رفتن به محتوای اصلی

حکومت اسلامی ،جنگ را می پرستت!
22.09.2012 - 18:14

 حکومت اسلامی با جنگ و ستیز داخلی و خارجی زاده شد و بهمین خاطر خود را با رویائی های بزرگتر با جهان آزاد آماده می سازد!اگر غرب از جنگ احتمالی صرف نظر کند اما حاکمان اسلامی به زور آزمائی عشق می ورزند و استقبال رویائی می شتابند تا جهان از نظام حاکم برایران عبرت بگیرد ودیگر تعدی به خود ندهند!

اگر حکومت اسلامی در جنگ ایران و عراق ، با نیروی همیشه درصحنه مردمی توانست جنگ را به هشت سال طولانی تر نماید اما اینک در نبرد احتمالی و پیش رو ،تنها برتری سلاح های پیشرفته سخن آخر را برزبان می رانند!

مقامات نظامی در رژیم اسلامی با ایمان به سلاح های مجهز خود ،آرزوی محو اسرائیل را دارند!ایمان به سلاح های پیشرفته جای خود را به سلاح ایمان مومنان به نظام تغییر داده است!

خامنه ای مدعی پیشرفت و شرائط مطلوب جامعه ایران هست اما به گفته محمد خاتمی جامعه ایران بیمار هست و هیچ جامعه ناتوانی یارای حمایت از جنگ را در خود نخواهد داشت!

سرزمین تاریخی ایران به واسطه ماجراجوئی های حکومت اسلامی به کشوری پر مخاطره تبدیل شده است! اقتصاد جمهوری اسلامی به سوی پاشیدگی قدم بر می دارد. مدتهاست که حمله اقتصادی در سایه محاصره های گوناگون به جمهوری اسلامی آغاز شده است و شالوده های اقتصادی کشور کاملا فلج شده اند. ارتش  و نیروهای مسلح هیچ کشور  ورشکسته ای یارای مقاومت و پایداری درازمدت دفاعی و پاسخ نظامی را در خود نخواهند داشت. یکی از دلایل اصلی پذیرش آتش بس با عراق از جانب خمینی بخاطر کمبود ذخیره ارزی بود  که منجر به از دست دادن روحیه مردم و نیروهای مسلح گردیده بود .ذخیره ارزی کشور به نصف رسیده است و یک کشور در حال جنگ نیازمند ارز خارجی برای تامین لجستیک نیروهای نظامی  و بر آورده ساختن نیازهای مردم هست که در همه این موارد ،حکومت اسلامی به بن بست رسیده است!ایران یک کشور وارد کننده  در همه عرصه های حیاتی هست و درصورت بسته شدن مرزها ـ مقاومت و پایداری حکومت اسلامی بسیار ضعیف خواهد بود.

وزير دفاع: برای یک نبرد بزرگ آماده شده‌ایم

http://www.aftabnews.ir/vdcenz8zejh8foi.b9bj.html

انتظار کشورهای غربی برای سرنگونی رژیم بشار اسد در سوریه ، نوید آمادگی اسرائیل برای حمله نظامی به مراکز اتمی را می دهد تا جمهوری اسلامی دیگر هیچ متحد قدرتمندی در منطقه نداشته باشد تا در جنگ احتمالی از حاکمان تهران حمایت بعمل آید!

بی صبری های نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ـ امریکا را مشوش کرده است و رابطه سیاسی آن دو کشور هیچگاه بدین اندازه به کدورت نگرائیده بود!

سردار صفوی: حزب‌الله لبنان پاسخ حمله احتمالی اسرائیل به ایران را مي‌دهد

http://www.entekhab.ir/fa/news/76478

اما این در حالیست که میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان دوشنبه 17-9-2012 خواستار "توضیح رسمی" مقام های ایرانی درباره سخنان محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران شد که از حضور نیروهای سپاه قدس در لبنان سخن گفته است. 

 

رهبران رژیم اسلامی همه امیدشان به نیروی حزب الله لبنان هست که آنها نیز در چهارچوب لبنان امکان عملیات نظامی بیشتری را محدویت سلاح های مدرن نخواهند داشت!

برای مثال حزب الله جنوب لبنان دارای نیروهای نظامی هوائی و دریائی یک ارتش کلاسیک نمی باشد و اساسا حزب الله یک دولت نیست بلکه یک نیروی میلیس مجهز به موشک های با برد مسافت کوتاه هست که  همه اینها نشان از ضعف حزب الله در حمایت از جمهوری اسلامی هنگام بروز حمله نظامی را حکایت می کند!

آیا بانک مرکزی ورشکسته شده است؟

http://www.sobhe-emrooz.com/archives/4819

در همین رابطه : سید محمدقاسم حسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی درباره موجودی حساب ذخیره ارزی با بیان اینکه آماری از این حساب ندارم گفت: بعید می دانم حساب ذخیره ارزی موجودی داشته باشد چراکه تعهداتی به میزان ۶ میلیارددلار برای این‌حساب دربودجه پیش بینی شده است واگر منابعی نیز واریز شود برای انجام این تعهد هزینه خواهدشد». 

نیروهای بیگانه برای پیروزی در راه حمله نظامی خویش ، ابتدا ورشکستگی و پاشیدگی روحیه مردم و نظامیان کشور را انتظار می کشند که همه آن موارد در مورد ایران اسلامی ـ کاملا صدق می کند!

در حالی که اعلام نرخ تورم برای مسئولان، گویا تبدل به بازیچه‌ای شده که تنها شامل عدد و رقم محض است، همین اعداد و ارقام می‌رود تا فقر، فحشا، فساد، دزدی، دروغ و قتل و جنایت را برای همیشه در بطن جامعه نهادینه سازد . 

 در مقابل حمله نظامی مردم این مملکت از آغاز جنگی که قرار است در سرزمینش اتفاق بی افتاد ، اکثر آنها بی خبر هستند! اگر بی خبر نمی بودند ،تاکنون عامل آغاز جنگ را که حکومت اسلامی می باشد را می بایستی تاکنون سرنگون کرده بودند! برابر سخنان جرج بوش رئیس جمهور سابق امریکا که گفته بودـ قرار است جرقه جنگ منطقه ای بزرگ در گوشه ای از پهنه جهان در ایران زده شود.همه ریشه های احتراق احتمالی جنگ آتی در برنامه های اتمی رژیم ولایت فقیه نهفته است. اوباما نیز رسما آغا ز جنگ را به عدم پذیرش رژیم ولایت فقیه در تعلیق غنی سازی اورانیوم وابسته کرده است. ایران از هم اکنون بارها پاسخ منفی خود را نسبت به تعلیق غنی سازی داده است.

یک رژیم بواسطه اپوزیسیونش در اریکه قدرت می ماند نه بوسیله هوادارانش!
روزهای آرام قبل از طوفان بسرعت گذشت و تا بدینجا رسید که می بینیم. در ابتدا هیچکس این روزها را پیش بینی نمی کرد. حالا رسما اعلام آغاز جنگ همه رهبران جهان برزبان رانده می شود.در حال حاضر جهان در آستانه جنگ مجدد وبحرانهای متوالی قرار گرفته است که بخش وسیعی از این زلزله ها بعد از انقلاب اسلامی که در ایران رخ داد آغاز گردیده است.بیهوده نیست که عبدالبها رهبر مذهب بهائیت موقعی گفته بود"ایران مرکز جهان است"

 سرژ سرکیسیان، رئیس‌جمهور ارمنستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، کشورش آماده‌ی جنگ با جمهوری آذربایجان است.

http://www.aftabnews.ir/vdcgqz9qzak9uz4.rpra.html

 گسترش و همزمانی جنگ ارمنستان با آذربایجان نیزموقعیت مناسب برای حمله نظامی به مراکز اتمی جمهوری اسلامی خواهد شد.

امریکا و اسرائیل در کنار آذربایجان خواهند ایستاد و ایران و روسیه نیز ارمنستان را یاری خواهند رساند!

شعله های جنگ منطقه ای باید از نقطه ای  آغاز گردد تا به سراسر پهنه گسترش یابد!

 

 

اگر احمدی نژاد برای مردم لالائی می خواند که راحت بخوابید ،هیچ خبری نیست چراکه او و سپاهیان جان برکفش مواظب همه چیز هستند،اپوزیسیون هم به این حرفها باور آورده است چون دست به هیچ اقدام جدی علیه حکومت اسلامی بعنوان عامل آغاز جنگ ـ انجام نمی دهد.

ولايتي در گفتگو با الاهرام : آمريکا جرات حمله به ايران را ندارد

 سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران 

از عادت های ایرانیان که شامل کرکری و رجز خوانی نیز می شود از ریشه های تاریخی کهن  حکایت دارد. مملکت ما در طول تاریخ صدمات فراوانی دیده است. تمام نوشته های اسطوره ائی ما مملو ازجهانگیری،جهانسوزی،جهانبخشی، جهانگشائی می باشد. قبل از حمله اسکندر ، اعراب ومغول ها به ایران ، در نوشته های تاریخی بطور مکرر از جهانگشائی ایرانیان سراغ گرفته می شود.داریوش کبیر به خشایار شاه وصیت می کند تا یونان را تصرف نماید که ماجرای ماراتن و شکست ایرانیان اتفاق می افتد.

خشايار شاه كه بود و چه كرد ؟

http://www.masoodi.blogfa.com/post-18.aspx

قتل فرستادگان چنگیز توسط نظامیان خوارزمشاه باعث نابودایران توسط چنگیز گردید. در جنگهای ایران وعثمانی ،ایرانیان با هشتاد هزار سرباز باعدوات جنگی کاملا ابتدائی می خواستند با توکل به "الله" در راه "مرشد کامل" با امپراتوری مجهز عثمانی که جنگجویانش بالغ برصد هزار سرباز مجهز به عدوات پیشرفته توپخانه ،بروند! دیدیم چه شد؟عثمانی ها تا همدان پیش آمدند وشاهان صفویان پایتخت حکومت ارتجاع مذهبی و ظلم وجورشان را به اصفهان انتقال دادند. در دوره جنگهای روس وایران همان شد که همه می دانیم.تحریکات از جانب ملایان شروع شد وایران عقب افتاده را در برابر امپراتوری نوخاسته قرار دادند. کار به جائی رسید که سلسله قاجار دست به دامان تزار افتاد تا عهد نمایند که قدرت پادشاهی در سلسله قاجار همچنان باقی بماند. از همان روز که آن تبصره در پیمان نامه های گلستان وترکمانچای گنجاده شد، ایران ابتدا بازیچه روسها وسپس انگلیسها شد. از آن روزگار ایران مانند توپ فوتبال مابین قدرت ها پاس کاری شده است. در آن روزگار دربار قاجار را چاپلوسان و چپاولگران محاصره كرده بودند و پيشوايان پر نفوذ مذهبي، همچون طباطبايي اصفهاني (معروف به سيد محمد مجاهد) و ملا احمد نراقي نيز تحت تأثير جوي كه جنگ‌طلبان بي‌فكر و ناآگاه ايجاد كرده بودند و از جمله در "مجمع بزرگ ملي ايران" كه قبل از جنگ تشكيل شد، تجلي كرد، به جاي دعوت دربار به تدبير و تأمل و حمايت از عباس ميرزا و قائم مقام در پيشگيري از وقوع جنگ، فتوا دادند که "دولت ايران با دولت روسيه ترك مصالحه و مدارا كند و جنگ لازم است و واجب شرعي است كه عداوت و منازعت آشكار سازد". در جنگ ایران وعراق قرار شد که خمینی یک سیلی به زیر گوش صدام بزند که عاقبت آن سیلی را به او نزد و جام زهر را سر کشید و  جنگ دوساله را تا مقطع فتح خرمشهر را که می توانست ایران را پیروز معرفی نماید و هشتاد میلیارد دلار جریمه دریافت نماید وکمتر انسان کشته شود وخرابی کمتری بوجود آورد ولی انتظار آن سیلی زدن به هشت سال انجامید و عاقبت با خفت وخواری صلح را آقایان پذیرفتند.

در سالهای گذشته ـ پس از سفر پوتین به ایران ،خامنه ائی نیروی خاصی گرفت و از روسها تعریف وتمجید فراوانی بعمل آورد وبلافاصله طی اعلامیه ائی از ادامه غنی سازی اورانیوم و عدم تعلیق آن خبر داد. اما پوتین در در باره خوش قولی هایش گفت:او تنها در دوران نوجوانی اش نسبت به مادرش خوش قول بوده است؟ این بدان معنی می باشد که او به هیچ چیز تا به آخر پایبند نیست! اینکه روسیه اینک از جمهوری اسلامی حمایت می کند تا ایران در برابر امریکا سینه سپر نماید تنها بوی تحریک و وسوسه به مشام آدمی می رسد چه بسا در یک معامله پشت پرده که از قبل با امریکا دارد شاید روسیه با امریکا علیه ایران به توافق برسد.آنموقع تنها یک ایران خرابه وعقب افتاده روی دست ایرانیان باقی خواهد ماند. بسته شدن قرارداد کاپیتولاسیون یکی از عواقب کشورهای شکست خورده می باشد.
قدرت ها بزرگ جهانی به این نتیجه پشت پرده رسیده اند که مساحت ایران بیش از اندازه بزرگ است و در صد سال پیش استعمار کهنه انگلیس وروسیه بیش از اندازه به ایران بها داده اند وبخش وسیعی از بهترین موقعیت جهانی که از همه لحاظ زرخیز می باشد نصیب ایران شده است که یک بازنگری دوباره  به نفشه جغرافیائی وسیاسی ایران باید بشود. همه این تغییرات در سایه براه افتادن یک جنگ می تواند جامه عمل بپوشد.جنگ ها در طول تاریخ همیشه بهترین بهانه وعامل تغیرات سیاسی وقلمرو جهان بوده اند.پس از پایان جنگها ،پیروزمندان تقسیم غنائم جنگی را آغاز می نمایند. جنبش فدرالیستی که از هم اکنون به آن تقسیمات چشم دوخته باشد دیگر یک جنبش مستقل فدرالیستی در چهار چوب ایران وهمکاری با دیگر ملیتها نیست بلکه یک جراحی بزرگ می باشد که قرار است موذیانه وبدون اشتراک مردم بر پیکر ایران به انجام برسد که بعضی از نیروهای سیاسی اقوام از هم اکنون بدان دلخوش کرده اند.هنوز می توان از فرصت طلائی باقیمانده بهره برد وبه تشکیل آلترناتیو ملی بجای حکومت بر باد دهنده ولایت فقیه همت گماشت در غیر اینصورت بی مسئولیتی وبی صلاحیتی همه نیروهای سیاسی در تاریخ ایران وجهان ثبت خواهد گردید. عمق فاجعه ائی که در حال شکل گیری است آنچنان فجیع می باشد که نشستن برای همکاری وائتلاف در کنار یک دیگر را که شاید روزگاری آنچنان دشمن آشتی ناپذیر بوده ایم را میسر کرده است.تنها چشم بصیرت وعقل سلیم می خواهد تا شرائط را درک کند!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.