رفتن به محتوای اصلی

تکيه بربی تدبيریهای خامنه ای، نقطه قوت ماست!
11.01.2013 - 12:07

خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را از احمق ها آفرید!

به گفته تاریخ نگاران ـ آخرین کلمات ناصرالدین شاه پس از ترور وی این بوده است: «من بر شما جور دیگری حکومت خواهم کرد اگر زنده بمانم».

اینکه خامنه ای تاکنون به اصلاحات درساختار جمهوری اسلامی  تن نداده هست ،درستی مواضع مخالفان واقعی حکومت اسلامی را در راستای اصلاح ناپذیری رژیم اسلامی را به اثبات می رساند!

اینکه خامنه ای به انتخابات آزاد  رضایت نمی دهد وبجای آن به گزینش مهندسی شده " بخوانید دست نشانده " درخدمت خویش را قانونی اعلام می دارد ، درستی دیدگاه های نیروهای سکولار ودمکرات را در زمینه شناخت از حکومت اسلامی را به اثبات می رساند!

در چند دهه گذشته بالغ برهزاران مقاله در راه اصلاح طلبی رژیم اسلامی به تحریر در آمده هست ،اما تاکنون ازهمه ارزیابی آن نویسندگان نتیجه معکوس حاصل شده هست و حکومت اسلامی همه درها را بسوی رفرم های واقعی بسته است!

حکومت اسلامی به چنان روزگار فلاکت باری مبتلا شده هست که بیشترین انتقاد ها به نارسائی ها وبی کفایتی های اداره کشور ازپیرامون نظام برمی خیزد نه اپوزیسیون برانداز!

به گفته های فکاهی گونه پایوران نظام ابتدا در داخل ایران و در درون حکومت می خندند سپس در خارج کشور!

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: اصلاحات، ظهور امام زمان را صدها سال عقب انداخت

خامنه ای به کدامیک ازهمه معضلات و بن بست های بی شمار کشور پاسخ  خواهد داد!

بی تدبيری ولی فقيه که خود را با زور و نيرنگ و جهالت مقلدان به رهبری کشور تاریخی ايران تحميل نموده است . خامنه ای این روزها که مملکت درهمه عرصه ها در بحران های بی کران بسر می برد اما او خود را در اوج قدرت کبريائی می بينيد .ولی فقيه در همينجا مانند فواره ائی که به بلندترين نقطه اش رسيده با شد مجبور به فرود می شود. کشورکره شمالی با گرسنگی دادن به مردمش اما موشک اتمی توليد کرده است ،آيا جمهوری اسلامی که هنوز توانائی آن کشور را هم دارا نمی باشد ـ می تواند توانائی اش از کره شمالی افزون باشد؟

بقول معروف : مردم یک کشور بنام ایران فقیر شدند تا اورانیوم غنی شود تا از این راه خامنه ای بیشتر به قدرت  خود ببالد. او تصور می نماید که با کسب سلاح اتمی ، حکومت اسلامی ابدی خواهد شد تا از این راه خود را مانند فراعنه مصرراضی گرداند که نظام اسلامی پس از مرگ او نیز در جهان جاودانه خواهد شد!

فراعنه مصر نیز با نیروی کار بردگان وتهیدستان مشغول ساختن بناها و اهرام مرتفع بودند تا ابدیت تاریخی خود را رقم زنند که ناگهان سرنگون گردیدند!

نخستین پالایشگاه ملی گاز به نام امام خامنه ای ساخته می شود!ایرانا

 

رژیم اسلامی مطمئنا با سلاح اتمی مردم را سرکوب نخواهد کرد بلکه برای ترساندن قدرت خارجی بکار گرفته خواهد شد!

«حضرت آيت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا ديروز در ديدار فرمانده و معاونين نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران با اشاره به تجربه بسيار گرانبهای ايران در زمينه رشد و بالندگی بدون توجه به اراده و خواست قدرت های سلطه گر و زورگو خاطرنشان کردند: اين کشور به برکت اعتماد و توکل به خدا و به ميدان آوردن دل و جان و همه امکانات خود اکنون به يک قدرت منطقه ای تبديل شده است بطوريکه دشمنان هم به اين واقعيت اعتراف می کنند. کيهان تهران*

خامنه ای در یک دوره طولانی با تمام قوا وبا بی تدبيری و بطور کورکورانه از دولت نهم ودهم به رياست احمدی نژاد بی لياقت وبی کفايت همچنان می کرد و یک باردر اين رابطه چنين گفته بود : خدا به آسا نی از ‏فضای بی‏بندوباری در حرف‏زدن منقدين نمی‏گذرد، ودر باره انتقاد از دولت نا کار آمد چنين می گويد: تخريب دولت با هيچ توجيهی پذيرفته نيست‏ و همه منتقدين اين چنين می کوبد: *متاسفانه برخی به اسم نخبگان سياسی فضای جامعه را مشوش می‏کنند» "خبر گزاری فارس

به عبارت ديگر رهبر تما م تخم مرغ هايش را در سبد دولتی گذاشته است که ناتوانی و نا کار آمد هايش در همه زمينه ها بر همگان چه در صحنه داخلی و خارجی ثابت گشته است. هر تکان کوچک به سبد دولت احمدی نژاد مساوی با زلزله ائی در ستون فقرات رهبريست . در همين راستا بهترين موقعيت برای بوجود آمد ن اپوزيسيون نوين آماده شده است تا بيشترين هماهنگی ها برای مبارزه با حکومت جهل و نادانی حاکمان اسلامی شکل بگيرد.اينک برهمگان آشکار و روشن شده است که مثلث شوم دولت احمدی نژاد و بيت رهبری در هماهنگی با شورای نگهبان که با نيروی سرکوب سپاه و بسيج و سربازان گمنام امام زمان وزارت اطلاعت همراه است بر همه شالوده های حياتی جا معه ايران چنگ افکنده اند.کم کم نيروهای موسوم به اصلاح طلب بايد فهميده باشند که در يک بازی انتخاباتی حتی در صورت پيروزی زود گذ ر هيچ شانسی در برابر نيروهای ضد انسانی ومخالف تمد ن اقتدار گريان نخواهند داشت.اگر نيروهای اصلاح طلب تنها برای نجات نظام تلاش می ورزند نه آزادی و رفاه مردم ايران ، به هيچ وجه اصلاح طلب نيستند. تاريخ اصلاح طلبی در جهان نشان داده است که اصلاح طلب واقعی آنست که در کنار مردم باشند نه در فکر شرکت در دولتی که صدراتش با اقتدارگريان است. تاريخ جنبش های سياسی و اجتماعی و فرهنگی کشورهای چکسلواکی ، لهستان ، رومانی تا خود اتحاد جماهير شوروی که در دوره ائی ، دومين قدرت جها نی به حسا ب می آمد ـ آنجا که منافع عاجل مرد م اقتضاء می کرد همه رهبران اپوزيسيون تا نيروهای غير حکومتی و تا اندازه ائی حکومتی ، آرای نهائی خود را برای آزادی مرد م و ضديت با اقتدار گرائی داده اند.

اما اينطور که معلوم و مشهود است نيروهای اصلاح طلب به هيچ وجه نمی خواهند از بازوی تحريم انتخابات نمايشی که نهايتا يک تدارک چی برگزيده خواهد شد استفاده نمايند تا دولت متحجر و انحصار گر منزوی گردد؟ دولت اسلامی اينک خود را در زمينه نظامی بسيار قدرتمند می داند و قدرت های جهانی را به زور آزمائی سرنوشت ساز دعوت می کند و در همين راستا خود را از همه هبستگی های هومانتيه سازمان های ضد جنگ و طرفدار صلح جهان بی نياز می سازد.اگر صدام حسين در عين قلدری دست به مظلوم نمائی می زد تا قدرت های جهانی اورا سرنگون نسازند که در همين رابطه همدردی بعضی کشور ها را بسوی خود جلب کرد اما رهبران جمهوری با رجز خوانی و کرکری خوانی های هميشگی اش که در جنگ هشت ساله نيز بخوب بخاطر داريم که چگونه می خواستند با پيروزی بر عراق از راه کربلا، بيت المقدس اسلامی رافتح نمايند که در اين راه صدها هزار کشته وزخمی و ميلياردها دلار خسارت مالی برجای گذاشتند و هيچگاه نتوانستند به يک سانتيمتر از وعده هايشان برسند.

اينک نیز رژیم اسلامی با همان خيال خام خود مانند گذشته و به ميمنت تکنولوژی و سلاح های روسی که عملا روسيه از همه آنها برای مقابله با نفوذ امريکا در منطقه استفا ده می برد و نه در صيانت از ايران می خواهد خود را در منطقه به ژاندارم منطقه تبدیل نماید!

  رهبران اسلامی می خواهند بارديگر با تنش های دائمی با قدرت های جهانی و منطقه ائی به در گيری دست بيابند. اينک که حکومت اسلامی به انزوای کامل سيا سی و اقتصادی رسيده است ،اپوزيسيون نوين می تواند برای برکناری رژيم مردم ستيز وارد ميدان مبارزه واقعی گردد تا منافع مردم و آب و خاک ايران را تامين نمايند.
به اميد آنروز.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.