رفتن به محتوای اصلی

آمریکا و ایران تکذیب میکنند؛ علیرضا نوریزاده تایید می‌کند!
29.01.2013 - 16:41

در حالی‌ که خبر مربوط به “انفجار در سایت اتمی‌ فردو” هم از سوی مقامات آمریکا و هم از طرف ایران به صورت رسمی‌ تکذیب شده است و حتا برخی‌ از روزنامه نگاران مشهور آمریکا مانند ریچارد سیلورستاین به خاطر انتشار  نا آگاهانه خبر دروغ از مردم عذر خواهی‌ کرده تا آنجا که گفته است ‌ای کاش میمرد و چنان اشتباهی را نمیکرد،اما علیرضا نوریزاده که یکی‌ از دوستان فابریک منبع اولیه این خبر دروغ (حمیدرضا ذاکری) میباشد؛ در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی‌ زبان اسرائیلی صحت خبر را تایید می‌کند و اصرار عجیبی‌ دارد که انفجار در سایت اتمی‌ فردو انجام پذیرفته است!

نوریزاده با مرتبط دانستن دستگیریهای اخیر برخی‌ از روزنامه نگاران با خبر انفجار در فردو! مدعی شده است رژیم در مقطع کنونی قادر به هیچ واکنش تلافی جویانه از طریق حزب‌الله نخواهد بود.

این نخستین بار نیست که علیرضا نوریزاده اخبار دروغ را شایع و بر صحت آن‌ تاکید می‌کند بلکه در گذشته نیز در مورد مسایل مختلف اجتماعی و سیاسی اطلاعات دروغ و بعضاً تحریف شده‌ای را نشر داده است که هیچ وقت هم به خاطر گفتن و یا انتشار خبر‌های دروغ و تحریف شده خود را ملزم به پاسخ گویی و عذرخواهی ندیده است.

شاید نوشتار ایرج مصداقی تحت عنوان “نوریزاده،بانک مرکزی جعلیات و عصاره ژورنالیسم بی‌ اعتبار” یکی‌ از معدود و ارزشمندترین مقالاتی میباشد که توانسته است حداقل بخشی از دروغ‌ها و جعلیات و تحریفات او را آشکارا به معرض نمایش بگذارد اما به نظر می‌رسد برای درک میزان و عمق واقعی‌ جعلیات نوریزاده ها، نیاز به پشتکار و همت دیگر محققان نیز محسوس است به ویژه اینکه پدیده دروغ گویی در قشر تحصیل کرده و دست به قلم، روند رو به رشد خطرناکی را در پیش گرفته که در حال تبدیل شدن به یک معضل سیاسی و فرهنگی‌ و اجتماعی جدی میباشد.

برای مشاهده خبر به زبان انگلیسی‌ اینجا را کلیلک کنید(for english please clik here)

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
http://azizanpress.com/index/2013/01/29/nourizadeh-confirms-fardo-explosion/

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.