رفتن به محتوای اصلی

تهدید می کنند / شهید سازی با تهدید و ارعاب؟؟
15.12.2012 - 07:52

روز سه شنبه 13 دسامبر ؛ در حال چک کردن ایمیلهای رسیده به سایت ایران گلوبال ؛ ناگهان با خبری با تیتر "مرگ مشکوک فعال مدنی آذربایجان ناصر خانزاده در اداره ی اطلاعات تبریز" مواجه شدم که همزمان به چندین سایت دیگر هم ارسال شده بود . طبق عادت همیشگی در پیگیری صحت خبر ؛ به تکاپو افتادم . با دوستانی که از زمان خدمت سربازی در مراغه و تبریز و خوی داشتم ؛ تماس گرفتم تا بالاخره موفق شدم از طریق خود این دوستان ؛ با شخص آقای خانزاده صحبت کنم .

گفتنی است آقای ناصر خانزاده پس از شنیدن خبر قتلشان ! هم شگفت زده و هم عصبانی ؛ خواهان منبع این خبر بودند و ...

این خبر اما در سایتهای کوچک و بزرگ درج میشد و جالب اینجاست که اکثر دوستان ؛ با ارسال خبر برای من ؛ خواهان توجه من به این خبر و کار کردن روی این خبر بودند که من در جواب توضیحات بالا را خدمت دوستان ارائه می دادم که برخی قبول می کردند و برخی هم بی تفاوت به صحت خبر ؛ به کارشان ادامه می دادند.

ولی دیشب ؛ شخصی که خود را اخیرا "الف . نگار " معرفی می کند و لینکهایی از همین سایت ایران گلوبال و خودنویس و ... در صفحه فیس بوکش مشاهده می شود ؛ پس از شنیدن توضیحات من ؛ ضمن فحاشی , از تهدید خودم و خانواده ام هم دریغ نکرد.

ظاهرا گناه من این بود که اسرار هویدا می کردم و در لینک بالاترین مربوط به این خبر هم ؛ توضیحاتی ارائه دادم ( اینجا ببینید ) 

الف . نگار ؛ در پیام خصوصی نوشتند : 

Missing media item.

 

لازم به ذکر است ؛ پیام اولادعظیمی ( اینجا ) برادر بنده میباشد , که ظاهرا فاصله سه دقیقه ای با خانه "الف . نگار" دارند.

 و "الف.نگار" پس از ارسال این تهدید به صورت خصوصی ؛ با انتشار لینک بالاترین مربوط به این خبر و با لحن دستوری در فیس بوک من؛ از من رای در بالاترین به این شایعه را خواستار شدند ( عکس زیر )

Missing media item.

اما صحبتی با "الف .نگار" : 

1- من متاسفانه می دانم که شما چطور در جریان وضعیت مالی من که قادر به تماس تلفنی با برادرم نیستم ؛ قرار گرفته اید و امیدوارم که این ارتباط اتفاقی بوده باشد .

2- ردگیری آی پی آدرس شما شاید به نیمروزی نیانجامد . از نظر من البته هویتتان کاملا مشخص است ولی چنانچه اصرار بر رد نظرم دارید , به شما اثبات می کنم که کی هستید

3- من و پیام , برای تفریح و یا مهاجرت خارج نشده ایم و برای همیشه و همه جا آماده و مهیا بوده و هستیم .

4- احتمال اشتباه در رابطه با این خبر چه از سوی شما و چه از سوی من غیر قابل انکار هست .. ممکنه که من به درستی تکذیب کرده باشم و از طرفی هم این امکان هست که من با شخصی هم نام با مقتول مورد اشاره شما صحبت کرده باشم ؛ که البته بررسی صحت ادعای هر یک ؛ به این شیوه که شما در پیش گرفته اید , خود مشکوک است .

شهید سازی با تهدید و ارعاب؟؟

الف . نگار ؛ 

سبزيم که از نسل بهاران هستيم

پاکيم که از تبار باران هستيم

دور است ز ما تن به مذلت دادن

ما وارث خون سربداران هستيم

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
اختصاصی ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!