رفتن به محتوای اصلی

پیامی کوتاه به کیهانیان!
02.03.2013 - 12:03

پرونده سازی های حکومت اسلامی توسط روزنامه کیهان پایانی ندارد!

کیهان شریعتمداری بهتر است به اختلافات جناحی درون حکومتی نظام که مانند سگ و گربه همدیگر را می درند ـ بپردازد تا به ضعف های اپوزیسیون!
احمد توکلی : دولت احمدی نژاد فاسدترین دولت جمهوری اسلامی است!
جمهوری اسلامی مساوی با جنایات و فقر مردم شده است!ضرب المثل" کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی "اینک سالهاست که شایسته حکومت اسلامی شده است!

كيهان استفاده نكند اما حال اپوزيسيون خيلي خراب است(خبر ويژه)

http://www.kayhan.ir/911212/2.htm#other206

هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، باردیگر آتش توپخانه خود زنی ها در میان پایوران نظام اسلامی برای کسب قدرت مقام ریاست جمهوری ـ همچنان ـ بر شد ت خود می افزاید و رویاروئی ها افزایش یافته است. در این میان کیهان شریعتمداری بعنوان صحنه گردان و تعیین کنند اصلی همه نزاع ها ،هرچه دل تنگش می خواهد علیه مخالفین فکری خود پروند ه می سازد و رهبر سکوت اختیار کرده است.

 

«نوروز: روزنامه کيهان شریعتمداری در شماره امروز خود در مطلب طنزی با توهين بسيار بی‌ادبانه به حجت الاسلام و المسلمين مهدی کروبی نامزد انتخابات رياست جمهوری وی را بازيچه دست اسرائيل خواند و سطح علم و دانش وی را زير سئوال برد. اين روزنامه در ادامه مطلب خود پا را فراتر نيز گذاشته و با توهينی آشکار اين نامزد انتخابات رياست جمهوری و رئيس چندين دوره مجلس شورای اسلامی ايشان را به «بی سوادی» در خواندن مطالب و عدم فهم مطالبی که به ايشان ارائه می‌شود خوانده است.«

 

تا به امروز همه استالیست های ارتدوکس جهان و بخصوص روسیه به میخائیل گورباچف جاسوس غرب نگاه می کنند چرا که او می خواست با گلاسنوست (علنیت) و پروستریکا (اصلاحات ) حکومت بازمانده از دوران سرکوب و تفتیش عقاید را که استالین بنیان نهاده بود اصلاح نماید. ارتدوکس ها اینرا بخوبی فهمیده بودند که اولین گام های عمیق اصلاحات جدی میخائیل گورباچف همه اقتدار آنها را برباد خواهد داد لیکن با تمام قوا علیه او تبلیغات و اتهامات و کودتا ها را بعمل آورد ند اما عاقبت با همه آن مانع تراشی ها ی نیروهای فسیل شده ارتدوکس و کمونیست سنتی که می خواستند کشور را مانند شیوه انقلاب اکتبر اداره نمایند در نهایت به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی انجامید. از نظر نیروهای اتدوکس همه ملاقات ها و تماس گیرهای میخائیل گورباچف با کشورهای غربی بعنوان سازش و کوتاه آمدن در برابر امپریالیسم تلقی می شد.

سرويس بين الملل انتخاب Entekhab.ir J تايمز لندن نوشت:مشايی که به او به عنوان مخالف نهاد دينی نگاه می شود در طول جلسات اخير گفته است: احترام زيادی برای روحانيون قائلم اما آنها سياستمدار نيستند. نقش آنها بايد تنها معنوی باشد. در چهار سال آينده ما اين فرصت را داريم که قانون اساسی را تغيير دهيم!

همه آن اتفاقات را اینک می توان در ستون "خبرهای ویژه " کیهان تهران به نمایندگی ولی فقیه آقای حسین شریعتمداری انجام می دهد.پشت سر همه اتهام زنی های زهرآگین به غیر خود های حکومت اسلامی شخص ولی فقیه ایستاده است چراکه حسین شریعتمداری نماینده تام الااختیار رهبر در روزنامه کیهان این اجازه را یافته است که به همه غیر خودی های پیرو ولایت فقیه برچسب ناروا بزند وهیچ تذکری از جانب رهبر دریافت نکند. آنروزی که پرده حجاب در میان رهبران جمهوری اسلامی از بین برود بسیار دور نیست چراکه کم کم همه نیروها بدین حقیقت دیر پا پی برده اند که فساد اصلی حکومت در بیت رهبری اسکان کرده است اما هنوز در میان آنها دلهره وجود دارد که فروپاشی عمود خیمه حکومت اسلامی یعنی ولایت فقیه همه آنها را نیز به سرنگونی دچار خواهد کرد لذا باتمام قوا هنوز پشت رهبر خود ایستاده اند و اورا اندرز می دهند تا به نصیحت های آنها گوش فرا دهد اما همه اینها بسیار دوام نخواهد آورد. اینروزها امریکا هرچقدر خود را به جمهوری اسلامی نزدیک می نماید اما رهبر جمهوری اسلامی در تبلیغات مسموم کننده علیه امریکا دست آشتی امریکا رارد می کند. رهبر جمهوری اسلامی اینرا بخوبی می داند ،آنروزیکه جمهوری اسلامی با امریکا کنار بیاید ،رژیم اسلامی همه شکوه و عظمت خود را در میان توده های معتقد به مبارزه علیه امریکا چه در سطح جهان وایران از دست خواهد داد لذا از این منظر سعی می نماید تا مبارزه ضد امریکائی را هرچند مصنوعی پیش ببرد تا در میان توده های نا آگاه همچنان از محبوبیت برخوردار باشد. به تصور رهبران جمهوری اسلامی امریکا اینک در نقطه ضعف بسر می برد و با این ارزیابی خود را مستحکم می پندارد و در همین راستا در اندیشه اخاذی و کسب موقعیت بیشتر از امریکاست.اعراب منطقه نیز نظاره گر همه امتیاز دهی های امریکا بعنوان متحد ستنی خود به ایران هستند و نمی توانند همه این مماشات و تسامح امریکا در برابر ایران اسلامی را تا آخرتحمل نمایند؟

 

«آمریکا قصد ندارد تا ابد آنچه «گشایش دیپلماتیک» نسبت به جمهوری اسلامی نامیده می شود را ادامه دهد. روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی به نقل از منابع فرانسوی نوشت استقبال آمریکا از گشایش دیپلماتیک نسبت به رژیم تهران و مذاکره بدون پیش شرط با این رژیم دارای یک دوره زمانی محدود است و پس از این مدت واشنگتن این پیشنهادات را را از روی میز برخواهد داشت.«

 

رهبر جمهوری اسلامی باردیگر اعتقاد دارد تا مردم را به پای صندوق های رای گیری بکشاند تا برعمر جمهوری اسلامی بیفزاید« خامنه ائی :انشاءالله همه ملت ایران، به کوری چشم دشمنان و با شور و علاقه و صمیمیت در انتخابات ریاست جمهوری، به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و انتخاباتی می آفرینند که دشمن را خشمگین کند.«

 

اما رهبر جمهوری اسلامی از این غافل مانده است که پس از 34سال عقب ماندگی و شکست های پی در پی نظام اسلامی چه در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ،ورزشی اینک همه بنیاد های جمهوری اسلامی بسیار لرزان گردیده و به زیر سئوال رفته است ورابطه گیری با امریکا هیچ کمکی نمی تواند به آنها برساند ،چرا که امریکا از آنها بطوری فوری توقف غنی سازی اورانیوم و دستیابی به سلاح اتمی را طلب می نماید و جمهوری اسلامی مدتهاست که خود را در نقطه قوت و عظمت می پندارد و همچنان بر آرزوهاو بلند پروازئی خود پای می فشارد ؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.