رفتن به محتوای اصلی

سیاست‌های دولت‌های گلوبالیست ممکن است منجر به کمبود غذا شود
25.07.2022 - 19:53

آنان که از اعتراضات اخیر کشاورزان هلند اطلاع دارند می‌گویند که در پشت پرده سیاست‌های اقلیمی دولت برای کاهش نیتروژن در خصوص کشاورزان، نیت پلیدی پنهان شده است. کشاورزان هلندی معتقدند دولت به‌دنبال تصاحب زمین‌هایشان است و متخصصان می‌گویند این سیاست‌های آب‌وهوایی تکه‌ای از پازل پروژه کنترل تولید غذا هستند که فراهم شدن شرایط عملی شدن آن‌ها به بحران جهانی غذا منجر خواهد شد.

خبرنگار مسئول پوشش بسیاری از رویدادهای مهم مایکل یان که هم‌اکنون مشغول پوشش اعتراضات کشاورزان در هلند است به روزنامه اپک تایمز گفت این تنها هلند نیست که کشاورزان را هدف قرار داده و بسیاری از دیگر کشاورزان کشورها با تهدیدات مشابهی روبرو شده‌اند.

یان طی مصاحبه اخیرش با اپک تایمز گفت «فرقه شیطانی داووس یا همان مجمع جهانی اقتصاد سعی دارد این کشارزان را خط بزند و مشخصا این امر با عواقب امنیتی سنگینی برای هلند و کل اروپا و دنیا همراه خواهد بود. آنان سعی دارند این کشاورزان را از کار بیکار بکنند تا زمین‌شان را تصاحب کنند.»

صدها کشاورز هلندی و بسیاری از کامیون‌داران سعی دارند توجه همه را به سیاست‌های پیشنهادی دولت جلب کنند که اگر عملی شوند کشاورزان را فلج کرده و بسیاری را از لحاظ مالی نابود خواهد کرد. کشاورزان هلندی جاده‌ها را بسته‌اند و مانع توزیع محصولاتشان شده‌اند تا قفسه‌های مغازه‌های هلند خالی بماند و توجه عموم جلب شود.

یان افزود «بسیاری ماجرا را دنبال نمی‌کنند و درعین‌حال بسیاری نیز حامی سرسخت کشاورزان هستند اما تعداد زیادی از مردم درست مثل امریکایی‌ها و کانادایی‌ها بی‌توجه به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهند.»

او همچنین گفت «کسی باید آن‌ها را بیدار کند و بگوید ببینید دیر یا زود ضربه خواهید خورد؛ این‌که قفسه‌هایتان فقط برای مدتی کوتاه خالی باشد منطقی‌تر است یا این‌که تا ابد در بند مجمع جهانی اقتصاد باشید؟»

پروژه جهانی‌سازی

ثیری باودت، رهبر پارلمانی هلند فعال در حزب مخالف مجمع دموکراسی درحاشیه این بحث‌ها گفت که دولت هلند به دنبال پروژه جهانی‌سازی است و اهداف شومی دارد.

باودت معتقد است که دولت فعلی هلند خواهان پایان دادن به تولید غذا و استقلال این کشور است تا مردم کاملا وابسته به دولت باشند.

باودت طی مصاحبه اخیر خود با برنامه «حقایق مهم‌اند» شبکه اپک گفت «مسئولان این کشور عروسک خیمه‌شب‌ بازی اتحادیه اروپا هستند تا پروژه عظیم بازگشت به نقطه صفر تحقق یابد. آنان می‌خواهند ما را به زنجیره بین‌المللی تامین وابسته کنند.»

باودت به توان کشاورزان در متوقف ساختن این پروژه جهانی‌سازی خوش‌بین نیست اما گفت اگر کشاورزان حقیقتا متحد شوند و روزها یا هفته‌ها توزیع غذا را متوقف کنند شانسی وجود دارد تا شاید مردم هلند را بیدار کنند و بتوانند سیاست‌های دولت را تغییر بدهند.

باودت افزود «پروژه‌ای افراطی درحال راه‌اندازی است که اهداف توسعه پایدار نام دارد و همه مزخرفات آب‌وهوایی احمقانه ازلحاظ علمی را دربرمی‌گیرد.»

گلوبالیست‌ها و مجمع جهانی اقتصاد سال ۲۰۲۳ را به‌عنوان سال تحقق اهداف اقتصادی‌شان و تسلط بر کشورها تعیین کرده‌اند اما باودت می‌گوید همه مردم جهان باید مانع به ثمر رسیدن این پروژه بشوند.

باودت گفت «اگر به تصویر کلی نگاه کنید این حرکت به سوی دیکتاتوری دیوان سالارانه تحمیل شده به همه ما را می‌بینید و اگر متحد شویم و اگر از همه این اختلافاتی که سال‌هاست ما را جدا کرده گذر کنیم و همراه هم مبارزه کنیم موفق خواهیم شد و باید این کار عملی شود.»

وی افزود «این جنگ وجودی‌ترین نبرد تاریخ بشریت است.»

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
برگرفته از:
اپک تایمز

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.