رفتن به محتوای اصلی

سخنی با چپ ها ؛ جمهوریخواهان و شاهزاده ؛ اگر جلوی افراطیون دو طرف را بگیرید ؛ پیروز می شویم

سخنی با چپ ها ؛ جمهوریخواهان و شاهزاده ؛ اگر جلوی افراطیون دو طرف را بگیرید ؛ پیروز می شویم

در روز تخست 1404 شعار هایی در چند شهر در جمایت از پهلوی ها شنیده شد . سخنی با چپ ها ؛ جمهوریخواهان و شاهزاده ؛ اگر جلوی افراطیون دو طرف را بگیرید ؛ پیروز می شویم

اگر هوداران پادشاهی و محالفین انان با هیمن دست فرمان بروندجنبش شکست می خورد و یا حای با  در فردای پیروزی جنگ داحلی آغاز خواهد شد

شیراز

مردم در حافظیه  شعار «رضا شاه، روحت شاد» و شعارهایی در حمایت از خاندان پهلوی سر دادند.

همانند آرامگاه کوروش، تخت جمشید و پاسارگاد در حافظیه

در مشهد که ، شهروندان نوروز را در کنار آرامگاه فردوسی جشن گرفتند. در این مکان، شعار هایی بیاد مجید رضا رهنورد ؛  شعارهای «زن، زندگی، آزادی؛ مرد، میهن، آبادی»، «ای شاه ایران، برگرد به ایران»، «رضا شاه، روحت شاد»، «ضحاک سرنگونه، شاه میاد به خونه»، «این است شعار ملی، رضا رضا پهلوی» و «ایران وطن ماست، کوروش پدر ماست» سر دادند.

در نیشابور نیز جمعیت زیادی آغاز سال جدید را در کنار آرامگاه خیام جشن گرفتند.

سه مفهوم خیلی مهم در خبرنویسی داریم:
درستی خبر، یعنی صحت، یعنی اطلاعات درست داده شود. 
روشنی خبر، یعنی ابهام نداشته باشد و اطلاعات به درستی و وضوح بیان شود.
جامعیت خبر، یعنی پرسش های مربوط به آن رویداد تا جایی که امکان دارد پاسخ داده شود.

اکنون که صد ها کانال ویدویی شعار های داده شده در این تظاهرات را تایید می کند ، پرسش این است شما که مخالف پهلوی هستید ( این حق شماست که منتقد باشید ) ولی حق سانسور اخباری که اتفاق افتاده را نداری

 

احمد مطیعی 
آقای کیانوش ، چرا این خبرهای تصویر که شما بعنوان یک خبر مهم پخش میکنید در هیچ رسانه ایرانی در کشورهای دمکراتیک انعکاس پیدا نمی‌کند یا ما کور و کر شدیم یا شما شما قاضی و ناجی رضا خان پهلوی

 

Margit MA
منظور شما از افراطیون دقیقاً چه کسانی هستند؟ آیا پادشاهی‌خواهانی که بر اساس اصول اساسنامه نشست مونیخ به دنبال ائتلاف و همکاری با دیگر گروه‌ها هستند، در دسته‌بندی شما جزو افراطیون قرار می‌گیرند؟ یا اینکه شما فقط چپ‌های مارکسیست، کمونیست و جمهوری‌خواهان را به عنوان طرف مقابل در نظر دارید؟

 

جنگ داخلی در صفوف اپوزیسیون


افراطیون از هر طرف که خود را تنها ناجیان مردم ایران می‌‌پندارند، شمشیر را از رو بسته‌اند و هرکس که اندکی از مسیر آنان فاصله بگیرد، هدف ترور شخصیت قرار می‌گیرد

افراط‌گرایی (به انگلیسی: Extremism)


اخیرا پژوهشی نشان داده که علت اصلی اینکه افراد به افراطیون سیاسی تبدیل می‌شوند تلاش آنها برای ایجاد احساس تعلق نسبت به آن گروه سیاسی است و بیشتر در افرادی اتفاق می‌افتد که هویت‌شان با یک ایدئولوژی سیاسی گره خورده باشد که باعث می‌شود آنها نسبت به عقاید خود موضع بسیار خشک و سخت‌گیرانه‌ای داشته باشند.
. جهان امروز جهان پساحقیقت است به این معنا که در نظر بسیاری از فلاسفه حقیقت به عنوان امر مطلق وجود ندارد. امروزه بسیاری از مردم ما اطلاعات و اخبار را از طریق رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند. در عصری که دستورالعمل یک جامعه پساحقیقی به این گونه است که در آن درستی، حقیقت و واقعیت عینی همه نسبت به اینکه شما آن را از چه کسی مطالبه می‌کنید متفاوت است، در این وضعیت نحوه انتشار اطلاعات در نحوه شکل‌گیری حقیقت در ذهن افراد تاثیر عمده‌ای خواهد داشت.
در این شرایط هر شهروند متعهدی باید دو سوال را از خود بپرسد:
1-آیا مفاهیم «حقیقت من» و «حقیقت تو» (منظور همان تفاوت در باورهاست) آسیب جبران‌ناپذیری به توانایی من برای واقع‌‎گرایی در گرایش‌های سیاسی وارد کرده است؟
2- آیا می‌توان دیدگاه‌های دوقطبی در مورد مسائل سیاسی داشت و همچنان به عنوان یک جامعه با قطب دیگر کنار آمد؟
جمله مسيح، حامد اسماعيليون، نرگس محمدى و خانم ستوده و بقيه،

 

وهاب انصاری 
مواظب باش باز صداگذاری شده نباشند.! تازه یک طرف آن هم سلطنت افراطیون چه عرض کنم، بلکه شعبان بیمخ و لپمن و بزن بهادر دارند.! به هیچ صدایی غیر حزب فقط سلطنت اعتنایی ندارند.! چپها و جمهوریخواهان افراطیون ندارند.!

 

اصغر جیلو
در يكي از كامنتها ادعا شده كه نيروهاي چپ و جمهوري خواه افراد افراطي ندارند و افراطيون فقط در صف طرفداران پادشاهي و سلطنت هستند . چنين ادعائي حاضر به پذيرش هيچ قصور و كمبودي در سوي نيروهايش چپ و جمهوريخواه نيست. صاحبان همين نوع از تفكر هستند كه خود را حقيقت محض وخير خالص و طرف مقابل خود را شر مطلق ميدانند. مروري كوتاه بر كامنتهاي پست فوق به روشني سنگيني تفكرات افراطي را در سوي آنان نيز اثبات ميكند. افراط در هر دو سمت حقيقتي انكار ناشدني است. با كسي كه اين حقيقت را منكر ميشود نميتوان وارد هيچ نوعي از گفتگوي ثمر بخش شد . اما در باره اينكه وزن افراطيون در كدام سمت سنگينتر است ميتوان اختلاف ارزيابي داشت و بر سر إن به گفتگو نشست. در عين حال از نقش سايبري حكومت نبايد غافل شد وظيفه إنها خرابكاري وتفرقه اندازي تا حد اكثر ممكن است. تعدادي از كامنتها در پاي اين پست نيز حتي اگر متعلق به آنها نباشند ، داوطلبانه نقش آنها را بازي ميكنند و بايد آنها را بي هيچ ترديدي افشا كرد و بيرون انداخت..

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال
برگرفته از:
ایرانگلوبال

تصویر

تصویر

تصویر

دیدگاه‌ها

تاریخ دان

پرسیدی که شهر نو را کی درست کرد؟ منظورت شاه و رضاشاه هست؟ اینها از جای دیگری در آمد نداشتند که از شهرنو بخواهند در آمد داشته باشند؟ شهر نو از بازمانده های حرمسراهای قاجارهای ترک مانده بود که با نامردی این زنان صیغه ای را رها کردند. قبل از آن هم با فتوای آخوندی که پدرت بهش خمس و ذکات میداد در همه کاروانسراهای کشور در عهد قاجاریه زنان تن فروش مشغول کار بودند. و تویی که هم پدرت و هم خودت و هم اجدادت خودتون رو در این فاحشه ها خالی میکردید با نامردی تمام پس از انقلاب شهرنو را آتش زدید و آن زنان را سوزاندید. همه تون مشتری شهرنو بودید و انقلابی شدید و آن زنان را که به شماها آرمش میدادند که به دیگران دست درازی نکنید را سوزاندید. اینقدر هم صفت هایی که لایق خودت و خانواده و مادر و خواهرت هست را برای پهلوی ها بکار نبر آدم نابخرد.

چ., 26.03.2025 - 11:58 پیوند ثابت
نادر

من از دور که نظاره می کنم این آقایانی که در بحث ها شرکت می کنند بنظر میرسد متعلق به یک کره دیگر یا یک دنیای دیگری هستند. تمام دنیای سیاست شان در رجزخوانی خلاصه شده است و کسی هم با آنها همسخن نمی شود و عجب گیری هم به هم داده اند. من انتظار داشتم که با این مطلب آقای توکلی اهل نظر باهم به مساله مشکل اپوزیسیون و اختلافات شان بپردازند اما تنها کاری که نشده همین است. همیشه عده ای ترک و فارس به هم میتازند. آنقدر که در مورد دایی جان ناپلئون در این سایت نظر داده میشود در مورد سیاست بحث نمی شود. نام ایران گلوبال را به سایت رجز ترک و فارس تغییر بدهید تا این مباحث توجیح شود. امیدوارم سخنی در مورد ایران و قضیه ترامپ و خطری که کشور ما را تهدید می کند نیز بشنویم. آیا ما ایرانیان موضوعی مهمتر از مشکل اردوغان با شهردار استانبول نداریم؟ این آقایان در کجای این دنیا زندگی می کنند؟

چ., 26.03.2025 - 06:54 پیوند ثابت
ع.ب.تورک اوغلی

In reply to by وطندوست

عنوان مقاله
چرا چرت میگویی

سالام
عزیزدلم،چرا چرت میگویی،بنام کردی تشریف
بردی،بنام ناشناس آمدی،
من که باشما پدرکشتگی ندارم،
حتی تورا نمی شناسم،اگر برای حرفهایم ،جواب
منطقی داری ،بفرما،با جان دل گوش میکنم،
با همان ادبیات مرحوم کردی ،تشریف آورده از
لواط و باملا، زولا حرف میزنی،
من که هیچ چی ندیده ام ،اگر شما دراین رابطه
سابقه داری ،بمن ربطی ندارد،
حال بفرما،،
شهرنو تهران را چه کسی درست کرد؟
شهرنو کرمانشاه، شیراز،اصفهان،وو،،،کاری
ندارم،
آنجا چه کسانی رئیس شهربانی یا رئیس خانم
ها بودند؟
درآمدش به جیب کی می رفت؟
چرا ازاین کارهای بزرگ پهلوی ها حرف نمی زنی؟
کی برای رضا شاه کبیر کودتا کرد؟
او سرکار گذاشت؟
پدربزرگ رضا شاه چی نام داشت؟
مادرخدا بیامرز وقتی ازآلاشت آمد،هیچ نداشت،این زمین‌های شهرک غرب راازکجا وچطور بدست آمد؟
پریروز گوگل کروم نوشته بود ،رضا ی عزیز
فرزند شاه شاهان یک زمین یک میلیارد دلاری
رابرای فروش گذاشته ،این زمین یکی از ده ها
املاک خارج است،با کدام پول خریداری شده است؟
نوشته بود،فرح خانم نصفه رشتی،دوچمدان جواهرات با خودبرد،
میدانی چقدر ارزشش بوده؟
آخه پسر خوب ،عین قاشق نشسته در وسط
میدان نرقص،

س., 25.03.2025 - 21:27 پیوند ثابت
وطندوست

چه کسی افراطی است؟
آقای توکلی. دنبال افراطی میگردید؟ او در لندن نیست و آقای هالو را انگشت نمی کند. او در همینجا در کنار شماست نامش هم تورک اوغلو، ناظر، ممد نخشب و .. بقیه شان. من خیلی مودبانه در پاسخ خانم ثریا مطلبی نوشتم و یک بحث سیاسی را مطرح کردم. آنوقت ببینید اینها چگونه پاسخ من را دادند. طبیعی است که دیگران هم بیکار نمی نشینند و پاسخ میدهند. حال افراطی کدام است؟ اینها پاسخ مطنقی ندارند از رضاشاه و شاه و ولیعهد میگیرند و به پرچم شیروخورشید و زبان فارسی و همه را به گند می کشند. سوال من اینجاست که فقط ما چند نفر هستیم که به فارسی سخن می گوییم؟ این به قول مرحوم آقای کردی خرمگس معرکه.. یعنی تورک اوغلی که پای هر مقاله ای حرف مفت مینویسد چه حرف تازه ای داشته در این سالها که کسی از او چیزی یاد بگیرد؟ افراطی که نباید حتما انگشت بکند. افراطی گری یعنی تبلیغ به نفع آخوند لواطکار است. آن که از خامنه ای و اتوبان هایش دفاع می کند از لواط آخوند خوشش می آید. ما بخیل نیستیم نوش جانش اما خون ملت در شیشه شده بخاطر هوسرانی های شما ها با آخوند.

س., 25.03.2025 - 12:09 پیوند ثابت
مهمان

برای من سوال هست که چرا آقای تورک اوغلو اینقدر برای آخوند لواطکار تبلیغ می کنند؟ توجه بفرمایید.. آخوند لواطکار!!! آخوند لواطکار صفتی است که سایر تورکها بارها به آخوند داده اند و آقای تورک اوغلو یک بار هم اعتراض نکرده اند. یعنی با این صفت موافق هستند که به آخوند داده شود. تورکها خیلی از تورکها ضرب المثل می آورند یکی هم من از فارسها بیاورم: آب گندیده چاله فاضل آب رو بلده پیدا کنه. پیدار کنید پرتقال فروشی را که از لواط خوشش می آید.

س., 25.03.2025 - 06:42 پیوند ثابت
سلطنت طلب

شما تورکهای ............... دیده ام که بسیار به لواطکاری آخوندها اشاره می کنید. حق با شماست. ما سلطنت طلبها تا دیدیم آخوند لواطکار داره میاد در رفتیم و سالم موندیم. اما شماها تورکهای ایران............... رفتید فروگاه سرود خمینی ای امام سرودید و در دوازده فروردین هم به آخوند لواطکار رای دادید؟ شما که میدانستید آخوند لواطکار است چرا برای به قدرت رسیدنش در مقابل آریامهر ایستادید و خون دادید؟ . سوال: برای چی تورک اوغلو اینقدر سنگ خامنه ای را به سینه میزند و به ترامپ و شاهزاده و سلطنت حمله می کند؟ مگر آخوند لواطکار نیست؟ چرا اینها اینقدر آخوند لواطکار را تحسین می کنند؟
- آقا من بگم؟
- بگو جانم؟
- آقا اجازه دلیلش اینه که اینا از لواط بدشون میاد برای همین هم نمیخوان آخوندها بروند و پهلوی بیاد که اینا رو از این لذت نجات بده.
- کدام لذت جانم؟
- آقا اجازه.. مرگ بر آمریکا و ترامپ جنایتکار..
- آفرین جانم. شب بیا پیش آقا جایزه ات رو بگیر.
-آقا پس اینا چی؟
- اینا 47 ساله دارن جایزه میگیرن اگه نه بجز اینا چه کسی اینقدر از لواط آخوند تعریف میکنه؟ ما سلطنت طلبها که تجربه شو نداریم از اون که داد

س., 25.03.2025 - 06:33 پیوند ثابت
وطندوست

چند میگیری تبلیغ آقات خامنه ای رو بکنی؟ بیا من از مسعود ده تا بیشتر میذارم روش میدم بهت تبلیغ رئیس جمهور مقاومت رو بکن.

د., 24.03.2025 - 20:13 پیوند ثابت
ممد نخشب

ضرب المثل فارسی :
- جایی که تورک اوغلی کبیر باشد ؛ آن کیانی اخراجی، و.................، فاصله زیادی با وی ندارند!
--این نام بی مسمای "وطندوست" احتمالا همان کیانی قلابی است که نام ............. کوچکش یادم رفته.؛
چون فرهنگ شاهنشاهی را میتوان در کامنت های ایندو بخوبی مشاهده کرد؛ اغلب زیزنافی و لای خشتکی هستند!
اگر سلطنت طلبان دارای فرهنگ غیرمبتذل میبودند، توسط آخوندهای نعلینی لواطکار نفله نمیشدند.

د., 24.03.2025 - 14:32 پیوند ثابت
ناشناس

تو «وطندوست» یا سایبری ج................ و قوه تشخیص نداری!!!

در صورتیکه سایبری نباشی و واقعا از روی نادانی این مهملات را می نویسی، توصیه می کنم، تاریخ را بخوانی! و هم کتب جامعه شناسی را!

د., 24.03.2025 - 12:05 پیوند ثابت
میهن دوست

اوا کبرا خانوم و زینب خانوم... چقده شما ناز مینویسین. نه شاه ! نه شیخ ! نه به فاشیسم! باشه.. هرچی تو بگی.. انتخاب سوم.. باشه بیا تریسام بزنیم. رئیس جمهورمون هم مریم جون که تو طلاق دادن و عقد کردن دستش طلاست! بابا مسعود که خیلی از نمونه کارهاش راضی بود بخصوص چندتا چندتا با رقص آزادیش. چه شود...

د., 24.03.2025 - 11:48 پیوند ثابت
ع.ب.تورک اوغلی

عنوان مقاله
معنی وطن دوستی رانمی دانی

سالام
جناب با اسرائیل،آمریکا وطن‌پرست؟
فکرکنم ،شما بیش ازاندازه
ازدست آخوندهای خائن به آرمان‌های انقلاب ناراحت هستید،درکت،میکنم،
انسان عاقل،باسواد درحالت عصبانیت و خشم
تصمیم نمی گیرد،
حتی نظر نمی دهد،بلی،گرانی،نادانی،خیانت،
نفهمی دراین ۴۶ سال بیش ازحد بوده و بااین حال بازهم از ۵۷ سال حکومت پهلوی ها
هزاران بار بیشتر کارشده است.
فقط درمترو تهران،اصفهان،شیراز،تبریز
بیش ۵۷ سال حکومت پهلوی سرمایه گذاری شده است،
من هم اعتقاددارم،دراین حکومت هم بیش ازحد احمالکاری،خیانت وو،،،بوده است،
درزمان پهلوی فقط اتوبان تهران کرج داشتیم،
کرج قزوین هم نیمه کاره بود،
باورمیکنی ،الان از تهران،به خرمشهر،به جلفا،به بندرتورکمن،به بازرگان،به زاهدان،به تمام نقاط ایران اتوبان کشیده اند،
باور داری که یک روستا،بدون راه ،بدون لوله کشی آب،گاز،برق ،وو،،،وجود ندارد،
باورمیکنی ،که هرکدام اینها به اندازه ۵۷ سال حکومت پهلوی سرمایه گذاری شده است،
باورمیکنی ،درتمام استان‌ها حتی دو فرودگاه درست کرده اند،
این سرمایه گذاری ازپول مردم بوده ،نه ارثیه پدری پهلوی و یا مولاها،
اگر ازپهلوی بخاطر نژاد پرستی حمایت میکنی؟
حرفی ندارم

د., 24.03.2025 - 11:01 پیوند ثابت
زینب کبری

به وطندوست !
خاک بر سر بی وطنانی مانند توی غیر ایرانی با این فرهنگ فاشیستی راسیستی شاهنشاهی عهد بوق!
مایه شرم است که افرادی مانند تو در این سایت اجازه اکاذب و شانتاژ و پخش افکار ضد انسانی و ضد ایرانی دارند !
نه شاه. نه شیخ ! انتخاب سوم !:
جمهوری دمکراتیک سکولار سوسیال فدرال منوگام ایرانی متحد و واحد !

د., 24.03.2025 - 07:41 پیوند ثابت
وطندوست

پهلوی ها میلیاردها دزدیده اند؟ نوش جان شان. میخواهیم بازهم بیایند ایران را غارت کنند مثل گذشته راه آهن بکشند، ملت شپش زده و گدا و فلک زده را به حمام دوش بفرستند، به زور لباس های مدل روستاییان دور افتاده افغان را از تن شان بیرون بکشند و مطابق مد روز کت و شلوار و کلاه به سرشان کنند تا وقتی خود را در آینه نگاه می کنند قوت قلب پیدا کنند که فقط اروپایی نیست که آدم است، ایرانی هم میتواند فعلا ظاهرش را مثل آدم درست کند و بعد تلاش کند درونش را نیز مثل آدم کند. یعنی به زن احترام بگذارد، به دنبال تحصیل و سواد برود. به او وطن پرستی یاد دادند. همان لمپن های لندن را می آوریم که خطاکار را نه شکنجه کند و نه اعدام کند مثل کمونیست ها بلکه انگشت تان کند. خوبه دیگه؟ این که بجای ترور همرزم تروریست مثل چپ ها و مجاهدین مخالف را انگشت بکنی نعمت نیست؟ استالین میلیون ها کشت و اردوغان رقیب سیاسی اش را روز روشن زندانی می کند. اگر از اکرم امام اوغلو بپرسید ترجیح میدهد یکی از لندن بیاید او را انگشت کند اما زندانی نشود. شما بودید کدام را انتخاب میکردید؟ انگشت شدن یا زندان؟

د., 24.03.2025 - 07:15 پیوند ثابت
دایی جان ناپلئون

به جرات میتوان گفت عمده گروههای چپگرا بی‌شناسنامه‌ترین کنش و رفتارهای سیاسی قرن گذشته و حاضر را به نمایش گذاشته‌اند. شوروی اولین کشوری بود که به تشکیل اسراییل رای مثبت داد اما چرخید و حامی کشورهایی چون عراق و لیبی و سوریه شد که مهد پرورش گروه‌های تروریستی فلسطینی بودند.برای سالیان سال چپهای اروپایی برای کار مجانی عازم کیبوتصها ( مزارع اشتراکی) اسراییل میشدند و به آن مفتخر بودند و اما یکی دو دهه بعد صد و هشتاد درجه چرخیدند. روزگاری رابطه جنسی را مردود و مذموم و بازدارنده راه مبارزه خلق میدانستند و حتی در مواردی افراد را به خاطر عشق و ارتباط با یکدیگر اعدام انقلابی می‌کردند و حالا حامی ال‌جی‌بی‌تی شده‌اند. دین را افیون توده‌ها میخواندند اما حالا شانه به شانه در کنار اسلامگرایان تظاهرات می‌کنند و حتی با آنها به نماز میایستند و اعلام می‌کنند که گروههایی چون حماس و حزب‌الله در جبهه چپ جهانی هستند. طرفدار محیط زیست میشوند و به هرکس یک کلمه در باره پروتکل گازهای گلخانه‌ای پاریس حرفی داشته باشد حمله میکنند اما حالا که از ایلان ماسک بدشان آمده به نمایندگی‌های تسلا که اولین و پرفروش‌ترین

ی., 23.03.2025 - 20:41 پیوند ثابت
شازده اسدالله میرزا

تاريخ به نيکی نشان داد كه مردم عوام كشورما با تكيه بر تجربيات ساده گذشته خود بسی بيشتر از كتابخوانهاي اتوپيست درايت و شعور و معال انديشي دارند. بنابراين اگر نادانی را علت اصلی فاجعه ۵۷ بدانيم اين جهالت از سوی باصطلاح روشنفکران مسخ شده و غرق در هپروت بود نه از جانب مردم
آيا شرم آور نيست كه میگويند اين نظام ادامه همان نظام پيشين است و هيچ تفاوتي هم در وضع مردم بوجود نيامده آخر وقاحت هم اندازه ای دارد. آنچه مسلم است نظام پيشين ايران معايبی داشت که نيازمند يك رفرم سياسي بود. بزرگترين خطاي نظام پيشين اين بود كه توسعه سياسي را تصدق و بلاگردان توسعه اقتصادي و رفاه و آسايش مردم نموده بود. مشكل عمده دخالت حکومت در اصل مشاركت مردم در انتخابات و تعيين سرنوشت سياسي كشور بود كه فضای بسته سياسي هم طبيعي ترين ميوه آن بشمار می رفت. ليكن مقايسه اين رژيم با نظام شاهنشاهي ايران اگر از جهل مطلق نباشد، بی تعارف يک بی شرمی صرف است.
مردم ايران اگر چه به رستگاري كامل نرسيده و در رفاه مطلق بسر نمي بردند، ليكن كجا اينچنين بد نام و بی چيز و درمانده بودند. دختر نوجوان اين مردم از فرط استيصال دست به تن فروشي نمی

ی., 23.03.2025 - 20:26 پیوند ثابت
ع.ب.تورک اوغلی

عنوان مقاله
اول باید خانواده پهلوی پولهارا برگرداند،

سالام
امروز خبرگوگل یک مقاله ایی از گذاشته خانواده پهلوی گذاشته بود،
توصیه میکنم ،دوستان حتمن بخوانند،
میلیارد ها دلار پول ایران را
این خانواده دربانکهای سوئیس بنام خودگذاشته،
وهمین هفته گذشته پسر محمدرضا درلاس وگاس زمینی رابه قیمت یک میلیارد
دلار بفروش گذاشته است،
همچنین نوشته ،فرح ۸۴ ساله هنگام خروج ازایران
دوچمدان جواهرات گران قیمت باخود برد،
موردسوم،محمدرضا شاه ۵۰ میلیارد در فرانسه و درکشورهای اروپایی سرمایه
گذاری بنام خود کرده بود،که فرح هم سهامدار همان شرکت‌ها میباشد،
اسم کارخانه ها و شرکت هارا آورده بود،
همچنین ،بیوگرافی رضاشاه را از اول تا تبعیدش آورده است،
همچنین ،اسناد واملاک خانواده پهلوی را دربنیاد پهلوی جمع آورده کرده بودند،
این خانواده بهتراست،
اول دریک دادگاه بین المللی
به این اتهامات دزدی جواب
داده ،سپس هم ولایتی هایشان از او حمایت کرده وسایت را به اشغال این خانواده درآورد.

ی., 23.03.2025 - 15:09 پیوند ثابت
ناشناس

دقیقا همین حرف زدن تو وطندوست است که دستت را رو می کند! من ترسم از افرادی لمپن و افراطی و سینه چاک مثل تو است که همانند شعبان جعفری و لمپنهایی که وقایع لندن را در یکی دو سال اخیر به انجام رساندند، تو و این افراد شاهزاده را به عرش می برید و از او مستبد می سازید، حتی اگر در ابتدا هم مستبد نباشد!

ایران به تمام ایرانیان تعلق دارد، نه حزب اللهی و نه شاه اللهی!
اگر تو و امثال تو یک روز از انحصارگری دست برداشتید، شاید بتوان امید داشت که حکومت بعدی بتواند یک حکومت مردمی و دمکرات گردد. تو و شما که هنوز قدرتی ندارید اینگونه حرف می زنید، وای به روزی ....
من از همین فاشیسم و فاشیست بازی های تو و اطرافیان ظل الله می ترسم!!!

ی., 23.03.2025 - 09:51 پیوند ثابت
وطندوست

این چه سخن است که مستبد فعلی بماند؟ یعنی واقعا شما رژیم خمینی را به رژیم شاه ترجیح میدهید؟ شما باید آدم بدی باشید. دشمن مردم تان باشید که چنین چیزی را بخواهید. عقل حکم می کند که در انتخاب بین بد و بدتر، انتخاب بد اصلح است. بهتر است که چشمهای تان را بشویید. این گونه سخن گفتن نشان عقل پریدگی است. حتا در انتخاب مستبد هم باید شعور داشت. خیلی باید آدم مشکل ذهنی داشته باشد که عقیده داشته باشد رضاپهلوی مستبد است و بهتر است خامنه ای بماند. خوشبختانه مردم ایران مثل شما فکر نمی کنند. به کوری چشم دشمنان ایران اعلیحضرت رضاشاه دوم به ایران تشریف خواهند آورد و ایران را نجات خواهند داد.

ش., 22.03.2025 - 22:40 پیوند ثابت
داش میثم

متاسفانه نیروزهای ارتجاعی درون ایران در وضعیت شلوغ و پلوغ و اضطراری ، سیاست و دولت و حکومت و سرکوب و دمکراسی را تعیین خواهند کرد ! و نه تیتیش مانی های اپوزیسیون چپ و راست و میانه و غیره !
سقراط گفته بود :عوام گوسفند هستند، و نیاز به چوپان دارند !
شوربختانه !
باید مانع بازگشت ارتجاع: شاه و شیخ و تجزیه طلبان نالوطی به اریکه قدرت شد.
نه شاه ! نه شیخ ! گزینه سوم : جمهوری دمکراتیک سکولار فدرال سوسیال منوگام ایرانی متحد!

ش., 22.03.2025 - 20:32 پیوند ثابت
ع.ب.تورک اوغلی

عنوان مقاله
بیایید،عمیق الفکرباشین

سالام
ایران باشعار و درسایه امریکا،انگلیس،چین، روس،وو،،خلاص نمیشود،
بیایید عمیق فکرکنید.
تعدادی فکرمیکنند،یامیخواهند،به خواننده تلقین کنند،که چپ همان استالین،برژنف وغیرهستند،
یا بطریقی عقده های درونی خودرا به سیاسیون دوران جنایت و وطنفروشی پهلوی خالی میکنند،
درهرجامعه ایی بسته ،وبدون احزاب تعدادی برای رهایی از استبداد،دست به هرکاری میزنند،
دیکتاتوری و وطنفروشی دوران پهلوی را کنار گذاشته، دق دل خودرا برسر مبارزان سیاسی خالی میکنند.
دوم.درآن زمان نکبت، تنها راه رهایی را تکیه به تفکر کمونیستی و دلبستگی به شعارهای دهن پرکن شوروی می‌دانستند.
آزادی سیاسی کلا تعطیل بود،
همه مسولین اوامرغرب وبخصوص انگلیس وآمریکا واسرائیل را اجرامیکردند.
حال ،تعدادی چرا خودفروشی ،وطن فروشی،
نوکری به غرب را گناه نمی دانند،
ولی تنها ازتفکر چپی دهن پرکن، اینهمه نفرت دارند؟
این عزیزان ،الان هم سرسپردگی غرب را میخواهند، وبااین نگاه دیگران رانکوهش میکنند.
آیا غرب پرستی،غرب زدگی گناه نیست؟
مشکل اصلي اینجاست،
طرفداران مجازی و یا تعدادی انگشت نما خودرا وطن‌پرست ودیگران را خائن معرفی میکنند،
خود درست برعکس عمل میکنند

ش., 22.03.2025 - 18:39 پیوند ثابت
ناشناس

به وطندوست
اگر قرار است یک مستبد برود و مستبد دیگری بیاید، همان بهتر که همین مستبد بماند تا جامعه روشن تر و احزاب بالاخره تشکیل شوند!
نه شاه و نه ملا!
تنها با خرد جمعی و نه با اقتدارگرایی فردی می توان ایرانی شکوفا و برای همه داشت!

ش., 22.03.2025 - 10:16 پیوند ثابت
وطندوست

خانم ثریا میگویند اگر برای تشکیل احزاب و اینکه مردم بهتر است بمانند اروپا به برنامه اقتصادی- سیاسی احزاب رای بدهند نه به فرد بسیار مفید تر میبود. اغلب مردم در نبود احزاب سیاسی قوی ، برای مبارزه با رژیم و بیان نارضایتی خودشان شعار رضا شاه روح ات شاد را میدهند. نه از روی یک انتخاب بین این حزب و آن حزب
خانم ثریا دقیقا حق با شماست. اما شما سخن تازه ای نگفتید! این را که گفتید همه میدانیم. آیا راه چاره این است که آن احزاب را بوجود بیاوریم؟ تا مردم به برنامه های سیاسی و اقتصادی آن رای بدهند؟ همین الان اختیار دست شما! بفرمایید چندتا حزب برای پارلمان تشکیل بدهید ببینم از پس کار بر می آیید؟ میدانیم که نمیتوانید. دلیلش ناتوانی شما نیست دلیلش این است که جامعه ایرانی به هر دلیلی از پس این کار بر نیامده و فعلا بر نخواهد آمد. حالا که احزاب قوی وجود ندارد پلان بی یعنی این که شما هم به رضاشاه روحت شاد بپیوندید. بلکه با سقوط رژیم این امکان فراهم بیاید حتا در نظام بعدی هرچه هست شما بتوانید احزاب مورد نظرتان را تشکیل بدهید. یا این که همچنان با پهلوی دشمنی کنید و در آرزو بمانید و نکبت اسلامی هم بماند.

ش., 22.03.2025 - 09:29 پیوند ثابت
هوشنگ اسدی

شما از افراطیون در بین چپ و یا پادشاهی خواهان نام بردید اما یک یا چند نیروی اصلی که بشدت مخرب عمل می کنند را فراموش کردید . بخشهایی از این نیرو ها با نامهای گوناگون اتنیک مسلح هم هستند . ابن نیروها نوعا چپ ، اما هویت خواه با ایدیولوژی سکتاریستی شوونیستی قوم گرایانه خود بشدت ضد پهلوی هستند، کمی آنها را از نزدیک مطالعه کنید، تنفر آنها از هر چه ایرانی و ایرانیت آشکار تر می شود . برای آنها پهلوی بهانه است . آنها را نمی توان صرفا افراطی تلقی کرد، بلکه رفتار سیاسی و یا احتمالا نظامی آنها مانع جدی استقرار دموکراسی در ایران آینده خواهد بود. نقش آنها امروز در شعله ور کردن اختلافات و حملات علیه پادشاهی خواهان بسیار گسترده است . آنها با تریبون «ناجوانمردانه» خود شب و روز در حال مین گذاری هستند . اگر کسی این نیروها را نبیند همانند کبکی است که سر در برف می گذارد و فکر می کند دنیای اطراف امن است ‌ .

ش., 22.03.2025 - 07:36 پیوند ثابت
نظرات رسیده

محمد:

کیانوش عزیز! انهایی که بشمار اتهام پادشاهی خواه میزنند ،دقیقا میدانند که تو پادشاه خواه نیستی.هدف کوبیدن ،و حذف و خفه کردن صدای منطق ،واقع گرایان است.دقیقا انهایی را که طرفدار فدرالیسم و یا سیستم غیر متمرکز را به اتهام "تجزیه طلب"میخواهند از صحنه سیاست حذف کنند.هر چقدر بشمار حمله شود بدانید ،تلاش های شما تاثیر گزار بوده است.
نفرت و کینه عمیق از مسیح علی‌نژاد ،بخاطر نقش برجسته ی او در خارج کشور می‌باشد.ماله کشان نظام ولایی در وحله اول ،بعد سلطنت‌طلبان دو آتشه ، موازی با سازمان اطلاعات ،بیشترین حملات را به مسیح علی‌نژاد میکنند.

ش., 22.03.2025 - 07:34 پیوند ثابت
نظرات رسیده

ثریا :

سلام کیانوش گرامی ، شما میگوئید طرفدار نظام پارلمانتاریسم دموکراتیک هستید. بنظر شما فقط دموکراتیک بودن و وجود پارلمان کافی است؟
چه سیستم اقتصادی مد نظر است ؟
شما خیلی زحمت میکشید برای جنبش. اگر برای تشکیل احزاب و اینکه مردم بهتر است بمانند اروپا به برنامه اقتصادی- سیاسی احزاب رای بدهند نه به فرد بسیار مفید تر میبود.
اغلب مردم در نبود احزاب سیاسی قوی ، برای مبارزه با رژیم و بیان نارضایتی خودشان شعار رضا شاه روح ات شاد را میدهند. نه از روی یک انتخاب بین این حزب و آن حزب…

ش., 22.03.2025 - 02:59 پیوند ثابت
شازده اسدالله میرزا

به نام خدا و خلق فهرمان ایران شاه میاد به خونه ۵۷ سرنگونیِ

جمعه, 21.03.2025 - 21:57 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید