رفتن به محتوای اصلی

رفسنجانی ازسیاست های خونبارخود دفاع می کند!
25.03.2013 - 12:05
 
 هاشمی رفسنجانی همچنان از سیاست های خونبار خود در گذشته دفاع می کند وهیچ تغییری در اندیشه ها ورفتارهای مخرب و فاجعه انگیز خویش نداده است!
بسیاری از نیروهای سیاسی ساده لوح به سخنان هاشمی رفسنجانی دل خوش کرده اند ونواضع اورا در جامعه سیاسی تبلیغ وترویج می کنند که نشانه ازعدم صداقت ویا ساده انگاری آنهاست.
اما هاشمی رفسنجانی هیچ اعتقاد قلبی به گفته های فریبنده خود ندارد وتنها برای یارگیری سیاسی از اپوزیسیون اخته و منفعل آنها را به زبان می آورد!
نزدیک به 35 سال از انقلاب اسلامی در ایران می گذرد.اتفاقات بی شماری در سرنوشت مردم ایران در شکل گیری فاجعه کنونی رخ داده است. بیشتر تحلیل گران ،همه بدبختی جامعه کنونی را ناشی از سیاست های موذیانه شخص خمینی می دانند. اما پر واضح است که خمینی به تنهائی نمی توانست همه پروسه شکل گیری فاجعه کنونی جامعه را شکل دهد ،بلکه مولفه های گوناگون به همراهی شخصیت مختلف نیز در نهادینه شدن اوضاع تاسف بار کنونی کشور و  ارتقاء  آن نقش مهمی داشته اند. یکی از شخصیت های کلیدی موثر در هدایت کشور بسوی پرتگاه ، شخص هاشمی رفسنجانی بوده است. او در روزهای حساس توانست بر روی خمینی نفوذ نماید وسیاست های خود را از طریق اتوریته خمینی به اجراء بگذارد.
پس از آنکه حضور هاشمی رفسنجانی در سال 59 دردانشگاه تبریز باعث اعتراض دانشجویان گردید ، اودر بازگشت به تهران فرمان انقلاب فرهنگی را از جانب خمینی دریافت کرد!

روح الله خميني: اگر ولی فقیه یک کلمه دروغ بگوید، آن ولایت را دیگر ندارد!+منتخب جرائد

http://ettelaat.net/12-mars/news.asp?id=63302&sor…

نامه هاشمی رفسنجانی در سال 59 به خمینی یکی از زمینه های اولیه توطئه چینی علیه نیروهای سیاسی آزادیخواه بود که نامبرده همچنان از آن دفاع می نماید.
زمینه های کودتا علیه ریاست جمهوری بنی صدر در سال60 از اقدامات موذیانه هاشمی رفسنجانی در مصدر رئیس مجلس شورای اسلامی بود.
سرکوب نیروهای ملی و لیبرال جامعه از هاشمی رفسنجانی ناشی می شود که به خمینی دیکته شده بود و از کانال وی به اجراء در می آمد.
 
"ایشان در بیان چگونگی نگارش دو نامه تاریخی و تطبیقی سالهای ۵۹ و ۸۸ باوجود عدم مشابهت ها در نگاه اوّل ،گفت : مهم ترین انگیزه ام در نگارش ایندو نامه، اطمینانم از میزان اعتماد امام و رهبری به خودم بود و امروز مشابهفحوای نامه سال ۵۹ شاهد آن هستیم که پیش بینی های نامه سال ۸۸ نیز قدم بهقدم از سوی جریان انحرافی فعلی در حال وقوع است."
انتشار نامه تند رفسنجاني به امام خميني در سال 59؛
هاشمي خطاب به امام(ره): آیا آسایش‌طلبی را می‏پسندید؟
"شما از حضور زنان بی‌حجاب در ادارات مانع بودید، شما از وجود موسیقی و زنبی‌حجاب در رادیو تلویزیون جلوگیری می‌کردید؟ همین‌ها موارد اختلاف ما باآنها است. آیا رواست که به خاطر اجرای نظرات جنابعالی ما درگیر باشیم ومتهم و جنابعالی در مقابل اینها موضع بی‌طرف بگیرید؟ آیا بی‌خط بودن وآسایش طلبی را می‌پسندید؟"
مردم مستحق داشتن زندگی بهتری نسبت به وضع کنونی هستند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مسايل فرهنگی از جمله حجاب بايد شاخص والگوهای خاصی داشته باشد که اعمال سليقه نتواند به آن آسيب بزند؛ البتهبرخورد با گروهی که عناد و دشمنی داشته و تمرّد از قانون می‌کنند، جداست.
http://www.aftabnews.ir/vdcbwgb8arhb0sp.uiur.html
معنای آزادی حجاب برای هاشمی همان تعريف خمينی هست ! اگر خمينی درگفتار خودبی تعارف بود اما هاشمی با زيرکی های خاص با تلطيف عناصر سرکوب برای گذاراز دوران احمدی نژاد به ميدان آمده است!
هاشمی به صراحت می گويد اگر احمدی نژاد را حذف و يا پشت سر بگذاريم همه مسائل حل خواهد شد!
سئوال اساسی در اينجاست ،آيا در دوران صدرات هاشمی رفسنجانی ـ مردم ايران عاری ظلم و ستم وشکنجه بودند؟
اين روزها هاشمی به مادری مهربان تبديل گشته است و برای مردم ايران از مهر و محبت سخن می گويد!
آيا جنايات دوران حاکميت هاشمی در جمهوری اسلامی فراموش شدنی هست؟
ازآقای هاشمی رفسنجانی بايد پرسيده شود اگر روزی مردم ايران دريک همه پرسیآزاد که تحت نظر سازمانهای بين المللی بی طرف انجام بگيرد ومردم ايران درآنهمه پرسی به کليت نظام رای مخالف داده و برای شکل حکومتی ديگر اظهارنظرکنند،آيا انگاه آقای رفسنجانی حاضر هست تا آرای مردم را بپذيرد وپايانجمهوری اسلامی را بطور مسالمت آميز اعلام نمايد!

هاشمی رفسنجانی روزی نیست که به ستایش از دوره زمامداری خویش نپردازد!ژستهای لیبرال منشانه هاشمی رفسنجانی این روزها بسیار شدت گرفته است و درفریبندگی آن جای هیچ شبه ای نیست. همه امید او در این نهفته شده است که درغیاب یک آلترناتیو فراگیر ـ بتواند خود را باردیگر به اریکه قدرت در حکومتاسلامی برساند.رفسنجانی دولت احمدی نژاد را به تند روی در قبال غرب وانمودمی کند اما خود فراموش کردههست که با چه حرارتی از گروگان گیری سفارتامریکا حمایت می نمود! رفسنجانی به اشکال گوناگون به غرب اطمینان می دهد کاگر او به قدرت باز گردد ،مطمئناروابط ایران و امریکا به حالت عادیبرخواهد گشت.او با زبانی سودا گرایانه و فریبنده از تجربیات گذشته خود سخنمی گوید ودوره حکومت خویش را عاری از ظلم و ستم وانمود می سازد تا باردیگرنظر جریانات متزلزل و ناامید را به سوی خود جلب نماید

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.