رفتن به محتوای اصلی

یک نهار و اینهمه دردسر!؟
24.08.2022 - 04:58

 

راستش خیلی گرسنه‌ام بود، اما به امید تمام شدن جنگ روسیه و اوکرائن عقب انداختم. دیدم اما پوتین با این گندی که زده خودش در کارش مونده. مرز ناتو از همسیایگی روسیه که گذشت هیچ، تا در خونه‌ی دخترخانم تئوری‌سین روسیه هم رسید.

رفتم سراغ غذا دیدم بی‌بی‌سی گفت برجام کارش تمومه. گفتم پس وایسم حداقل کار برجام تمام بشه، بعد برم سراغ نهار. اروپا هم که خوشبختانه حقوق بشر در ایران رو گذاشته زیر باسن مبارکش و از همه گناهان قبلی و احتمالن بعدی ج. ا. هم گذشته و شده محلل امریکا و ایران. به اسرائیل هم گفته شما فعلن تو این شلوغی‌ها مناطق اشغالی رو توسعه بدین. از حق نگذریم به عیادت سلمان رشدی هم رفتن. اما نمی‌دونم چرا بهش گفتن “چشم‌ت کور دندنت‌ نرم میخواستی مسلمون نشی که تا اینقدر در باره محمد بفهمی و بعد مجبور بشی مثل جادوگرا بنویسی!” (بین خودمان باشه، بنازم به این ترکیه که توو این خرتوخر هم از توبره میخوره هم از آخور.. با زیلنسکی عکس می‌گیره، از پوتین نفت ارزون می‌گیره. تازه یه پا سازمان ملل منطقه هم شده)

دیگه داشتم از حال میرفتم که رفتم سراغ ماهی‌تابه که دیدم، دیبا خانم داره برمیگرده ایران، راستش چنان ذوق زده شدم که ماهی‌تابه به دست رفتم فرودگاه. گفتم همون ایران یه چیزی درست می‌کنیم و می‌خوریم. ولی در فرودگاه بهم گفتن “اولن ماسک نداری، دومن هنوز «عقده پهلوی» داری، سومن از دهنت هنوز لغت «کودتای ۲۸ مرداد» نیفتاده. اینطوری نمیتونی بری ایران. باید حداقل سه بار بگی غلط کردم، پنج صفحه سرمشق «مصدق علیه شاه کودتا کرده» رو بنویسی و تازه بری محضر رسما نوشته بدی که هر چی بوده یک مشکل خانوادگی بوده و دیگه هی زرت و پرتی هم از اسم انگلیس و آمریکا رو توو حرفات نیاری! برو هر وقتی آدم شدی بیا فرودگاه!

ماهی‌تابه به دست تا خونه پیاده برگشتم خانه.

با خودم گفتم تو مدیریت یک نهار پختن رو نداری، بعد خودت رو قاطی اینهمه حرفهای گنده می‌کنی!؟ راستش من اشپزخانه‌ی خونم رو بهتر از هر موضوع اینچنانی می‌شناسم. این بود که چسبیدم به کار پختن. نتیجه‌ی نهار در معرض قضاوت شما. ببخشید که اینهمه عقب افتاد. سیاست ما رو از خورد و خوراک انداخته.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

Mehdi Aslani

 

اصغر این‌جوری پیش بری با یه بدن‌سازی‌ی اساسی(تغییر مزه‌جات) سال دیگه اعزامی به المپیک

آما

۴ غلط ۱۶

۱- کوکو سبزی بدون خیار شور؟

۲- کوکو سبزی با ماست؟

۳- کوکو سبزی با نون عربی؟ که می‌شه ال‌کوکو!

۴-کوکو سبزی کنارش خربزه؟

—-

‌‌پ‌ن: جای خربزه یه‌استکان ام‌الخبائث چیده بودی حضور و موضوعیت ماست هم توجیه

و

تازه چه دیدی شاید ۱+۵ هم چفت می‌شد

چ., 24.08.2022 - 05:06 پیوند ثابت
نظرات رسیده

Banooye Shiraz

خب حالا بریم سراغ نقد و بررسی موضوع اونم کوتاه

اخه برادر من شما اگه بخوای بنشینی که این امور سیاسی حل بشه بعد بری سراغ غذا خوردن،،اون شکم میچسبه به ستون فقرات از گرسنگی!بعدشم ایران بیای که چی بشه؟اونم با ماهیتابه؟دیگه اینجا نذری نمیدن که هیچ،،یهو دیدی زبونم لال قیمه ات هم کردن،،پس بچسب همین کوکوسبزی خوشگل رو که البته امیدوارم زرشک و گردو نوش ریخته باشی و دروغ نیس اگه بگم دلم رفت برا اینکه با سر برم تو اون ظرف خربزه??نوش جونتون

چ., 24.08.2022 - 05:05 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.