رفتن به محتوای اصلی

خامنه ائی با مردم ایران در افتاده است!
28.01.2013 - 16:38

آیا در مرحله کنونی جبهه واحد ضد ولایت فقیه نیازتاریخی گذار مبارزاتی مردم ایران است؟اگر ولایت فقیه که اینک به نماد ظلم و ستم در ایران شناخته شده است و به همان اندازه بعنوان عمود نظام معرفی می گیرد،آنگاه مبارزه علیه خامنه ائی به هدف  اساسی همه مردم ایران تبدیل خواهد گردید.

همانطوریکه آیت‌الله خامنه‌ای درست پس از گذشت چند روز از انتخابات خونین و کودتائی سال 88 درخطاب به نامزدهای معترض گفت: انتخابات تمام شده است، کنار بکشید  !سید علی خامنه ای بعنوان رهبر حکومت اسلامی ،امروز شخصا دستور دستگیری خبرنگاران مستقل را داده است!

نیروهای آزادی خواه باید برای آزادی همه خبرنگاران دستگیر شده در سراسر جهان کمپین های بین المللی راه اندازی نمایند! قبل از آنکه غول استبداد بتواند به اهداف سیاه خود دست یابد ، باید حکومت اسلامی را در سراسر جهان افشاء و رسوا کرد تا دست به عقب نشینی بزند!

  در پاسخ به آقای خامنه ائی باید گفت، شما از آنروزیکه با اتخاذ جانبداری از احمدی نژاد در کودتای 22 خرداد شرکت نمودید ـ به لحاظ تاریخی دیگر در مرحله پایانی قرار دارید و مبارزه علیه بی عدالتی ها در همه زمینه ها علیه حکومت شما آغاز شده است و بدین سبب عصر حکمرانی جنابعالی تمام شده است پس  این شما هستید که باید کنار بکشید نه مردم ایران! مردم ایران برای رسیدن به حقوق خود هرگز نمی خواهند کنار بکشند بلکه این باند خامنه ائی و احمدی نژاد هستند که باید کنار بکشند.

آقای فرخ نگهدار، یکی از چهره های شاخص سیاستی است که چندی قبل اعلام کرده است، که نباید  با مقام رهبری و خامنه ای درافتاد، بلکه باید خواهان «تغییر رفتار رهبری» شد. نامبرده اخیرا چنین گفته است  «هدف جنبش سبز را در تغییر رفتار رهبری کشور و پذیرش رهبران سبز، به عنوان نماینگان  مردم» می دانند :  بایدبه آقای فرخ نگهدار گفت که این خامنه ائی است که با مردم ایران در افتاده است و آرای برحق مردم ایران را در انتخابات 22 خرداد نپذیرفته است!به آنهائی که می گویند نباید شعار افراطی  علیه حکومت اسلامی بدهند باید گفت که مردم پرجوش در خیابانها را نمی توان به سکوت در برابر ظالمان وادار نمود!

مستبدین تاریخ همیشه نادان و کورند.به همان اندازه نیروهای سیاسی میانه  باز نیز زمان سنج و موقعیت شناس نیستند وتا آخرین روز می خواهند استبداد  را حفظ کرده و تنها اورا به راه راست هدایت نمایند که هیچ شانسی در این راه  ندارند.آقای فرخ نگهدار، یکی از چهره های شاخص چنین سیاستی است و چندی قبل  اعلام کرده است که نباید با مقام رهبری و خامنه ای درافتاد، بلکه باید خواهان  «تغییر رفتار رهبری» شد.برای مثال خانم عبادی هم قانون اساسی جمهوری  اسلامی را قبول دارد و نیز به سکولار شدن حکومت در ایران هیچ اعتقادی  ندارد ومخالف سرنگونی است اما مشاهده میشود که حکومت اسلامی با این فرد بی  آزار وغیر افراطی چگونه برخورد می نماید؟بنظر من اگر آقایان کروبی و موسوی  در درازمدت با حکومت سازش نکنند وبیش از اندازه بر خواسته های خود پافشاری  نمایند ،در نهایت ابن الوقت های سیاسی پشت سر آنها را خالی خواهند کرد.

 

آیابرای رژیم ازپای درآوردن یک حجت اسلام، ازیک آیت الله راحتراست؟اگررژیم اسلامی به رهبری خامنه ائی و احمدی نژاد قصد نابودی کروبی وموسوی را داشته باشند ،آنگاه اپوزیسیون جمهوری اسلامی کدام سیاست را باید برگزیند؟آیا باید همچنان علیه رفسنجانی مبارزه نماید و به رژیم یاری رسانده و همسو ئی نشان دهد وبطور مجانی برای خامنه ائی جهت رسیدن به اهدافش زمینه سازی نماید؟ اینها سئولات اساسی بیسار حساس کنونی جنبش سیاسی مردم ایران هست. رژیم اسلامی برای مخالفان خود از شیوه های گوناگون سود می جوید.برای مثال برای سرکوب روحانیون ناراضی شیعه و سنی از دادگاه های ویژه روحانیت یاری می گیرد.خلع لباس روحانیون معترض و تبدیل آنها به شهروندان  معمولی بعنوان مجازات استفاده می گردد.با قانون یاد شده  رژیم اسلامی به همه شهروندان غیر روحانی که لباس روحانیت ندارند توهین می کند.

حکومت اسلامی برای نجات حیات ننگین خویش همچنان دست به توطئه های رنگارنگ می زند.دام گستری های رژیم اسلامی دیگر شهره آفاق جهان است.چه در زمینه دیپلماسی جهانی که همه کشورها در تمام گفتگوهای سیاسی و اتمی به حیله گری های رزیم حاکم پی برده اند. رد پای رژیم اسلامی را از مذاکرات پشت پرده مقامات جمهوری اسلامی با نمایندگان رونالد ریگان و دستگیری اطرافیان آیت الله منتظری تا حکم قتل سلمان رشدی گرفته و کارناول عاشورا و پخش فلیم های کنفرانس برلین می توان پی گیری کرد.این روزها نیز خود عکس خمینی را به آتش کشیده اند تا از آن یک پیراهن عثمان بسازند.این روزها که خامنه ائی شخصا همه سرکوب ها را زیر نظر دارد درنظر دارد تا زیرآب رفسنجانی را خیلی محترمانه بزند لذا ابتدا مقام اورا از آیت اللهی به حجت اسلامی تقلیل داده است تا در روز نهائی براحتی به اهدافش دست یابد.در یک اقدام کاملا نادر معاون خبری ایرنا (سازمان خبرگزاری جمهوری  اسلامی) طی دستورالعملی از گروه های خبری این سازمان دولتی خواسته است که  برای هاشمی رفسنجانی فقط از پیشوند " حجت الاسلام" استفاده کنند. در سلسله مراتب مذهبی روحانیون شیعه ـ  همواره ارتقاء مقام مذهبی  دیده شده است نه تنزل آنها که این بار چنین تاکتیکی علیه رفسنجانی بکار گرفته شده است. اساسا درجه و معلومات مذهبی روحانیون در حوزه علمیه قم صورت می پذیرد نه در (سازمان خبرگزاری جمهوری  اسلامی) و توسط معاون خبری ایرنا؟

 

علم‌الهدی سخنانش در باره هاشمی‌رفسنجانی را پس گرفت/ او امروز تدارکاتچی دشمن است! برای زدن رفسنجانی ابتدا حواریون خامنه ائی مانند خواجه سرایان دربارشاه سلطان حسین دست به کار شده اند تا رفسنجانی را در جامعه سیاسی و افکار عمومی خوار وذلیل نمایند و سپس شخص خامنه ائی تیر خلاص را به شقیقه شلیک نماید.

نماينده ولي فقيه در سپاه: در تبعيت از رهبري فرقي بين عصر پيامبر و دوران امروز نيست!در صحنه سازی دیگر جهت مبارزه با مخالفان فکری ونظری ابتدا مقام خامنه ائی توسط ملیجک های شناخته شده به جایگاه پیامبران ارتقاء می یابد تا با هرگونه سرپیچی از اوامر ولی فقیه بعنوان محاربه با دستورات الله و قرآن برخورد گردد.حیله های مختلف رژیم اسلامی در بکار گرفتن نقش ابزاری مذهب و بهره برداری از نا آگاهی بخش نازلی از توده های ذوب شده در ولایت این امکان را به حکومت اسلامی می دهد تا علیه مخالفان از شیوه قتل فی سبیل الله استفاده ببرد.رژیم اسلامی در این زمینه هیچ موفقیتی نخواهد داشت چرا که این روزها در برابر رژیم اسلامی بخشی از روحانیون ارشد نیز صف آرائی کرده اند.در پایان باید تذکرداد که در این مرحله باید دوست ودشمن مرحله ائی را باید بدرستی شناسائی ومرور کرد و نباید به دشمنان فرصت بهره جوئی از مبارزه خود را فراهم نمود.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.