رفتن به محتوای اصلی

نتایج حیات نکبت بار جمهوری اسلامی در هفته ای که گذشت!
22.10.2012 - 01:00

پرده اول

ممنوعیت دیدار رئیس دولت اسلامی با یارانش در اوین

*****

محمود احمدی نژاد پس از دستگیری علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای اش درخواست بازدید از زندان اوین را رسما در اختیار رئیس قوه قضایی داده بود.سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ خود، عملن وی را عددی بحساب نیاورد و به او تکلیف کرد که: بازدید از اوین مسئله فرعی؛ اولویت کشور حل مسائل اقتصادی است.وی افزود: ما باید از یکسری از اقدامات اجتناب کنیم به گونه‌ای که امروز کشور در آستانه برگزاری انتخابات است و مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که باید همه تلاش کنند تا فضای کشور آرام باشد. و از هر مسئله‌ای که موجب التهاب شود پرهیز کنیم. اژه ای با استناد به سخنان دیکتاتور، بر دهان  رئیس دولت اسلامی پوزبند زد.

جنگ قدرت و ثروت میان مافیاهای روحانیت در سرشت حکومت اسلامی نهفته است. به نظر می رسد مافیای مسلط (ولی فقیه) آینده ای چون باندهای "اصلاح طلب" را برای احمدی نژاد و پیرامونیان ش تدارک دیده است. سخنگوی قوه قضاییه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر یکی از منتسبین به آقای احمدی نژاد در زندان و در حال تحمل کیفر است. در این شرایط که 7 سال از ریاست جمهوری گذشته و تقاضایی مبنی بر بازدید از زندان نشده است و اینکه در پایان دوره بخواهند از زندان اوین بازدید کنند ممکن است شائبه سیاسی به همراه داشته باشد. محسن اژه ای سخنگوی مافیای غالب، فرمان اخته ماندن احمدی نژاد تا پایان دوران ریاست بر دولت امام زمان را صادر کرد و نشان داد که رئیس جمهور در نظام اسلامی تنها جنبه تزئینی دارد ولاغیر!

به نظر نمی رسد احمدی نژاد چنین تحقیرهائی را از سوی مافیای غالب بی پاسخ بگذارد.

*****

پرده دوم

آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه: اعدام  از ارزش‌های اسلامی تمام مسلمانان جهان است.

*****

در شرایطی که بشریت با فرهنگ اعدام، خشونت و آئین کشی وداع می کند؛ آملی لاریجانی در نماز جمعه این هفته، اعدام را از ارزش های اسلامی دانسته و مسلمانان را به شکستن سکوت دعوت کرده است.

لاریجانی در اعتراض به گزارش اخیر گزارشگر ویژه سازمان ملل اظهار داشت: "در جمهوری اسلامی ایران مطلقا اعدامی سیاسی نداریم ".پاره‌ای از قوانین و مقررات مربوط به اعدام، قوانین خاص جمهوری اسلامی ایران نیست و تمام مسلمانان به آن معتقد هستند و کشورهای اسلامی باید نسبت به این گونه تعرض‌ها به قوانین اسلامی سکوت نکنند. در بخش پایانی سخنان به گزارش اخیر گزارشگر ویژه سازمان ملل اشاره کرد و افزود: موضوع مورد اشاره این گزارش درباره اعدام‌ها در ایران تعرض به قوانین اسلامی است که نه ‌تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی وجود دارد و درواقع ارزش‌های اسلامی تمام مسلمانان جهان است.

لازم بیادآوری ست که بر بنیاد همین تفکر، رژیم جمهوری اسلامی برهبری جلادانی جون خمینی و خامنه ای، مرتکب جنایت علیه بشریت در ایران شده اند.

جمهوری اسلامی چون غده ای سرطانی، کینه توزی، خرافات، تحجر و خشونت را در سطح ملی و بین المللی تبلیغ و ترویج کرده، آسیب های جدی بر جامعه و کشور ما وارد ساخته  و نقش ویرانگرانه ای در منطقه داشته است.

*****

پرده سوم

مرگ 26  دانش آموز در کاروان های اجباری شستشوی مغزی "راهیان نور" 

*****

رژیم اسلامی از همه امکانات جامعه  برای تحمیق مردم و تحمیل سلطه دین ، فرهنگ و سنت های بیگانه  به ملت ایران بهره برداری کرده و سفرهای اجباری عقیدتی "راهیان نور" نیز در راستای توجیه جنگ 8 ساله و واریز کردن فداکاری های ملی میهنی دفاع از ایران به حساب جمهوری اسلامی است.

اردوهای راهیان نور شستشوی مغزی دانش آموزان را هدف قرار داده و در صورت غیبت، مجازات کسر 10 نمره از درس آمادگی دفاعی را بدنبال می داشت. سیاست رژیم از سازماندهی اردوها همجنین منحرف کردن دانش آموزان و جلب آنها به نهادهای فاشیستی بسیج و سپاه بوده است.

پس از مرگ 26 دانش آموز از استان چهارمحال و بختیاری، خامنه ای به دعاهای بی خاصیت ش اکتفا کرد و گفت: از خداوند رحیم می‌خواهم که بهترین جزای صابران و سکینه و رحمت خود را بر آنان نازل فرماید و آن عزیزان سفرکرده به ملکوت را با شهدا محشور فرماید.

سیاست سفرهای اجباری "راهیان نور" به مناطق جنگ 8 ساله با عراق، از سال 1380 آغاز گردیده و امری سیاسی – دینی بوده که مسئول مستقیم آن رهبر، سیدعلی خامنه ای می باشد.

خلاصه گویم؛

از نظام جمهوری اسلامی تنها نکبت و فلاکت بر سر ملت ایران می بارد. در بیدادگاه ها حتی بر روی رئیس دولت اسلامی بسته می شود؛ رئیس قوه قضائیه مسلمانان را به وفاداری به  تئوری اعدام و خشونت در اسلام دعوت می کند و سفرهای اجباری شستشوی مغزی "راهیان نور" از فرزندان ایران قربانی می گیرد و دانه درشت ها برای دور کردن دیکتاتور از تیررس خشم ملت، به دنبال مقصر میان پادوها می گردند!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.