رفتن به محتوای اصلی

رژیم خدا و ملا مهسا امینی را بسان بسیارانی دیگر کشت
16.09.2022 - 13:49

درین حکومت الهی ـ ولائی پلید و از همان دوران آغازین خمینی جلاد، چنین مرسوم بوده و هست که به گمان پوچ سرکردگانش آنها، با کشتن هر یک از انسان های آزاده و معترض و بویژه اسیرکردن و کشتن هر دختر و زنی ناسازگار با واپسماندگی های شان می توانند نفس راحتی کشیده، و جان و جلای دوباره ای برای سروری خویش بر بجان آمدگان بیابند و نیروئی تازه بگیرند؛ حال اینکه آنها پیوسته اشتباه کرده و می کنند. ایران در حال هوای خیزش و جوشش انفجاری است

زیرا دین دولتی دامنه ها و ژرفای خشم و مبارزه کارگری توده ای برای کار و نان و بویژه ایستادگی و رودرروئی زنان و جوانان را برای آزادی در گستره های خون و چرک آلود کشور اسلامی آبیاری کرده و آنها را ناگزیر به مقاومت و انتقامگیری می کند. بی گمان دیر یا زود رژیم انسان ستیز و ضدبشری پاسخ یکایک تبهکارها و نسل کشی ها و چپاول ها و فسادکاری هایش را با تاوانی بس سخت و سنگین تر در هر کوی برزن خواهدداد.

این پاسداران حماقت و سرمایه سالاری که ما و کشورمان را بخاک سیاه دین و دشمنی و واپسماندگی کشانده اند، این رژیم زن ترس و زن ستیز همچون همیشه ی تاریخ ننگبارش دوباره، تن به جنایت دیگری داد و جان زن جوانی را بسادگی ساده گرفت و از شاخه هستی شکاند.و به کسی هم پاسخگو نیست.

بجا و بایسته است که ما زنان و مردان برابریجو و نوعدوست فراموش نکرده و بخاطر خود و همدرانمان بیآوریم که محمد رسول خدا، اوی آسمانی که پاکی ها و ملکوتی بودن گفته ها و کردارهایش علم و کتل و پشتگرمی دینمداران جهان اسلام می باشد؛ وی برای امیال زمینی، جنسی و زنبارگی های بی حد و مرزاش پیگیر شعارهای خدا و پیوندهای آسمانی خود را فراموش می کرد و در همان پایانه های زندگی اش به عایشه 7 ـ 9 ساله نیز رحم نکرد.

 
آنهم در شرایطی که اوی پیامبر ده ها زن رسمی داشته است. ولی همچنان جسارت و فرصت بی شمار داشتن همخوابگی با زنان را برای خود قائل بود. و همزمان، صیغه کردن ها را در هر مهلتی برای خودش بی کم و کاست روامی دانست و تا دم پایان زندگی اش زنبارگی را غنیمت می شمرد و بدنبالش همچون اسیربود. شگفت انگیز این است که این رسول خدا حرمت خانوداده و رابطه ی سالم زن و مرد را با ازدواج و یکجانبه می ستود، و آنچه را خود می گفت در عمل برنمی تابید و برای زنان چنین امکان برگزیدن فرصت جنسی را تابوداسته و نمی داد و اگر زنی جرآت اندکی از چنان اعمالی را می داشت  که رسول خدا آشکارا انجام داده و می کرد؛ آنگاه آن زن مسوجب سنگسار می شد و چه بسیارانی شدند و در همین حکومت های اسلامی نابرابر می شوند.

 

چندش انگیز این است که حالا این رژیم خدا پناه و رسول مدار مهسای نوجوان را می کشد، چون ظاهرن او پوشش دلخواه آنانرا نداشته و یا رعایت مطلوب نکرده است! آیا این شرارتِ بی شرمانه نیست، پس چیست؟

این رژیم پلید و پست نهاد درین 43 سال جز دان دشمنی و دام مرگ و تخم درندگان آدمخوار درین دردندشت فسادپروری را در سراسر ایران، منطقه و جهان نداشته و نکاشته، و یا ترور سیستماتیک را در کمین زندگی برای زندگی جویان نگذاشته است. پرسیدنی ست تاکی!؟ تاکی داس مرگ خدا، ملا و رژیم خواهدتوانست خرمن هستی ما را دروکند؟ باید یکپارچه بپاخیزیم و دمار از روزگار تباهکاران درآوریم.

ما همه می بینیم که ترس از فروریزی دکان خدا و دین ملایان را به چه تلاش های زبونانه و تباهکاری های خردگریزانه ای نمی توانست کشیده باشد که کشیده است. تامگر آنها بتوانند چنین ساده جان آدمیان بی گناه را بستانند؟ و دردا که روزانه می ستانند! اما تاکی می توانند؟

  
شایسته و بایسته ماست تا بیش از پیش بر خویش انسانی و اجتماعی و طبقاتی مان باورآوریم و بر توش و توان دگرگونسازمان بازگردیم؛ و خودباوری را آموزش آغازین و همگانی کنیم. و بدانیم که ما جز با ایستادن در برابر خدا و ملا چاره ای برای ساختن زندگی امروز و فردای مان نداریم.

فروریزی رژیم با فروریزی خودکم بینی و ناباوری خویش ما دست و پای یابش و جویش یافته و خواهدیافت. و تنها آنگاه است که  هستی اجتماعی ما بنام انسان و در برابر ملا و خدادکانان سرود زندگی را خواهدسرود و میتواند بسراید. برای ما جز این روش و راهکار فراروئی، و در راستای آن جز همبستگی اجتماعی و طبقاتی ما راه نجات دیگری میسر و متصورنیست. وگرنه سرکوب ها و کشتارهای زینب ها، سپیده ها و شلیرها و مهساها و...ادامه خواهدیافت.

بهنام چنگائی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

بهنام چنگائی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.