رفتن به محتوای اصلی

سخنی با احمدی نژاد(منتصب رهبر)
02.04.2013 - 05:48

تو منتخب مردم نیستی‌،پس چرا خود را بر موج اعتراضات سوار میکنی‌؟

جدیدا با رو به افول گذاشتن دوران ریاست جمهوری فعلی‌،احمدی نژاد ژست مردمی به خود گرفته و خود را مردمی می‌داند.

لازم است که مواردی را که خود ایشان  می‌داند ،یادآور شوم به او بگویم که این برخورد توهین به خرد جمعی‌ ایرانیان است.

همه ایرانیان به یاد دارند در دور نخست ریاست ایشان بر قوه مجریه کمتر کسی‌ باور داشت که احمدی نژاد رای بیاورد یا بهتر است بگویم انتصاب گردد،ضمن اینکه بحث اختلاس ۳۰۰ و اندی میلیاردی  شهرداری هم مطرح بود،خلاصه با هر زد و بندی بود ،اینبار رئیس جمهور انتصابی و به ظاهر منتخب مردم, او شد.

البته فراموش نکنیم که در آن زمان شکاف عمیقی بین اصلاح طلبان و گروه خامنه ای،به وجود آمده بود،تنها گزینه‌ای که می‌توانست فقط خمّ و راست شود و چشم بگوید ،احمدی نژاد بود.

در دور اول به طور کامل و دربست در اختیار ولی‌ فقیه بود و فرمانبردار بی‌ چون و چرای رهبر بود.،به طوری‌که خامنه‌ای در همه جا به صورت صریح و آشکار   حمایت بی‌ شائبه خود را از او و برنامه هاش عنوان میکرد،البته بر کسی‌ پوشیده نیست که اکثر برنامه‌ها از بیت رهبری تصمیم گیری میشود ،او صرفاً اجرا کننده بود. 

در انتخابات سال ۸۸،بار دیگر رژیم با وارد کردن اصلاح طلبان به عرصه انتخابات،تنور را حسابی‌ گرمش کردند،به نیت دریافت مشروعیت بین اللمللی ،که این پروژه با کشتار مردم ناراضی و بیدفاع ,کاملا با شکست مواجه شد.

خیزش مردم در بعد از انتخابات سال ۸۸،اصلاحاتی نبود،بلکه سرنگونی کامل نظام را خواستار بودند.البته کما فی السابق  نظام از ترمز همیشگی‌ خود, یعنی‌ اصلاحات را به همین منظور استفاده و وارد صحنه کرده بود.

انتخابات (افتضاحات)،با مهندسی‌ شدن از طرف سپاه و بسیج ،با قلع و قمع کردن مردم معترض برگزار شد و‌ منتصب  رهبر بار دیگر بر  مسند قوه مجریه تکیه زد.

اینبار خود احمدی‌نژاد می‌دانست که با گرفتن چه تاوان سنگینی‌ از خون مردم به این جایگاه رسیده،ضمن اینکه به هیچ کدام از شعار‌های انتخاباتی خود نیز عمل نکرده بود،و فرهنگ چاپلوسی و خرافه گویی را بیش از گذشته رواج داده بود،که به عنوان مثال می‌توان  به همان کمدی جهانی‌ هاله نور دریافتی در سازمان ملل اشاره کرد.

در حال حاضر به صورت آشکار جنگی ظاهری با رهبر به راه انداخته،که البته پر واضح است چرا که به دنبال از دست ندادن قدرت است، و هر روز جبهه‌ای جدید علیه آغای سابقش می‌گیرد.

نکته جالب در این است ،چند روز قبل از انتخابات ۸۸،  خامنه‌ای به صورت علنی عنوان کرد،که احمدی نژاد از نظر فکری به او نزدیک تر است،که این خود حمایت و طرفداری آشکار رهبر از او بود،که همین هفته قبل این مورد توسط  آخوند احمد خاتمی نفی شد.(توهین آشکار به خرد و فکر مردم،البته خودشان می‌دانند که دیگر حنایشان  رنگی‌ ندارد)

حال وقتی‌ نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ،از دخالت رسمی‌ این نهاد  سخن میگوید،با واکنش تند احمدی نژاد مواجه میشود،جالب است یادش رفته که خودش از طریق سرکوب مردم توسط همین نیروی مزدور به ریاست جمهوری  منصوب شد.

اما مردم دیگر فقط دٔم خروس را قبول  دارند،چرا که که ستیزه جویی این گروه علیه انسانیت ، تحت هر عنوان و نامی‌ قابل اغماض نیست.

جنایات کهریزک،فقرو بدبختی اقتصادی،اعدام‌های دست جمعی‌ ،اختلاس‌های نجومی همه و همه  از  دستاورد های دولت نالایق احمدی نژاد می‌باشد.

البته فراموش نکنیم که ،از حکومت اسلامی(آریستو کراسی) چیزی بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت،طی‌ این ۳۴ سال  گذشته ،با اسلامی شدن ایران، افت و عقبگرد روزانه را  در تمام زمینه های(اقتصادی،فرهنگی‌،اجتماعی،سیاسی...)  شاهد بوده ایم.

 منادیان و مفت خوران این خرافه ارتجاعی و غیر انسانی‌  ، به دنبال زنده کردن تمدن اسلامی  هستند  و با افتخار از آن دم میزنند. ،و  هر روز باید منتظر رخداد و  نکبت تازه‌ای از این  جنبش کثیف  باشیم.

تنها راه نجات, ریشه کنی بی‌ قید و شرط حکومت اسلامی تحت لوای ولایت فقیه است،چرا که اسلام حکومتی  با اختیار انسانی‌ منافات دارد،و بپذیریم که تمام این انتخابات نمایشی بیش نیست.

پذیرفتن انتخابات آزاد در حکومت اسلامی به مثابه پذیرفتن،پهن خوشبو به جای ادکلن است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.