رفتن به محتوای اصلی

اولین جرقه شامورتی بـازی توسط ِ ...!
18.01.2013 - 21:25

تقریبأ شش ماه دیگر به انتصابات ریاست خائنین به مـردم ستمدیده مان موسوم به ریاست جمهوری حکومت جهـل و جنـون در ایـران باقی مانده است (24 خـرداد مـاه سال 1392)  

خامنه ای رهبـر قـداره بنـدان در حکـومـت جمهوری اسلامی، چنـد روز پیش، اولین تیـر شامورتـی یـا خیمه شب بازی ِ مضحکه ای بنـام "انتخابات" را زد.

گُجستک ذر زده است که همیشه "انتخابات"، آزاد" بـوده است و این وظیفه شرعی است که مردم، در "انتخـابـات" که چه کسی ریاست قمه کشان را برای 4 سال دیگر بعهده بگیـرد شرکت کنند.

اینکه در نظام ضـد آزادی جمهوری اسلامی چطور می تواند "انتخابات"، "آزاد" باشد لاطائلاتی بیش نیست. این گُجستک به علت عقب افتادگی مغزی، نمی فهمد درانتخابات آزاد، هرفردی حق انتخاب داردکه رأی بدهد یا ندهد ولی ازآن جائیکه همه سران این حکومت ازشعور آدمیت جیزی نصیب شان نشده است نمی توانند بفهمند که اگر ایـن "انتخابات" "آزاد" است پس وظیفـه شـرعـی چه معنایی دارد!؟

ولی آنها با این کم عقلی شان، این بـار خـوب می دانندکه اکثریت مردم درد کشیده به پای صندوقی که بـوی خون نداها و سهراب ها و ...از آن به مشام می رسد نخواهند رفت از این منظـر، پیشاپیش برای کشاندن آنهـا به خیابان ها یقینـأ دست به یک سری دغـل بـازی ها می زنند.

همانطورکه ذکر شد خـامنه ای معروف به قصاب انسان ها، با خواندن "انتخابات آزاد" شامورتی بازی "انتحابات" را شروع کرد سپس، جـوک مردم، جنتـی رئیس بی مُـخ ِ"مُتفکـر" چماقدارن ولایت وقیح، با یک سری خُزعبلات، فرمودندکه":

گردن کُلفتی که گردنش از همه کُلفتر است بحث "انتخابات آزاد" می کند و ..."

البته بنده با این جمله ایشان موافقم چـرا کـه در مقایسه  وزنـی، جسمی و قـد و قـواره نسبـت بـه گـردنِ رفسنجانی و یا خاتمی گردن ایشان نـازکتـر است ولی اگر آنهـا را درخیانت و جنایت 33 ساله حکومت خـودشـان در دو کفـه تـرازو بگذاریم الحـق به ایـن شگفتـی روزگـار دست می یابیـم که وزن خیانت و جنایت آنها در حق مردم ستمدیده مان یکی است و کاری به گردنِ کُلفت و یا نـازک، نـدارد.

بعـد از تجـربـه دوره قبلـی انتصـابـات و شـورش خـود جـوش مـردم کـه بـه بهـانـه آن، ستـون فقـراتِ حکومت قـرون وسطایـی جمهوری اسلامی را نشانـه گرفتنـد و می رفتنـد که آن را خُـرد کنند که باز مانند همیشه عده ایی در قالب رهبران جنبش، هم چون موسوی و کروبی و غیـره از شکستن ایـن ستـون جلوگیـری کردند چرا که خود هم جزو همان ستـونـی بودند که در ادامه مبـارزات مـردم بهدرستی، شکسته می شدند.

فقط کافی بود این"رهبران"که همیشه سر بـزنگـاه در مبارزات مردم سرو کله شان پیدا می شود و بنا بـر شرایط خاص، سوار آن می شوند( که توضیح آن در این نوشته کوتاه نمی گُنجد) به توده های میلیونی می گفتند در خیابان ها بمانند همانند مردم مصر که ماه ها در میدان التحریر ماندند.

این فقط یک یـادآوری از آن مبـارز موسوم به جنبش سبـز است و گـر نـه، اسـاسـأ در ماهیت افـرادی چون موسوی،کروبی و خاتمی نیست که بتوانند رهبری جنبش واقعی مردم را بعهده بگیرند و مدافع منافع مردم ستمدیده ما باشند چرا که آنها در جنایت و خیانت در حق مردم ایران زمین در کنـار نظام جهـل و جنـون خمینـی بوده اند و هستند و از این رو ست که هنوز کماکان خمینی جـلاد، الگـوی بینش سیـاسـی آنهـاست.

درهرحال هرچه هست یازدهمین دوره خیمه شب بازی ریاست چماقداران جمهوری اسلامی این بار مانند گذشته حتمأ رابطه ای نـامـرئـی بین ولی وقیـح با امام زمان و "صنـدوق رأی، بوجود می آورند که از آن جنایتکاری دیگری برای بوسیدن دست ِ خامنه ای که باخون جوانان دلیـر ایـران آغشته شده است بیـرون به پـرد.

واقعـأ پرسیـدنـی است که بعـد از 33 سال حکومت سراسر ننگین جمهوری اسلامی، چرا بـایـد پـای صندوق رأی رفت؟ بـویـژه  باید این پُرسش را از زنان ایران زمین کرد که چرا باید به این نظام زن ستیز که آنها را نصف مـرد می دانند رأی داد؟ و چرا بـایـد برای سفر به خارج از کشور، ولی داشته باشند؟

تـوهیـن و حقـارت به مقام زن ایرانی از این بیشتـر امکان دارد؟

اوج عقـب افتـادگـی ذهنـی و بینشـی مُلاهای با عبـا و بی عبـا  در اینجاست که:"

از آنجائیکه خـود ِ عُلمـای اهل حوزه های مختلف حیوانی حکومت جهـل و حنـون جمهوری اسلامی اساسأ نـاقـص العقـل به دنیـا آمده اند زنـان را که نیمی از هرجامعه ای را تشکیل می دهندمانند خود، ناقص العقل می پنـدارنـد".

با مُروری اجمالی به کـارنـامـه ننگین حکومت 33ساله جمهوری اسلامی که هر روز، دقیقـه و ثـانیـه، از آن، بـوی خـون جوانان مان به مشام می رسد کارنامه ای که، جـزء فحشا، فساد، بیکاری، اعتیاد، زندان، شکنجه، اعدام و ... چیز دیگری به ارمغان نیاورده است پس با این تفاصیل، به "انتخابات" نـه بگوئیـد و به خیابان ها نیـائیـد در غیر این صورت، خامنه ای رهبـر حکومتِ جنایتکاران، می تـوانـد از حضـور شمـا در خیـابـان هـا به عنواین گوناگون، بهـره بـرداری سیاسی بکند و به عنوان اقتـدار نظام خونین اش جهان را مورد خطاب قرار بدهد!

حال پُـرسیدنی است با این همه تجـربـه خـونیـن که مـردم ستمدیده مـا پُشت ِ سر گذاشتـه اند، بـایـد بـرای رأی دادن! بـرسنگفرش های خیابان های ایران زمین را که هنوز خون جوانان مان ازآن پـاک نشده است، حضـور داشتـه بـاشنـد !!!؟؟؟

19 ژانویه 2013- استکهلم   

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

پویان انصاری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.