رفتن به محتوای اصلی

سیل در امامزاده داوود تهران: دست‌کم ۱۴ کشته و زخمی
28.07.2022 - 09:51

شفقنا - سخنگوی اورژانس کشور از وقوع رانش زمین در محدوده امامزاده داوود و مصدومیت و کشته شدن ۱۴ نفر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه احتمال افزایش مصدومان است ۷ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده است.

به گزارش شفقنا آقای مجتبی خالدی، گفت: ساعت ۱:۳۵ دقیقه بود که فردی با سامانه ۱۱۵ تماس گرفت و اعلام کرد که در محدوده امامزاده داوود سیل آمده است.

سخنگوی اورژانس بیان کرد: سریعاً معاون عملیات اورژانس کشور به همراه ۴ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل امامزاده داود اعزام شدند و مشاهده کردند مسیر تا امامزاده داود باز است و مشکلی نیست.

خالدی ادامه داد: اما در خود محدوده امامزاده داود رانش زمین اتفاق افتاده است و گل و لای ناشی از سیلاب در محوطه امامزاده داود پخش شده و تعدادی از ماشین‌ها زیر گل و لای هستند.

وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش مصدومان وجود دارد، گفت: ۳ آمبولانس دیگر به محل اعزام شد و تیم‌های عملیات مدیریت بحران و تیم جست و جو و نجات آتش نشانی به محل اعزام شدند.

خالدی با اشاره به اینکه افراد حاضر در محل بیان می‌کنند که اقوام آنها مفقود هستند، تصریح کرد: اورژانس هوایی البرز در حالت آماده باش قرار دارد تا با روشنایی هوا بتواند عملیات را آغاز کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرایط محل حضور تیم‌های امداد و نجات و جست و جو را طلب می‌کند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های شهدای تجریش و حضرت رسول (ص) به عنوان نزدیک‌ترین بیمارستان‌ها در حالت آماده باش هستند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.