رفتن به محتوای اصلی

آغاز جنگ الهی علیه احمدی نژاد!
04.02.2013 - 15:20
رژیماسلامی در آشوب های سیاسی واقتصادی بسر می برد! پایوران رژیم مافیائی برسر تقسیم ثروت های باد آورده ائی که به ملت ایران تعلق دارد به نزاع علنیبرخاسته اند و دیگرامکان آشتی و وحدتبین آنها ممکن نیست وخامنه ائی درگوشه ائی نشسته هست وهمه مسائل را زیر نظر دارد. حاکمیت برای برون رفت از بحرانحکومتی ،ساختاری ،سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی به چه کنم وچه کنمافتاده است.گرانی وکمبود کالاها وفشار های اقتصادی که  ازقطعنامه های شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ناشی می شود ـ دیگر گلوی رژیم اسلامیرامی فشارد.مردم ایران دیگر فهمیده اند که دزدهای حرفه ائی بر کشورشان حکومت می کنند!
پاسخ جنگ طلبانه علی لاریجانی به احمدی نژاد به کجا منتهی خواهد شد؟
فایل کامل سخنرانی احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی خطاب به لاریجانی
حفظ نظام به هرقیمت در حکومت اسلامی به چشم اسفندیار رژیم اسلامی شباهت یافته و برای همه به شهره آفاق جهان تبدیل گشته است.
جواد لاریجانی در یک نشست دانشگاهی:
 
اگر منافع نظام ایجاب کند با آمریکا حتی در قعر جهنم مذاکره می‌کنیم!
 

امریکا با گشاده روئی به جمهوری اسلامی پیشنهاد مذاکره علنی را داده است. علی‌اکبر صالحی تصریح کرد که زمان برای پایان بردن به مناقشه هسته‌ای فرا رسیده است. صالحی: به حسن نیت اوباما باور و امید داریم.

تاریخ حیات جمهوری اسلامی به بخوبی به همگان نشان می دهد که تضاد های داخلی حاکمیت با خارج نیز رابطه تنگاتنگی دارد.یک سر نزاع های داخلی به رابطه با امریکا متصل است.اسرائیل از سازش ایران با امریکا بسیار ناخرسند است .تضاد اسرائیل با امریکا به اوج خود رسیده است.ایران به لحاظ تاریخی ایران برای امریکا بیشتر از اسرائیل ارزشمند شده است. امریکا می خواهد ـ قبل ازآنکه چین و روسیه ایران را بیش از این به نفع خود مصادره نمایند با جمهوری اسلامی به سازش دست یابد!
 
" "معامله بزرگ" در پيش است يا "تشديد تحريمها"؟اوباما پس از پیروزی دور دوم ریاست جمهوری خود اعلام کرد: دهه جنگ پایان یافته است!
این بار سلاح امریکا در برابر ایران به گونه دیگری خواهد بود :یابه سازش کشاندن و تمکین جمهوری اسلامی و یا ادامه تحریم های سنگین تا از پای در آمدن حاکمیت اسلامی !
امریکا به رهبران ایران در برابرجهانیان اعلام نموده است که حاضر به مذاکره علنی با حکومت است!
امریکا افکار عمومی جهان را بسوی خود جلب نموده است اما جمهوری اسلامی هنوز  در ستیز های درونی خود بسر می برد!
هیچ شکی نیست که از نبردهای درون جناحی حاکمیت ،مطمئنا جناح سازش با امریکا بیرون خواهد آمد.
رفسنجانی همانند یک روباه پیر به ثانیه شماری افتاده است تا همه برگ های برنده خود را علنی نماید!
او بخشی از اصولگرایان سنتی را به پیرامون خود فرا خوانده است.
قربانیان این دور از سازش ایران وامریکاکدام نیروها خواهند بود؟
جمهوری اسلامی هنگام پوست اندازی خود به تصفیه بخشی از نیروهای حاکمیت دست می زند تا با هویت تازه به خود دوام بخشد.
برکناری نخست وزیری مهندس بازرگان در سال 1358 در رابطه با امریکا یعنی در دوره صدارت بسیار ضعیف جیمی کارتر  قرار گرفته بود.
کودتا علیه بنی صدر در سال 1360 نیز در رابطه با رابطه سازش و تحویل گروگان های امریکائی در آغاز دوره ریاست جمهوری قدرتمندانه رونالد ریگان قرار گرفت.
در جریان برکناری آیت الله منتظری در دوران حیات خمینی ، رابطه با امریکا نیز کلید خورده بود.اطرافیان آقای منتظری نسبت به رابطه مخفیانه جمهوری اسلامی با امریکا واکنش نشان دادند و بسرعت دست به افشاگری زدند که به قیمت جانشان تمام شد!
برکناری وپاک سازی جناح چپ حاکمیت به رهبری مهندس موسوی در سال 67 به وقوع پیوست که همزمان  با روی کار آمدن جناح سازش کار رفسنجانی که خواستار مذاکره با امریکا بودند ،هم دوره شد!
روی کار آمدن محمد خاتمی با اشتیاق بیل کلینتون روبرو گردید اما خاتمی آنقدر ضعیف بود که نتوانست از آن بهره برداری نماید.
روی کار آمدن احمدی نژاد با رضایت جرج بوش دوم توام گردید تا بهترین بهانه ها برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی فراهم گردد!
 
 
 از همان روز هائیکه کهاحمدی نژاد با کمال اطمینانشعار نابودی اسرائیل را می داد و با خاطرآسوده ، برخلاف جناح های دیگر حاکمیت ـ هر گونه حمله نظامی از جانب امریکا راغیر محتمل می دانست ، بخاطر رفت وآمدهای پشت صحنه نمایندگان او با امریکاناشی می شد. او بارها بطور آشکار اعلام کرده است که خواهان رابطه با امریکا امابا عزت اسلامی میباشد.
در کنار همه اینها که ذکر گردید اما جناح هائی از حاکمیت مانند سپاه ،بسیج و بخش های مالی وابسته به پاسداران ،حزب الهی های سنتی  و کیهان تهران به پیشباز سازش با امریکا نخواهند رفت.
همزمان با خصمانه‌ترین سیاست‌ها علیه ایران و اوج احساسات ضد آمریکایی مردم جهان
اظهارات عجیب هاشمی رفسنجانی در باره مذاکره و رابطه با امریکا
درعین اینکه نیروهای مایوس ومماشات گر به بی تفاوتی مردم تکیه دارند اماعلیرغم اینها ،کشور ایران از مبارزات روزانه وبدون وفقه ائی نیروهای سیاسی ،دانشجویان، کارگران ،معلمان و دیگر اقشار برخوردار است که در جهاننمونهاست اما همه آن مبارزات در حال حاضر، شوربختانه بدون ستاد مرکزی و رهبریواحد بسر می برند!
: عماد افروغ به نقل از آفتاب " با تاکید بر اینکه "اصل کناره‌گیری از قدرترا در شرایط حساس باید از بزرگان دین آموخت"، گفت: «وقتی طفل معصوم و نوپایجمهوری اسلامی در حال تکه تکه شدن است، عده‌ای باید برای جلوگیری از اینخسارت بزرگ، کنار بکشند». 
:مهدویکنی در یک موضع گیری بی سابقه از گروگان گیری سفارت امریکا ندامت کرده استومی گوید از اول هم مخالف گروگان گیری بوده است اما چون اطاعت از "امرامام" لازم بوده است لذا از آن حرکت که انقلاب دومنامید ه میشد حمایتنموده است وگرنه با اصل قضیه مخالف بوده است.شاید او صدای پای امریکائی هارا زودتر شنیده است وتمام تقصیر ها را به گردن خمینی می افکند تا در روزمبادا خود را در آینده گرفتار دادگاه های بین المللی امریکا ئی ها ننماید. امریکا متمدن هم کینه جوئیهای منحصر به فرد خود را دارد ودر موقع مناسبتمام صورت حساب ها را روی میز قاضی می گذارد.همین موضع گیری امریکا در موردمجاهدین خلق به اثبات رسیده است لذا همه کمونیستهای طرفدار خط امام ازحالا به رژیم اصلاح شده ج.ا بسنده می کنند تا در صورتپیروزی امریکا ئیهابه چنگ آنها گرفتار نیایند!
در همین روزها مهدوی کنی به احمدی نژاد گفته است مارابه مثابه ابزار نپندارید!(آفتاب)
بیکفایتی وبی لیاقتی وماجراجوئی احمدی نژاد هر چه بیشتر بر دولتمردان و مردمایران وجهانیان بیشتر وبیشتر به اثبات رسیده است!پاسپورت ایرانی از آخربعد از افغانستان به مقام دوم رسیده است وبی آبروئی هرچه بیشتر برای جمهوریاسلامی افزوده می گردد!
استکه ما به آن احتیاج داريم و در واقع اين امر عواقب فاجعه آوری به همراهخواهد داشت.» ، انگار آنهمه ساز وبرگ نظامی را در خلیج فارس برای شکار آهودر جزایر سه گانه ایرانی گرد آورده است!

رژیم ولایت فقیه تاکنون بر موضع بدست آوردن سلاح اتمی همچنان پای می فشاردو عملا تمام آرزو های خود را در بدست آوردن آن می بیند، آرزوئی که بیستسال برای آن سرمایه گذاری مالی وانسانی وحیثیتی خرج کرده است ونمی تواند بهراحتی از آن بگذرد.در همین روزها معمر قذافی در مصاحبه ائی گفته است کهلیبی پاداش خود را در صرف نظر کردن از سلاح اتمی بدست نیاورده است که همینمی تواند سر مشق بسیار بدی برای رهبران حکومت اسلامی باشد تا ازادامهمذاکرات با رهبران اروپائی در آخرین روزهای نهائی سر باز بزنند. اما ماشیننظامی ج.ا آنچنان هار ولجام گسیخته شده است که تنها رویاروئی با یک ماشیننظامی را بهر قیمت در برابرخویش آرزو می کند وگرنه توسعه طلبی های ملاها بهاین آسودگی ها آرام نمی گیرد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.