رفتن به محتوای اصلی

1 مِی , روز ۹۹٪ ی ,ها = روز جهانی‌ کارگر
14.04.2013 - 15:08

اول ماه مِی، ديگری در راه است و ما کارگران همچنان تحت سلطه يك اقليت بي مقدار و مفتخور بنام طبقه سرمايه دار  هستیم ،طبقه ای که هر چه دارد و هر آنچه اندوخته ،بواسطه زحمات طاقت فرسای کارگران زحمتکش میباشد.

  اول ماه مِی ، ديگری میرسد و همچنان توليد كنندگان تمام ثروتهاي جامعه يعني كارگران ، محروم ترين وضعیفترین طبقه جامعه میباشند.

امسال حکومت سرمایه دارای اسلامی ،علیرغم اعلام رسمی خط فقر جامعه توسط نهاد مربوطه، با پررویی و وقاحت  تمام ،دستمزد يك پنجم عدد خط فقر اعلام شده را براي ما در نظر گرفته وتصویب نمودند.

که این تصمیم غیر کارشناسی،نابخردانه وغیر عادلانه ، گرانی و فقر و فلاکت مضاعفی  را بر توده کارگران و زحمتکشان واکثریت عظیم مردم تحمیل می کند،ضمن اینکه باعث شیوع جرم و جنایت و فقر و فحشاء ،در معیار وسیع در جامعه میشود.(همین خود بهترین بهانه برای براه افتادن ماشین کشتار و اعدام ،نظام ملیتاریسم اسلامی میباشد)

البته در این بین ،رژیم کثیف سرمایه داری اسلامی ،نیروهای مزدور و عناصر خودفروخته خود را جهت شناسایی و سرکوب فعالین و معترضین، بیش از پیش مجهز و مسلح نموده است.

در اول ماه مِی ،با حضوری  ميليوني و همگانی به خيابانها  بياييم،و با نشان دادن همبستگی و یکپارچگی خود لرزه بر پیکره این اقلیت ۱٪ ی, وارد سازیم ،چرا که باید بدانند ما آگاهیم و میدانیم  که مولد کل ثروت جامعه ، نیروی کار کارگران یا همان اکثریت ۹۹٪ ی هستند و همه میباست به یک نسبت از آن بهره مند شوند.(قابل به ذکر است این خواسته هیچگاه در چارچوب نظام اسلامی میسر و عملی نخواهد شد.) 

اول ماه مِی،  اعلام واعلان کیفرخواست کارگران علیه کل دنیای سرمایه داری و روز فراخواندن و گرد آمدن خیل  بزرگ مردم بزیر پرچم سوسیالیستی طبقه کارگر است. اول ماه می امسال را به روز اعتراض به، فلاكت و زندگي زير خط فقر، روز اعتراض به سركوب و خفقان و بي حقوقي و تبعيض وآپارتاید، و روز دفاع از آزادي و برابري و رفاه براي تك تك مردم تبدیل کنیم.

در اول ماه می در جهت استرداد حقوق پایمال شده خود بايد كار را تعطيل كنيم و در قالب گروه و دسته ٫آکسیون های بزرگ و کوچک را در هر  نقطه ای از این کره خاکی تشکیل و براه بیندازیم،وبا این خروش و خیزش ۹۹٪ی٫  صدای اعتراض خود را در خصوص ،اختلاف فاحش و ملموس  دستمزدهای معین شده چندین برابر  زیر خط فقر، به گوش دزدان سرمایه برسانیم ،و خواسته ها و مطالبت بر حق خود را بصورت بیانیه،سخنرانی،پایکوبی و ..... مطرح نماییم.

 

همه با هم پیش بسوی رقم زدن یک حماسه سترگ  برضد رژیم فاشیستی جمهوری ننگین اسلامی ، و همچنین علیه کلیت نظام سرمایه داری جهانی.

 

سوسياليسم اساس برگشت اختیار به انسانست.

 پس زنده باد سوسياليسم.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.