رفتن به محتوای اصلی

ای هیچ برهیچ مپیچ!
20.11.2012 - 11:40

کیهان شریعتمداری بعنوان بازوی ولایت فقیه  وسیاست گذار ـ هر روز در سایت های اینترنتی مجاز در خارج کشوربدنبال موضوعی جالب علیه اپوزیسیون پرسه می زند!

کیهان با تمام تلاش های شبانه و روزی می خواهد به خودش ثابت کند که اپوزیسیون خارج کشور چه سبز،زرد و قرمزش توخالی اند و هیچ اثری نمی توانند در سرنگونی مستحکم جمهوری اسلامی داشته باشند!؟

خوب اگر این اپوزیسیون نحیف و بی لیاقت اصلا قادر نیست که حکومت اسلامی را سرنگون کند ،پس چرا شما کیهانیان پرصلابت و متکی بر امت ایران ، دائما این "هیچ " را بزرگ می کنید و آنرا شماتت می کنید که در برابر جمهوری  اسلامی مقتدر هیچکاره هستید؟

اگر اپوزیسیون داخل و خارج کشور در نزد کیهان هیچ هست ،پس چرا آن روزی نامه اینهمه بر  اپوزیسیون هیچ می پیچد و وقت خودش را تلف می کند؟

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

دانی که از آدمی چه ماند پس مرگ

عشق است و محبت است و باقی همه هیچ 

کیهان به اپوزیسیون  می گوید  شما خارجه نشینان چقدر از واقعیات ایران بدور هستید!

اخیرا سایت های اینترنتی شباهت زیادی پیدا کرده است به بحث های روبروی دانشگاه تهران در سالهای 57 ،58 ،59 واوائل60 که هرکسی از تلاش ها ،خواندها ، آموخته های فکری داشت و لابد توشه ای سیاسی  اندوخته بود می توانست آنجا در برابر انظار عمومی عرضه نماید.خوبی اینتر نت در این هست که زهرا خانم ندارد اما هکر های ویروسی دارد که گاهی اوقات کامپیوتر را فلج و زمین گیر می کند .چماقدار های روبروی دانشگاه تهران دیگر در اینتر نت کاری نمی توانند پیش ببرند ،چون همه پشت کامپیوتر نشسته اند وفاصله ها مانع در گیری شده است اما روبروی دانشگاه تهران بخاطر نزدیکی افراد باعث شده بودکه همه با ادب بحث بکنند وشاید بعضی اوقات به مشاجره کشیده می شد. اما در اینترنت هم چماقدار ها یک چیز هائی از هرطرف پیدا می کنند و با نوشته هایشان مثل چماق استفاده می برند ومی زنند بر سرکسانی که با آنها به توافق نمی رسند.توهین های جلوی دانشگاه تهران از اینترنت کمتر نیست . هر توهینی مقابل دانشگاه تهران باعث در گیری می شد اما در اینترنت توهین ها منجر به در گیری نمی شود چون نویسندگان روبروی یک دیگر نیستند وهر کس یک گوشه دنیا کنار کامپیوترش نشسته و هرچه دل تنگش می خواهد می نویسد.

بازی بس است کمی عاقل شویم!

قومی متفکرند در ره دین، قومی فتاده در راه یقین 
می ترسم که بانگ آید، راه نه آن است و نه این

ای بی خبران اگر جرات دارید از دنیای گذشته به حال وآینده بر گردید. تمام تحصیلات و دانش شما که آموخته اید دروغ است چراکه اصلا به آنها باور ندارید. برای هر مسئله به سراغ گذشته می روید ودر همان جا می مانید و اصلا نمی خواهید به خودتان زحمت بدهید که به دنیای کنونی سفری نمائید. وقتی می شنوید یک ایرانی در امریکا در یکی از شهرهای گمنام به مقام شهرداری رسیده است از خود بیخود می شوید. ایرانی که پس از 30 یا 40 سال زندگی در امریکا به مقام شهرداری می رسد برای شما باعث شعف است اما در ایران از سپردن شهر و روستا به خود اهالی وحشت دارید. شما با اهالی مختلف ایران چکار کرده اید که همواره وحشت دارید آنها از ایران جدا شوند. تا کی در رویاهای کوروش کبیر می خواهید زندگی کنید. اگر کوروش کبیر هم الان زنده شود از خجالت به ایرانی بودن خود هر گز افتخار نخواهد کرد. همه ملتها پیشرفت کرده اند وملت ایران ـ خمینی به ایران آورد وبه کره ماه برد. این هست امانتداری فرزندان کوروش!! نگوئید نمی دانستید تاریخ چیست وکوروش را نمی شناختید ، همه اینها دروغ هست. محمد رضا پهلوی کوروش را به همه شناسانده بود. آنموقع که او جشن های 2500 ساله را برگزار می کرد همه او را مسخره می کردند حالا همان سیاسی های مخالف او طرفدار کوروش وپاسار گارد شده اند. ملتی که یک بار ضد شاه می شود ویکبار کمونیست ویک روز مسلمان دو آتشه ، هیچ گاه سرنوشت روشنی نخواهد داشت. برگردید به دنیای عصر حاضر که اصلا مشکل نیست. گذشته را تحقیق کنید اما در گذشته نمانید وبرگردید به وضع فعلی خود تا این سرزمین را سامان بدهید. ملا در حاکمیت است و شما هنوز در باره 1200 سال پیش دعوا می کنید.اگر قدرت رسیدید به مردم آزادی بدهید و با دمکراسی ایران را اداره کنید. از همین الان به روی هم شمشیر نکشید تا دشمنان خوشحال شوند. فروش اسلحه کشور های امپریالیستی بس است. تا به امروز اینقدر اسلحه خریدید بس است. یک کم عاقل شوید وبه خرد ورزی روی بیاورید. به افتخارات گذشته غبطه خوردن اما زیر سیطره ملا زندگی کردن ننگ است. اگر راست می گوئید ننگ را از مملکت پاک کنید وبه روی هم چنگ نکشید. بچه بازی را کنار بگذارید وبه یک دیگر توهین نکنید. نگوئید ما یک ملت هسیم واصلا مسئله نداریم ولی بلا فاصله به یک دیگر فحش ندهید. اگر ایرانی ناب پیدا کردید حتما خونش را مثل فاشیست های هیتلر آلمانی آزمایش کنید آیا خون آریائی در خونش روان هست یا نه ، سپس اورا بعنوان شاه ویا ولی فقیه ویا رئیس جمهور انتخاب کنید. خاک برسر ملت ایران که منتظر شما مانده اند تا شما آنها را نجات بدهید. برابر عصر کنونی زندگی کردن ومطابق روزگار خویش بودن بسیار سخت است لذا شما ها پشت نیاکانتان مخفی می شوید از خود چیزی برای عرضه وارائه ندارید. چون چیزی در چنته ندارید به گذشته سفر می کنید تا تاریخ گذشته به کمک شما بیاید. خودتان بجنبید وکار در ست را آغاز کنید. گذشتگان در زیر خاک مانده اند ونمی توانند برای شما کاری کنند. از گذشته یاد بگیرد تا حال وآینده را بسازید نه اینکه در گذشته همچنان سیر وسیاحت کنید. رژیم اسلامی را با اعمال تفرقه آفرین بیش از این شاد نکنید.

پس از شکست های رقابتی اپوزیسیون خارج کشور که در شهرهای فرنگ یعنی برو کسل و بعد برلین ،لندن و پاریس  تشکیل شد و هچ نتیجه ای نداد ،شهرهای استکهلم و واشگتن به داد اپوزیسیون در مانده شتافتند که باردیگر هیچ حاصلی نداشت!

اپوزیسیونی لجوج و سرتقی که در 33 سال گذشته از شکست های خود به مردمی که ادعای نمایندگی آنها را می کند اما به آنان هیچ گزارشی نمی دهد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.