رفتن به محتوای اصلی

نويسنده تكذيب مي كند ، منتشر كننده اصرار مي ورزد!
08.01.2013 - 16:38

 کامنتها

 کیانوش توکلی

ایا نویسنده یعنی اقای رضا براهنی از این نوشته خود با اطلاع است؟
سوال عجیبی‌ کردید!!ایشان مقاله را برای انتشار می‌نویسن نه بایگانی! قای توکلی هر مطلبی که درج می‌‌شود مثلاً از خاتمی خودشان وکالت میدهند؟ من توصیه می‌کنم در سایتهای معتبر پیگیر باشید اگر هم مشکل شما با آذربایجان جدی تر از این حرفهاست هر چه صلاح میدانید بکنید..سایت زیر محل درج نوشته‌های براهنی است. http://www.tribun.com/index.php?option=com_conten…
 کیانوش توکلی
ایا شما مسئولیت این کار را می پذیرید. یعنی نوشته از آن رضا براهنی است؟
بله من امیرحسین موحدی مسئولیت را می‌‌پذیرم من مقاومت در راه حقیقت را از شهدا و در زندان‌ها یاد گرفته‌ام اینجا هم در حریم قانون و آیین حرفه‌ای‌ام مینویسم خودم کنار نمی‌‌روم ولی‌ بر اصول حقوق بشری خود در دفاع از آذربایجان ادامه میدهام تا شما که ادعای آزاد‌گی دارید مرا به جرم اینکه مثل شما فکر نمی‌‌کنم اخراج کنید شما آزادید ولی‌ ببینیم آزاده هم هستید؟
ایاآقای توکلی این مقاله با منبع ذکر شده شما باید از منبع اصلی‌ تحقیق کنید نه درج کننده نقل قول را سین جیم فرمائید! مسئولیت اصلی‌ این مقاله با منبع اصلی‌ مقاله است،در ضمن آقای توکلی ما وقت نداریم دم به دم به شما توضیح دهیم هر مطلبی را که نمیپسندید حذف فرمائید . شما مسئولیت این کار را می پذیرید. یعنی نوشته از آن رضا براهنی است؟
 کیانوش توکلی
جناب امیر حسین موحدی گرامی / «کسی نخواست شما را اخراج کند » من سئوال کردم ودلیلش این است یکی از دوستان نزدیک رضا براهنی تلفن زد و طرح کرد که این نوشته از اقای براهنی نیست و ایشان در حال نوشتن تکذیبه است . از این رو من از شما سئوال کردم که بدونم که اصولا این نوشته را چه کسی به شما داده است؟ بهر حال اینجانب هم مسئولیت دارم . شما عادت کرده اید که شعار بدهید . انگار دیگران در ایران گلوبال ضد حقوق بشر هستند !
آن شخص که زنگ زده مثل کسیست که به عنوان ناصر خانزاده با شما حرف زده؟ آقای توکلی با خودتان صادق باشید و مبادا فکر کنید ابزار دفاع نداریم.. فقط منتظریم ببینیم واقعا کمر همت به تخریب بسته اید‌ یا این فقط یک سؤ تفاهم بوده؟
بر اساس آورف معمول روزنامه نگاری انتشار مطلب با ذکر منبع مجاز است و اگر بدون منبع نیز باشد تا زمانیکه تکذیب نشود معتبر میباشد؛شوونیزم نیز نمود و مصداق دارد و ملت قضاوت می‌کند؛ نه یک نفر ،آقای اوبالی نیز یک مبارز و فعال رسانه‌ای هستند در ویدئو هم که آقای براهنی واضح توضیح دادند شونیست آقای مشیری هستند که تحریف از سوی ایشان همین امروز و در همین سایت بر ملا شد
کیانوش توکلی
لطفا کمی صبر داشته باشید تهمت نزنید .تا فردا مشخص خواهد شد. دنبال متلک گفتن و تهدید هم نباشید. ابزار جنگی تان را کنار بگذارید ،من اهل جنگ نیستم ..تلفن کننده شخص بسیاز شناخته شده ای در جنبش هویت طلبی آذربایجان است و من روی سخن ایشان حساب می کنم . واقعا نمی فهمم چرا باید « کمر همت به تخریب شما بسته باشم....» شما با این که در فیس بوک بهم توهین کرده بودید و منوتروریست و..... خوانده بودید.... من از ان توهین ها گذشت کردم و اکانت سایت را در اختیار تان قرار دادم . با ونداد درگیر شدید بازهم سعی کردم جانبدارانه برخورد نکنم .
آقای توکلی لطفاً طلب کار نباشید ونداد را خودتان بهتر میدانید جرم بزرگی‌ مرتکب شده از همه طلبکارید !به همه می‌‌تازید!! هر کاری می‌‌توانید بکنید آقا اختیارش با خودتان است منت اکانت نگذارید این ما هستیم که برای گسترش سایت شما زحمت کشیدیم و لی‌ گویا شما دچار خود بزرگ بینی‌ هستید
من تنها یک سئوال بر اساس تلفنی که بهم شد از شما کردم ولی جنابعالی همچنان مثل رگبار بهم تهمت می زنید ، نگاه کنید ؛ نوشته اید: :« از همه طلب کارید ...... به همه می تازید ...دچار خود بزرگ بینی هستید ...» کجا من به شما تاختم ؟ چگونه از شما چیزی را طلب کردم . چگونه دچار خود بزرگ بینی شده ام ؟ چگونه بر شما منت گذاشته ام . ...در درگیری شما با ونداد و فضایل عزیزان سعی کردم با بی طرف باشم و جانب کسی را نگیرم ...
خوانندگان عزیز منبع این مطلب ذیل مقاله درج شده و در سایت تریبون نیز آقای اردبیلی باز نشر کردند سوابق مقاله در گوگل نیز موجود است؛ واگر بنده ذکر منبع نمی‌‌کردم حق با آقای توکلی بود www.gunaztv.com www.tribun.com .....
کیانوش توکلی
جناب امین موحدی گرامی / «سین جیم» یعنی چی ؟ لطفا از ادبیات بهتری استفاده فرمائید ؛ اینجانب هیج رابطه ای با « منبع» ندارم . رابطه من با منتشر کننده مطلب امیر حسین موحدی است .این حق من است که به دلیل اعتراض نویسنده ای از دوستان رضا براهنی از ایشان تنها یک سئوال طرح کردم . دلیلش را هم نوشتم . اگر در چارچوب همکاری نشود سئوالی را طرح کرد بهتر است به این همکاری پایان داد. این درست نیست با بد گمانی با طرح سئوال برخورد می کنید .تمام کامنت های ما موجود است در مقابل طرح یک سئوال هفت و یا هشت تهمت ، توهین و.... بهم نسبت داده اید .
آقا توکلی ایمیل شخصی‌ راا منتشر می‌کنید ،مرگ خانزده راا منکر میشوید و مصاحبه میسازید از قول من مقاله چاپ می‌کنید ! آقای توکلی این بد گمانی نیست این حقیقت است آنجا چه می‌گذرد ،به چه مجوزی اینکارها راا می‌کنید ،کدام سایت اینکار‌ها را کرده شما هم بکنید و هر کس از خود دفاع کرد راا تحدید به پایان همکاری کنید؟کدام همکاری ؟همکار با همکار چنین می‌کند؟در مورد شاهکار آخرتان چاپ مطلب به نام من چه توضیحی دارید؟

 کیانوش توکلی

جناب امین موحدی چه کسی امیل شخصی شما را منتشر کرد؟ ونداد منتشر کرد و من آن را حذف کردم دوم/«مرگ خانزده راا منکر نشدم . از قول شما هم مقاله چاپ نکردم بلکه نوشتم «کسی امکان ندارد که از حساب کاربری شما سوء استفاده کرده باشد . در بخش اتومات همه کس می توانند مطالب خود و یا دیگرنویسندگان را بگذارند. مطلب گذار نام نویسنده یعنی امین موحدی را در آن بالا گذاشته است. سئوال اساسی و یا اشکال اساسی این خواهد بود که آیا این نوشته به شما تعلق ندارد؟ و مطلب گذار این نوشته را جعل کرده است؟ که در ان صورت نوشته حذف خواهد شد و حساب کاربری مطلب گذار هم مسدود خواهد شد. مسئول بخش اتومات سایت دراین باره توضیح خواهند داد.»
**

کیانوش توکلی

انتقاد از خود، إنسان را كوجك نمي كند، نويسنده تكذيب مي كند ، منتشر كننده إصرار مي ورزد!
آقای توکلی طبق قانون با ذکر منبع مقاله منتشر شده با تیتر منبع؛ و متن کامل آن نیز بقول شما بدون مونتاژ! در دیدگاهها گذاشته شد و نشان میدهد که مطلب از چند نوشته براهنی نقل نشده بلکه از یک مقاله نقل شده بنا بر‌ این در صحت این ایمیل تردید هست آیا خود استاد نمی‌‌دانسته مطلب از یک نوشته نقل شده نه چندین نوشته؟! این نکته ظریف و مهم ادعا شما را با تردید روبرو نمی‌‌سازد؟
؛تغییر متن صورت نگرفته ولی‌ انتخاب سلیقه‌ای تیتر از سوی منبع صورت گرفته که توضیح لازم را منتظریم
خسرو خضری
آقای امیرحسین موحدی عزیز شما میفرمایید که «تغییر متن صورت نگرفته ولی انتخاب سلیقه‌ای تیتر از سوی منبع صورت گرفته که توضیح لازم را منتظریم» این حرف شما کاملا نادرست است. من هر دو متن را مقایسه کردم. از همانجایی که متن منتشره از جانب شما شروع می شود. این مطالب از متن اصلی حذف شده است: <<<<<<حتی مرزهای ایران را گسترش داده، هرچند حماقت فتحعلیشاه ترک هم کشوری را به باد داده. ترکان آذربایجان از کشور خود در زمان صفویه در برابر ترکان عثمانی دفاع کردند. در همین سالهای اخیر ـ این که دیگر حافظه ی معاصر است و فراموشی ناپذیر ـ سنگرهای جنگ ایران و عراق مالامال از جنازه های جوانان آذربایجانی بوده. من و تو به آنها شیوه ی جانبازی آموخته بودیم؟ چرا فرزندان آنان حق یادگیری زبان رسمی مادری خود را نداشته باشند؟ >>>>>>>>>>>>> و <<<<<<<<<شما تجزیه طلب هستید یامن که از حق رابطه ی مادر با بچه در سراسر ایران دفاع می کنم، و بخش اعظم آن حق این است که بچه به زبان مادر خود با جهان پیرامون خود رابطه برقرار کند.>>>>>>>>>>> و <<<<<<<پرچم روس را در تبریز به دست خود پایین کشیده بود. سئوال این است: چرا تقلب در محبت مادری را قانون می پندارید؟>>>>>>>>>>>> و <<<<<<<<مدام مشوق زبان فارسی بوده اند. هرچند در ابتدا محمود غزنوی قدر فردوسی را ندانست، و هدیه ی کلانش به فردوسی وقتی رسید که فردوسی وداع جهان می گفت، اما صله های کلان محمود نبود مکتب خراسانی آن نظامی را که در شعر پی نهاد، نقش بر آب می شد. تاریخ ایران همیشه تاریخی مرکب بوده، و گاهی امور، مسیر پرتناقضی را پیموده>>>>>>>> و <<<<<<فارسی و عربی در طول آن هزاره، دو زبان تحصیلی و تربیتی برگزیدگان بود. و تعداد آن برگزیدگان هم ـ در حوزه ی تعلیم و تعلم ، از یک در هزار و شاید هزاران هم کمتر بود. اما وقتی که تعلیم و تعلم نخستین بار از دروازه ی انقلاب مشروطیت، به صورت جدی و جدیدش وارد کشور شد، تربیت و رشدیه ـ همانطور که در تاریخ جدید ایران آمده، مدارس دوزبانه را پیشنهاد کردند و خود به آن پیشنهاد عمل کردند. انقلاب مشروطیت بود که مسئله تعدد زبانها در ایران را به رخ کشید. به همان صورت که در دوران رنسانس، یا نوزایی فرهنگ و تمدن غربی، به تدریج لاتین و یونانی که عرصه ی تحصیل خصوصی بودند، نهایتاً جای خود را به زبان های ملی سپردند، و به عنوان مثل کتاب مقدس [تورات و انجیل] به زبان انگلیسی ترجمه شد، و آن انگلیسی فضای دیگری باز کرد که با صحنه ی شکسپیر دست به دست دادند، و زبان ملی به معنای واقعی، به رغم تاریخ چندصد ساله ی قبلی اش، خود را تثبیت کرد. همین قضیه می دانیم که در آلمان و فرانسه هم اتفاق افتاد، با>>>>>>> و این مطلب هم از جای دیگر مقاله برداشته شده است: <<<<<<<<هشدار تاریخ، به نظر من این است: هرقدر شعور قومیت های ستم زده ی ایران، در فراز و نشیب حوادث آینده بالا برود، اما هنوز نژادپرستی بنیادی تحمیل یک زبان بر صاحبان زبان های مادری دیگر، به صورت کنونی ادامه یابد ـ تحت هر عنوان و به هر دلیلی ـ سایه های دور جدایی طلبی ملیت های ستم زده و صاحبان زبان های سرکوب شده نزدیک تر خواهد آمد، >>>>>>> +++++++++++ به این ترتیب انسجام مقاله و ارتباط مطالب از هم گسیخته و آنرا به شیر بی یال و دمی تبدیل کرده است. چنین ارائه ای از نوشته یک نویسنده یک جنایت آشکار است. متن منتشره از جانب شما آقای دکتر براهنی سلاخی کرده است. در واقع شما همان کاری را کرده اید که بهرام مشیری با ایشان کرده است.
آقای خضری اینها که نوشتید در متن منبع یعنی گونز وجود ندارد من یک کلمه هم اضافه یا کم نکرده‌ام به سایت منبع بروید http://www.gunaz.tv/?id=4&vmode=1&sID=2529&lang=2 بخوانید بعد بنویسید، بهرام مشیری هم هم فکر شماست نه من سپاس
خسرو خضری
آقای موحدی لطفا درست بخوانید. من ادعا نکرده ام که اینها را که من نوشته ام در گوناذ تی وی وجود دارد. من نوشته ام آنچه که شما به نقل از گوناذ تی وی منتشر کرده اید با آنچه که از عصر نو منتشر کرده اید یکسان نیستند و بخش انتخاب شده مونتاژی سات از کل مقاله که مقاله را سلاخی کرده است. در مرود بهرام مشیری هم معتقدم که شما و ایشان دو روی یک سکه هستید.
آقای امیر حسین موحدی حالا شما اصولا باید ادعای خود را مبنی براینکه <غییر متن صورت نگرفته ولی‌ انتخاب سلیقه‌ای تیتر از سوی منبع صورت گرفته> اصلاح کنید و همچنین گوناذ تی وی هم باید روشن کند که چرا این متن را تغییر داده است و اگر آنرا از کسی دیگر دریافت کرده است چرا در این امر دقت نکرده است. به هر حال منتشر کننده مسول است. هم در گوناذ تی وی و هم در ایرانگلوبال

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.