رفتن به محتوای اصلی

هیج تعجبی ندارد! 
18.10.2022 - 21:51

 هیچ تعجبی ندارد! 
در همواره تاریخ این گونه بوده است که راست و چپ افراطی هرچند که از منتها الیه های متضاد حرکت کرده اند،  اما در نقطه ای با هم به اشتراک رسیده اند! آنان در ظاهر دشمن هم هستند، امال هایشان در مقابله با یکدیگر تعریف شده است، در عمل اما هیزم به آتش دان یکدیگر می گذراند. سرانجام در یک نقطه مشترک دست در دست هم می گذراند. نقطه اشتراک این روزهایشان تفرقه اندازی در جنبش همبسته زن، زندگی، آزادی است. 
بحث پرچم، شاه، جمهوریت، کارگر ، رهبری، داخل، خارج و … ابزارهای آنان برای پراکندن تخم نفاق است. جن و بسم الله هستند با چهره هائی که در فضای عمومی با اقبال روبرو شده اند. شخصیت های تاثیر گذار را به بهانه های مختلف هدف قرار می دهند‌. از جمله نسرین ستوده، محمد نوری زاد، مسیح علی نژاد، حامد اسماعیلیون و … اماج حمله انان هستند. 
سوخت لازمشان را هم سربازان گمنام امام زمان مرتب فراهم می کنند. به نوشته هایشان نگاه کنید، آنان مرتب با وطن فروشی، تجزیه طلبی، چلبی سازی، رهبر تراشی، بی پرچمی، وابستگی به امریکا، اسرائیل، انگلیس، سعودی و… مشغول مبارزه هستند. مرتب در تلاش تحمیل دو گانه هائی تحریک کننده به استخوان بندی گفتمانی سپهر سیاسی هستند. سعی دارند دوگانگی های خود ساخته را  معضل اساسی جامعه جا بزنند.
شکی هم نیست که بیشترینه استدلال هایشان دست پخت اطاق های فکر امنیتی های نظام است. 
تا زمانی که نظام ولایت در ایران حاکم است، متاسفانه ما با در هم امیزی راست و چپ افراطی مواجه خواهیم بود! شاید بهترین نوع مواجه با آنان بی پاسخ گذاردنشان باشد. چرا که آنان با پاسخ گیری و ادامه گفتگو های ناسالم، به هدفی که آگاهانه یا نااگاهانه در پیش دارند، می رسند. با بی اعتنائی میدان را از دست شان بگیریم!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
فیسبوک نویسنده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

کیانوش توکلی

اتحاد رمز پیروزی است

تفرقه را حزب کمونیستی ها با این شعار (مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر )شروع کردند اما در ایران این " فرمانده درمانده است که جنایت می کند و اقای رضا پهلوی( که ادعای پادشاهی هم ندارد) برعلیه خامنه ای مبارزه می کند و طرف مقابل یعنی هوداران پادشاهی هم در دام تفرقه آنها افتاده اندو متقابلا شعار ( مرگ بر چپی) می دهند . واقعیت این است دستگاه اطلاعاتی رژیم فعالانه مشغول توطئه چینی و تفرقه در بین مخالفین است . از طرف دیگر نفوذی ها ی دستگاه اطلاعاتی وسط انقلاب ازادیخواهی مردم ایران ؛ ناگهان قلم ها و سخن ها را بسوی ایران اینترنشنال و شرکت سیما ثابت در اجلاس حقوق بشر را می کشانند تا زیر اب رسانه های فارسی زبان را به هر دلیلی امروز صدای مردم ایران شده اند را بزنند. در حالی این تلویزیون بهمراه سایر رسانه ها از جمله رادیو فردا ، من و تو ؛ بی بی سی و... تمام قد جانب مردم ایران را گرفته اندو عملا آنان جای خالی قطع اینترنت در ایران را پر می کنند . ننگ بر تفرقه اندازان و مرگ بر نفوذی های دستگاههای اطلاعاتی که در بین مخالفین فتنه انگیزی می کنند. اتحاد رمرز پیروزی است

چ., 19.10.2022 - 08:10 پیوند ثابت
نظرات رسیده

 

Javad Talee :درود بر شما آقای چرندابی. به نظر من، اینها که گفتید، همان اعرابی هستند که در بیابان به جمعی رسید که دیگی بر آتش نهاده، آش می پختند. موش مرده ای را به درون دیگ انداخت و گفت: ان شریک. یعنی من هم شریک! موش مرده چپ و راست افراطی و سنگواره شده ایرانی هم همین لفاظی های عهد عتیق و ناهمزمان به شرایط،این روزهای ایران است.

چ., 19.10.2022 - 07:35 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.