رفتن به محتوای اصلی

دعوت به تظاهرات در استکهلم در سالروز فاجعه خوجالی
18.01.2013 - 18:28

در روز بیست و ششم فوریه ۱۹۹۲ ارامنه با وارد شدن به قصبه خوجالی جمهوری آذربایجان اقدام به قتل عام ۶۱۳ ترک آذربایجانی نمودند. اجساد صدها تن از ترکها سوزانده شد. هزار و دویست و هفتاد و پنج ترک آذربایجانی نیز با اعمال بی رحمانه ترین شکنجه ها به اسارت گرفته شدند. بمناسبت سالگرد قتل عام خوجالی در شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد تظاهرات اعتراضی برگزار خواهد از همه انسانهای آزاده دعوت می شودبا شرکت فعال دراین تظاهرات، صدای اعتراض خودرا به گوش رژیم جنایتکار ارمنستان برسانند.

تاریخ: شنبه ٢٣ فوریه سال ٢٠١٣

زمان: از ساعت ١٤ الی ١٦

مکان: Mynttorget i Gamla stan i Stockholm

سالروز کشتار خوجالی/ کودکان آذربایجانی را زنده زنده پوست می کندم

 

یک پزشک ارمنی طی اعترافاتی تکاندهنده اقرار می کند که در خلال قتل عام خوجالی در جمهوری آذربایجان پوست بدن یک کودک آذربایجانی ۱۳ ساله را که توسط سربازان ارمنی به چارچوب پنچره میخکوب شده بود، زنده زنده کنده است.

 

به گزارش اهراب به نقل از فارس، پخش اعترافات زوری بالایان پزشک ارمنی تبار به جنایاتی که بیست و یک سال پیش در خلال قتل عام خوجالی در جمهوری آذربایجان مرتکب شده، در یکی از کانال های تلویزیونی ترکیه با حیرت و وحشت مردم این کشور روبرو شد.

این پزشک ارمنی در کتابی به نام "تجدید حیات روح انسان" که نتیجه تحقیقات پزشکی خود را در آن منتشر کرده، به کندن پوست بدن یک کودک آذربایجانی سیزده ساله  در خلال قتل عام مردم خوجالی اشاره کرده و می نویسد این کار را در حالی که این کودک توسط سربازان ارمنی به چارچوب یک پنجره میخکوب شده انجام داده و بعد از آن به محاسبه زمانی که یک انسان می تواند بعد از کنده شدن پوستش زنده بماند، پرداخته است.

بالایان پزشک که نمی توان وی را انسان نام نهاد در کتاب خود به تشریح جزئیات جنایت مذکور پرداخته و می نویسد که کار پوست کندن را از سر این کودک معصوم آغاز کرده و با کندن پوست سینه و شکم وی ادامه داده و طفل بیچاره هفت دقیقه بعد به دلیل خونریزی جان باخته است. وی تاکید می کند که این جنایت به هیچ عنوان وی را ناراحت نکرده، برعکس روح وی به دلیل گرفتن انتقام مردم ارمنی از آذری ها احساس غرور می کرده است. وی در ادامه می نویسد که جنایتی مشابه را در مورد سه کودک دیگر ترک انجام داده است.

آقای دکتر مبارز اله وردی اف متخصص آناتومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان که جنایت پزشک ارمنی را افشا کرده، بعد از قتل عام مردم خوجالی به محل این فاجعه عزیمت کرده و از نزدیک اجساد قربانیان این قتل عام را مشاهده نموده است. وی می گوید که وی به دلیل شغل خود هر روز با اجساد انسان ها سروکار دارد، ولی از دیدن اجساد قربانیان قتل عام خوجالی و اعمالی که بر روی این اجساد صورت گرفته به وحشت افتاده است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

بابک آزاد

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.