رفتن به محتوای اصلی

سخنی کوتاه و بی تعارف با حشمت طبرزدی و "امثالهم"
30.06.2022 - 21:25
حشمت طبرزدی

 حشمت طبرزدی که در نوار قدیمی درز شده خویش خاندان پهلوی را "پلید" نامیده بود و صراحتا تاکید کرده بود که جمهوری اسلامی را به رژیم پهلوی ترجیح می دهد, بعد از انکار فراوان در صفحه توییتر خود نوشت: "امروز در یک سخنرانی از من  مربوط به چند سال پیش، منتشر شده که  من با توجه به دیکتاتوری رضا شاه و محمدرضا شاه از آنها با واژه ی پلید یاد کرده و گفته ام اگر قرار باشد پادشاهی پهلوی را بر گردانند، من جمهوری اسلامی را ترجیح میدهم. خوب ایراد این حرف چیست که اینقدر فحاشی میکنید؟آزادی بیان!؟

پیام دانشجو  حشمت طبرزدی

 پس با این اعتراف, آن همه تکذیب و انکار و حاشا چند روز گذشته برای چی بود؟  اما بدتر از این استدلال یا عذر بدتر از گناه که ایشان در توجیه استفاده از واژه "پلید" می باشد که به عقیده من نشان می دهد یا شعور و ذکاوت و بهره هوشی ایشان بسیار پایین است و یا حقیقتا در وادی دیگری سیر می کند. ایشان در صفحه یوتیوب خود (دقیقه ١٠) می گوید منظور من از "پلید" رضا پهلوی و خواهر و برادرانش نبوده, بلکه محمد رضا شاه پهلوی و رضا شاه پهلوی بوده اند. باید گفت یا جل الخالق, این انسان متوهم که در نشریه خود بنام پیام دانشجو با تیتر درشت نوشته بود: "خامنه ای امام است, مرجع شیعیان است" معنی این توجیه توهین آمیز را نه تنها در قاموس فرهنگ ایرانی بلکه هر فرهنگی درک نمی کند. باید گفت وای بر ما که سیاسیون ما اینگونه افراد هستند. به عبارت ساده درست مثل این میماند که به شخصی ناسزا بگوید بعد برای توجیه آن بگویید: این فحش ها به شما نبود بلکه به پدر و پدربزرگ شما بود.

 در دقیقه ١٠ این ویدئو او با بی اخلاقی و بدون مدرک و سند خانم شناخته شده فعال (حدث می زنم منظورش چه کسی است) را متهم به همکاری با وزارت اطلاعات و پخش آن نوار درون سازمانی می کند. حشمت طبرزدی ادعا می کند سابقه مبارزه طولانی دارد. اما بر طبق گفته احمدی زیدآبادی, رفسنجانی به او وعده وزارت ورزش می دهد تا علیه دفتر تحکیم وحدت سمپاشی کند. متعاقبا عناصر راست افراطی اصولگرا از او علیه رفسنجانی استفاده ابزاری می کنند.

 بنده نه سلطنت طلب هستم و نه هیچگونه عناد شخصی با آقای طبرزدی دارم و در گذشته بارها در تلویزیون تکفیری یا جاهای دیگر با ایشان میهمان همراه بودم و دوستانه و متمدنانه بحث می کردیم. البته بعد از اینکه تلویزیون تکفیری طرفدار داعش شد و ایرانیان را مجوس و آتش پرست و رافضی خواند, بنده از آن شبکه تکفیری و همچنین تلویزیون های شارلاتانهای مشکوک و شیاد های شناخته شده و رسوای دو عالم بی پرنسیب ء پول پرست برای همیشه برائت جستم (و می جویم), ولی امثال طبرزدی ها و اصلاح طلبان و ملی مذهبی ها و مزدوران شناخته شده رژیم و گنده گوه های چُخان و ریزه خواران بی پرنسیب و دو رو که همواره تشنه حضور در این نوع شبکه ها و همچنین تلویزیون های غیرمعتبر و رسوای وابسته به آدم های شارلاتان کیاده و بدنام, بودند و هنوز هم هستند (ضرب المثل معروف: كور كور را می‌جوید آب گودال را).  تلویزیون هایی که در اختیار "شغال های طاووس نما" و یا مثلا یک آخوندزاده از ایران قرار داده می شوند تا بدترین و کثیف ترین توهین ها را به خانواده پهلوی و خواهر شاه آزادانه نثار کنند و القاء کنند جمهوری اسلامی از رژیم پهلوی صد برابر بهتر است. این بخشی از طرح گسترده  نفوذ همه جانبه وزارت اطلاعات جمهوری علیه اپوزیسیون و طرفداران شاهزاده رضا پهلوی است. البته علیه مجاهدین هم تبلیغات وسیعی می کنند, چون آنها را نیز خطر بزرگی ارزیابی می کنند. کما اینکه آماج حملات و هدف سوم تبلیغات وزارت اطلاعات گروه های اتنیکی هستند تا آنها را هدفمندانه بعنوان تجزیه طلب, دشمن ایران معرفی کنند و بگویند اگر نظام فروپاشی شود, ایران فروپاشی می شود. وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برای هراس افکنی و تبلیغات منفی از عوامل و پلتفرم های مختلف و بعضا متضاد مخصوصا علیه این سه جریان متفاوت (در بین اپوزیسیون برانداز) استفاده می کنند و در رسانه ها و فضای مجازی مثل کلاب هاوس و غیره تلاش فراوان در شوراندن آنها علیه یکدیگر؛ و شوراندن "عوام" علیه تک تک این سه جریان می کنند.

 لذا هر تلویزیون شارلاتانیست که در عمل (و نه ادعا) برای اعتبارزدائی اپوزیسیون واقعی و جدی فعالیت مشکوک می کند و یا جریان مرموز و یا شخصی که پیکان مبارزه علیه جمهوری اسلامی را بسوی گروه های اپوزیسیون سکولار دموکرات واقعی مخالف رژیم و یا شخصیت های برانداز دیگر تغییر جهت دهد, عملا در زمین جمهوری اسلامی بازی می کند و باید در مورد او افشاگری کرد. نصیحت من به طبرزدی این است: وقتی خودت را داخل چاهی انداختی, اولین اصل نجات این است که نَکَن یعنی بیش از آن حفر نکُن! چون عمیق تر فرو می روی (when you are in a hole stop digging).

 

عبدالستار دوشوکی

مرکز مطالعات بلوچستان ـ لندن

doshoki@gmail.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

دكتر عبدالستار دوشوكي

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

دكتر عبدالستار…

عنوان مقاله
سخنی کوتاه و بی تعارف با حشمت طبرزدی و "امثالهم"

دفاع جانانه حشمت طبرزدی از شیرین نجفی و حمله به اپوزیسیون که چرا این خانم محترم را در ربودن روح الله زم متهم می کنید. از دقیقه شش

https://youtu.be/xPkPrFox4Bk?t=371

جمعه, 01.07.2022 - 16:29 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.