتی جهان و دارنده برنز المپیک، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: «از سنگینی این روزهای غمبار ناگفته‌های زیادی مانده است. ناگفته‌هایی که گلویمان را فشرده. که بر قلب ایران چنگ می‌زند. روزهایی که حتی رمق تمرینات مضاعف را از ما سلب می‌کند. مگر جز شادی شما، جز لبخند بی‌انتهای شما انگیزه‌ی قابل تعریف دیگری هست؟! امید دارم، به صبح فردا؛ به روزی که دوباره می‌خندیم و لبخند را روی لب‌های ایران تصویر می‌کنیم و در چهره ی هیچ شیر زن ایرانی دگر نگرانی و یأس نبینیم.»

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

Lotkachi Gilani

والله من یکی که بدم نمیاد از این شعارها در جریان خیزش جوانان اتفاقا نشان دهنده تغییر سبک و بیان مبارزه در این دوره است آن جماعت عالم همیشه روشنفکر و رهبر نماهای فعلی و گذشته بهتره برند تو حال خودشون و دو تا آبجو تکری تو رگ بزنند و تحلیل آبدوق خیاری بکنند ، بعضی اوقات میرم تو تویتر رسمی علی چلاق دو تا چتفر عرق سگی میزنم کمربند رو در میارم یک عربده و یک نصق کشی میکنم ، هر چی از دهانم در میان از اسلام و خانواده ووو بالا و پایین میکنم 😂 عجب لاتی بودم که خودم هم نمی‌دونستم از یک اکثریتی سابق بعید اینها ، یا ابوالفضل هویت خودم آشکار کردم الان که فحش بخورم ، چون اکثریتی بودم 😭😭

ش., 29.10.2022 - 07:54 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.